تاریخ انتشار: شنبه 1402/12/19 - 13:21
کد خبر: 498686

هشدار جدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه به مسئولان

هشدار جدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه به مسئولان

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ما از مسئولان می‌خواهیم به دستور اخیر مقام معظم رهبری با تمام وجود عمل کنند و سخن اختلافی نگویند و برای خدمت به مردم دست به دست هم دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در یادواره شهدای منطقه ۱۷ تهران طی سخنانی اظهار داشت: جلسات شهدا جلسات کسب حیات و بهره بردن است و الا شهیدی که خدا او را به زیباترین عبارت‌ها تشبیه کرده، به تعاریف ما نیازی ندارد.

وی‌افزود: حضور ما در این جلسات برای کسب فیض از شهداست و برای همین است که هر سال در ایامی مانند عاشورا به جلسات شهدا می رویم تا خودمان را در این جبهه پیدا کنیم. جلسات شهدا جلسات بصیرت و استقامت و کسب حیات واقعی است.

حاجی صادقی ادامه داد: خداوند در قرآن تاکید می‌کند حتی در خیال خود هم فکر نکنید شهید مُرده است بلکه حیات اصلی از آن شهداست. شهادت هدیه‌ای الهی است لذا من استدعا دارم به هیچ خانواده شهیدی بخاطر شهادت عزیزشان تسلیت نگویید.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: شهید از آن مقام قرب عنداللهی خود این پیام را می‌دهد که این‌مسیری که من رفته‌ام، نگرانی و ترس ندارد و مسیر کامیابی و سعادت است.

وی اظهار داشت: همه دشمنان دست به دست هم دادند تا عاشورا ‌و اربعین کم رنگ شود اما خداوند اراده کرده است که این نهضت زنده بماند.

حاجی صادقی تصریح کرد: شهدای ما برای این انقلاب که به اسلام حیات تازه بخشید، سر ‌و جان دادند تا انقلاب جان بگیرد و ما نیز امروز هرچه داریم‌ از برکت خون همین شهداست.

نماینده ولی فقیه در سپاه، شهدا را مهمترین عامل بقای نظام الهی معرفی کرد و گفت: ما باید از این مسیر مواظبت کنیم و بدانیم آنچه این انقلاب را زنده نگه می‌دارد، مقاومت در مقابل استکبار است. امروز زنان و کودکان در غزه با همین منطق ایستادگی می‌کنند و همین منطق است که دشمن را شکست داده و ما را به پیروزی می‌رساند.

حاجی صادقی ادامه داد: جبهه استکبار بداند که تهاجم و تحریم برای آنها فایده ندارد زیرا ما پیمانی با امام حسین(ع) و نایب امام زمان(عج) بستیم که همانطور که این انقلاب، اسلام را زنده کرد، ما هم این انقلاب را زمینه ساز ظهور کنیم و تا نابودی استکبار از پای نمی‌نشینیم.

وی افزود: دشمن ۴۵ سال است هر کاری توانسته کرده اما انقلاب توقف نداشته است. عامل اصلی همه پیروزی‌ها، پیوند امت با ولایت است.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: آنچه سبب شد این انقلاب از گردنه های سخت عبور کند، سربازی امت نسبت به ولایت بود. ما نیز همین‌جا با امامین انقلاب پیمان می بندیم و می‌گوییم که ما مردم مدینه زمان پیامبر(ص) و عراق در زمان امیرالمومنین(ع) نیستیم. ما از یاران شب عاشورا هستیم که می گوییم هزاران جان را با افتخار در مسیر حفظ دین خدا و استمرار حاکمیت الهی فدا خواهیم کرد و با تمام وجود بر این سربازی مقاومت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اخیر در کشور گفت: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمن، باردیگر مردم در انتخابات حضور پرشور پیدا کردند. دشمن انتظار داشت بگوید مردم از نظام قهر کردند اما شکستی بزرگ توسط مردم متوجه آنها شد.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان جدید باید قدرشناس این امت باشند، اظهار داشت: پیام جبهه انقلاب به همه مسئولان این است که ما از شما ولایتمداری و سربازی ولایت می‌خواهیم. از شما می‌خواهیم مواضع ولایت را خوب بفهمید و به آن عمل کنید. ما ۴۵ سال است تجربه کرده ایم که هرجا التزام عملی به سخنان ولایت داشته‌ایم موفق بودیم.

حاجی صادقی ادامه داد: ما از مسئولین می‌خواهیم به دستور اخیر مقام معظم رهبری با تمام وجود عمل کنند و سخن اختلافی نگویند و برای خدمت به مردم دست به دست هم دهند.

وی اظهار داشت: مسئولین کشور باید قدردان مردم و ولی نعمتان خود باشند و با تمام وجود وارد میدان خدمتگزاری شوند. از آنها می‌خواهیم همه را به انقلاب دعوت کنند نه به خود؛ خود را برای انقلاب بخواهند نه انقلاب را برای خودشان، کرسی مسئولیت را فرصت خدمتگزاری قرار دهند نه جایگاهی که ماندنی است و بدانند که روزی این جایگاه را ترک خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه به نمایندگان جدید توصیه کرد: قدردان ولایت و امت باشند، سخن اختلافی نگویند و انسجام و اتحاد را حفظ کنند.

وی تاکید کرد: مادامی که اتحاد داشته باشیم، از دشمن نگران نیستیم. مردم ایمان خودشان را ثابت کردند و امروز نوبت استقامت شما مسئولان است.

حاجی صادقی در پایان با بیان اینکه خانواده شهدا و نیروهای انقلاب از مسئولین کشور، ولایتمداری در عمل و مجاهدت شبانه روزی برای خنثی کردن نقشه های دشمن و خدمت به مردم می خواهند، اضافه کرد: تنها راه پیروزی و غلبه بر ‌گرگ استکبار، ایستادگی و مقاومت است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top