تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/22 - 14:49
کد خبر: 499003

آشنایی با جدیدترین هتل ۵ ستاره کیش

آشنایی با جدیدترین هتل ۵ ستاره کیش

اگر هنگام سفر به کیش قصد اقامت در هتل پالاس را دارید، قبل از هر کاری باید این هتل زیبا را با هتل‌های مشهوری مانند هتل ویدا مقایسه کنید و سپس با انواع خصوصیات هتل و امکانات آن آشنا شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هتل پالاس کیش یکی از بهترین و جدیدترین هتل‌های 5 ستاره این جزیره زیبا به شمار می‌آید که حسابی مورد استقبال گردشگرها قرار گرفته است. دسترسی آسان و سریع به ساحل و ارائه امکانات بسیار عالی تنها گوشه‌ای از ویژگی‌ها و خصوصیات هتل پالاس هستند. با اینکه هتل پالاس در دسته هتل‌های جدید جزیره قرار دارد، اما از لحاظ امکانات و سرویس ‌دهی به گردشگرها، می‌تواند با هتل‌های مشهوری مانند هتل ویدا کیش رقابت کند.

اگر هنگام سفر به کیش قصد اقامت در هتل پالاس را دارید، قبل از هر کاری باید این هتل زیبا را با هتل‌های مشهوری مانند هتل ویدا مقایسه کنید و سپس با انواع خصوصیات هتل و امکانات آن آشنا شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین هتل 5 ستاره کیش آشنا کنیم و هر آنچه که برای اقامت نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار دهیم.

مقایسه هتل پالاس با هتل ویدا در کیش

هتل پالاس کیش یکی از جدیدترین هتل‌های 5 ستاره این جزیره زیبا است که معمولا گردشگرها برای اقامت خود آن را انتخاب می‌کنند، در حالی که هتل ویدا از هتل‌های 5 ستاره به‌حساب می‌آید که در دسته هتل‌های تازه ‌ساخت قرار می‌گیرد و فاصله تقریبا نزدیکی با هتل پالاس دارد. شرایط مشابه هتل پالاس و هتل ویدا باعث می‌شود که گردشگرها در انتخاب بهترین گزینه مردد باشند. در ادامه این دو هتل را بر اساس فاکتورهای خاصی باهم مقایسه می‌کنیم تا انتخاب بهتری برای اقامت داشته باشید.

تفاوت هتل پالاس و هتل ویدا از لحاظ موقعیت مکانی

هتل پالاس کیش از لحاظ ارائه امکانات و خدمات تفاوت خاصی با هتل ویدا ندارد، یعنی هر کدام از این هتل‌ها را که انتخاب کنید، از بهترین و کامل‌ترین امکانات از جمله استخر، سونا، جکوزی، رستوران، پارکینگ، اتاق‌های مجهز و… برخوردار خواهید شد. یکی از مهمترین تفاوت‌های هتل پالاس و هتل ویدا که شما را بر سر دوراهی قرار می‌دهد، وضعیت موقعیت مکانی است.

هتل پالاس و هتل ویدا در فاصله نزدیکی از ساحل قرار دارند، اما هتل پالاس به ساحل مرجان و هتل ویدا به ساحل اسکله تفریحی نزدیک است. قطعا انتخاب بین ساحل مرجان و اسکله تفریحی، یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن در هنگام اقامت شما به شمار می‌آید.

تفاوت هتل پالاس و هتل ویدا از لحاظ نزدیکی به مراکز تفریحی

هتل پالاس کیش به‌مانند هتل ویدا دسترسی آسان و سریعی به مراکز خرید و مراکز تفریحی مختلف دارد، اما همان‌ طور که می‌دانید، بیشتر تفریحات آبی در اسکله تفریحی هستند و این امر هتل ویدا را برای شما جذاب‌تر می‌کند. البته ساحل مرجان هم تفریحات آبی مختلفی را برای گردشگران مهیا کرده است تا از انجام آنها لذت ببرند.

