تاریخ انتشار: جمعه 1402/12/18 - 09:37
کد خبر: 498595

آغاز برگزاری سه آزمون استخدامی

آغاز برگزاری سه آزمون استخدامی

آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی، انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرکز وکلای قوه قضاییه امروز برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳، انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرکز وکلای قوه قضاییه سال جاری امروز طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

*آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کارت‌ شرکت در آزمون‌ روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفت. لذا داوطلبان شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان ملزم بودند در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی بود.

 نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز گذشته پنجشنبه  به تاریخ ۱۷ اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر بود.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح امروز جمعه به‌ تاریخ ۱۸ اسفند ماه جاری در شهرستان‌های اعلام شده برگزار می شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

* آزمون وکالت قوه قضائیه

 آزمون وکالت قوه قضائیه نوبت دوم در سال ۱۴۰۲ بعدازظهر امروز جمعه به‌تاریخ ۱۸ اسفند ماه جاری برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۵:۰۰ (سه بعدازظهر) آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه به تاریخ ۱۵ اسفند از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای پرینت در دسترس قرار گرفت. متقاضی راران می‌توانستند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

* آزمون استخدامی دفتریاری دفتر اسناد رسمی

آزمون انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۴۰۲ در بعد ا زظهر امروز جمعه به‌تاریخ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون ساعت ۱۵:۰۰ آغاز و درب‌های ورود به جلسه آزمون در ساعت ۱۴:۳۰ بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز چهارشنبه  ۱۶ اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار  گرفت. لذا متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، کد پیگیری ثبت نام و کد ملی) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top