تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/12/21 - 21:46
کد خبر: 498923

خدادادی: درخواست ما راه اندازی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان است

خدادادی: درخواست ما راه اندازی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان است

دکتر خدادادی در این بازدید، گفت: حقیقتا باید به مراکزی همچون پژوهشکده سرطان معتمد با توجه به خدماتی که انجام می‌دهد بالید. به نظر می‌رسد با وجود همه کمبود‌ها در این مسیر مجاهدت صورت می‌گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشجو، دکتر غلامرضا خدادادی، بازرس کل امور آموزش و پژوهش سازمان بازرسی کل کشور به همراه دکتر امیری، سربازرس سازمان بازرسی کل کشور مستقر در جهاد دانشگاهی با حضور دکتر رامین صرامی فروشانی، رئیس و مدیران ارشد پژوهشکده از کلینیک پژوهشکده سرطان معتمد بازدید کردند.

 دکتر خدادادی در این بازدید، گفت: حقیقتا باید به مراکزی همچون پژوهشکده سرطان معتمد با توجه به خدماتی که انجام می‌دهد بالید. به نظر می‌رسد با وجود همه کمبود‌ها در این مسیر مجاهدت صورت می‌گیرد.

بازرس کل امور آموزش و پژوهش سازمان بازرسی کل کشور در ادامه سخنان خود، ابراز داشت: با توجه به حوزه تخصص پژوهشکده سرطان معتمد به نظر می‌رسد اقدامات این پژوهشکده، تضمین کننده سلامت نسل آینده کشور است. وی افزود: باید شرایط به گونه‌ای باشد که پژوهشکده‌ای که در حوزه حساس فناوری‌های نوین تشخیص و درمان سرطان آن هم سرطان پستان که شیوع بسیار بالایی دارد کار می‌کند و در این حوزه پیشگام است، با فراغت بال کامل، تمام توان و انرژی خود بر برنامه‌های تحقیقاتی و خدمت‌رسانی به مردم متمرکز کند و دغدغه‌ای برای تامین تجهیزات و ... نداشته باشد و مسئولان هم باید از هرگونه کمک و حمایت از پژوهشکده استقبال کنند تا سطح خدمت‌رسانی پژوهشکده و رضایت مردم افزایش یاید.

وی با بیان اینکه وظیفه سازمان بازرسی نظارت بر اجرای قانون است، گفت: براساس قانون اساسی، نظارت بر حسن اجرای امور، تکلیف دومی است که برعهده سازمان بازرسی قرار داده شده است؛ بنابراین تلاش ما کمک همه جانبه به پژوهشکده خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این بازدید، دکتر رامین صرامی فروشانی، رئیس پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به ماموریت پژوهشکده سرطان معتمد، گفت: «توسعه فناوری‌های نوین در درمان سرطان» ماموریتی است که جدای از بحث درمان برای پژوهشکده تعریف شده است.

وی افزود: پژوهشکده سرطان معتمد در زمینه ژن درمانی، سلول درمانی و ویروس درمانی در کشور پیشرو است. به طور مثال امروز ویروس‌های کشنده طبیعی به بیماران سرطانی مختلف تزریق می‌شود.

صرامی فروشانی در پایان اظهار داشت: چهار مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان بانوان از سوی پژوهشکده معتمد در مناطق مختلف کشور راه اندازی شده که هم اکنون درحال خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند. یکی از درخواست‌های ما ابقای ماموریت «راه اندازی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان» توسط پژوهشکده معتمد است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top