تاریخ انتشار: جمعه 1402/12/18 - 23:59
کد خبر: 498631

تاریخ ورود آیفون تاشو به بازار مشخص شد!

تاریخ ورود آیفون تاشو به بازار مشخص شد!

خبرهای جذاب و کوتاه دنیای فناوری امروز از «آیفون تاشو» تا «توقف تولید گوشی سونی» را اینجا بخوانید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اپل قیمت محصولات خود را در ترکیه آپدیت کرده و اکنون بهای آیفون ۱۵ پرومکس با حافظه یک ترابایت در این کشور بیش از ۳۴۰۰دلار است. به‌طور معمول محصولات اپل به‌دلیل قیمت بالایشان خبرساز هستند؛ از همین رو مشتریان سراسر جهان برای خرید آیفون ۱۵ با قیمت ۷۹۹و۱۵۹۹ دلاری تردید می‌کنند.

۵ میلیارد ریال

فراخوان جامع «کلان‌طرح‌های توسعه فناوری» در حوزه زیست‌فناوری منتشر شد و براساس آن صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۵ میلیارد ریال و ستاد ویژه توسعه زیست‌فناوری تا سقف ۱۰میلیارد ریال حمایت مالی بلاعوض برای توسعه ایده‌های فناورانه ارائه می‌دهند. این فراخوان با رویکرد حمایت از پژوهشگران، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه زیست‌فناوری برگزار شده است.

سونی از بازار گوشی کنار رفت

به‌نظر می‌رسد سونی می‌خواهد حضورش در بازار گوشی‌های هوشمند را کمرنگ‌تر از گذشته کند؛ چرا که گزارشی جدید از خروج سونی از بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند دنیا، یعنی چین خبر می‌دهد. چین بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان است که شرکت‌های زیادی در آن رقابت می‌کنند.

آیفون تاشو به بازار می‌آید

درحالی‌که ابهامات زیادی درباره زمان معرفی آیفون تاشو وجود دارد، گزارش جدیدی مدعی عرضه زودتر از انتظار این محصول در سال ۲۰۲۶ شده است. منابع مختلف، نظرات متفاوتی درباره نخستین گوشی آیفون اپل دارند؛ با این‌حال اکثر آنها سال۲۰۲۷ را به‌عنوان سال معرفی این محصول اعلام کرده‌ بودند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top