تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/12/20 - 16:55
کد خبر: 498790

اعتراف تلخ مرد جوان به آتش‌‌افروزی مرگبار در شهرری

اعتراف تلخ مرد جوان به آتش‌‌افروزی مرگبار در شهرری

مرد جوانی که با بنزین اقدام به آتش‌افروزی کرده و باعث قتل همسرش شده بود، به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، چندی قبل، فریاد‌های سوختم سوختم زن جوانی سکوت صبحگاهی محله حمزه‌آباد را در هم شکست و خیلی زود حادثه آتش‌سوزی در طبقه همکف یک خانه به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد که با اعلام این خبر آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند و حریق را مهار کرد.

امدادگران اورژانس که در محل حضور داشتند خیلی زود زن و شوهر جوانی که در این حادثه هدف سوختگی قرار گرفته بودند را به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کردند. در این میان ماموران کلانتری 131 شهرری متوجه شدند این آتش‌سوزی عمدی است که همین کافی بود تا پرونده قضایی در شعبه هفتم دادسرای شهرری تشکیل شود.

اقدامات درمانی روی این زوج جوان ادامه داشت تا اینکه 5 روز بعد زن جوان 31 ساله روی تخت بیمارستان براثر سوختگی شدید فوت کرد و ماجرای این حادثه مرگبار در بیسیم‌ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و تحقیقات جنایی کلید زده شد.

خیلی زود مرد 47 ساله که سابقه سرقت، اعتیاد دارد، هدف تحقیق قرار گرفت و در اظهارات ضد و نقیضی گفت: روز حادثه با همسرم بخاطر اختلافات خانوادگی مشاجره پیدا کردم که در این میان ناگهان کنترلم را از دست دادم و بنزین را روی خودم و او ریختم اما از آتش زدن پشیمان شدم برای همین به حمام رفتم و لباس‌هایم را عوض کردم؛ دقایقی بعد همسرم به دلایل نامشخصی بنزین را روی خودش ریخت و اقدام به آتش‌افروزی کرد که در این حادثه من نیز مصدوم شد.

متهم که قصد داشت با ایفای نقش جنون تیم جنایی را گمراه کند با دستور قضایی برای آزمایش‌های تخصصی به پزشکی قانونی منتقل که در آنجا مشخص شد مرد جوان دارای سلامت عقل و روان است؛ بررسی‌های دقیق‌تر نیز حکایت از آن داشت این زوج جوان به خاطر اعتیار مدام با یکدیگر درگیری داشتند.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه اسفندماه امسال، متهم سکوت خود را شکست و گفت: بخاطر اعتیادی که دارم با همسرم مشاجره شدیدی پیدا کردم و بنزین را روی خودم و او ریختم اما بخاطر اینکه بخاری روشن بود منجر به آتش‌سوزی شد قصد ارتکاب جنایت را نداشتم و به همسرم علاقه‌مند بودم.

پس از اعتراف متهم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دقیق‌تر صحنه جرم تحقیقات خود را در رابطه با این جنایت هولناک ادامه دهند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم جهت سیرمراحل قانونی با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد و تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top