تفاوت هتل پالاس و هتل ویدا از لحاظ ساختمان و امکانات رفاهی

یکی دیگر از تفاوت‌های مهم هتل پالاس کیش و هتل ویدا، معماری ساختمان و امکانات مختلف آن است. هتل ویدا در 1396 تاسیس شد، اما آخرین بازسازی هتل پالاس به سال 1400 برمی‌گردد، در واقع هتل پالاس به نسبت هتل ویدا تازه‌ ساخت‌تر به‌حساب می‌آید و این امر در همان هنگام ورود به هتل قابل مشاهده است. امکانات رفاهی و تفریحی هتل پالاس با هتل ویدا تفاوت آنچنان زیادی ندارند، اما استخر روباز هتل پالاس و سینمای 264 نفری آن حسابی توجه گردشگرها را به سمت خود جلب خواهد کرد.

همه چیز درباره هتل پنج ستاره پالاس کیش

هتل 5 ستاره پالاس کیش توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان گردشگرها پیدا کند، اما شما باید قبل از هر گونه اقدامی برای رزرو آنلاین هتل، اطلاعات کاملی درباره خصوصیات و ویژگی‌های آن به دست بیاورید. در ادامه هرآنچه که باید درباره هتل پالاس کیش بدانید را ارائه می‌کنیم:

بهترین امکانات هتل پالاس کیش

هتل پالاس با 15 طبقه و 233 اتاق مجهز در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس خودنمایی می‌کند. این هتل زیبا برای رفاه بیشتر مهمانان خود، امکانات رفاهی مختلفی را در نظر می‌گیرد که همین امر لذت اقامت را برایتان چندبرابر می‌کند. یکی از خدمات بسیار عالی هتل، امکان اجاره خودروهای لوکس برای مهمانان است.

باشگاه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی شرایط بسیار خوبی را برای تفریح شما فراهم کرده‌اند، همچنین سالن ماساژ با ارائه خدمات حرفه‌ای آماده است تا تمام خستگی روز را از تنتان بیرون کند. رستوران و کافی‌شاپ هتل پالاس انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به همره انواع دسر و نوشیدنی‌های مختلف سرو می‌کنند تا در طول اقامت نگران وعده‌های غذایی نباشید.

جاذبه‌ های اطراف هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است و دسترسی آسان و سریعی را به ساحل دریای خلیج فارس فراهم می‌کند. جذابیت موقعیت مکانی هتل پالاس تنها به‌ خاطر نزدیکی به ساحل مرجان نیست، شما با اقامت در این هتل، علاوه بر ساحل، دسترسی سریعی به مراکز خرید، مراکز تفریحی و سایر جاذبه‌های جزیره خواهید داشت.

با اینکه هتل پالاس بیشتر به‌خاطر نزدیکی به ساحل مرجان و تفریحات آبی از جمله فلای بورد، کیبل اسکی و… مشهور است، اما فاصله کمی هم با اسکله تفریحی دارد. شما از هتل پالاس با چند دقیقه رانندگی به اسکله تفریحی خواهید رسید. اگر علاقه زیادی به مراکز خرید دارید، در اطراف هتل پالاس کیش مراکز خرید مختلفی از جمله بازار زیتون، بازار مرجان، رویال مال، بازار پردیس، بازار ونوس، بازار مریم و… وجود دارد که ساعت‌ها می‌توانید در داخل فروشگاه‌های آن به گشت‌وگذار مشغول شوید.

قوانین هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش در کنار ارائه امکانات عالی، رستوران و کافی ‌شاپ مجلل، خدمات حرفه‌ای و اتاق‌های متنوع توانسته محیطی آرام را برای مهمانان خود فراهم کند تا از اقامت خود نهایت لذت را تجربه کنند. مدیریت هتل برای پذیرش افراد قوانین خاصی تعیین کرده است که تمامی مهمانان باید آنها را اجرا کنند.

در هتل پالاس، پذیرش افراد تنها با مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است، زوج‌های ایرانی باید شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته را ارائه کنند. همچنین افراد خارجی باید پاسپورت به همراه داشته باشند. اقامت کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان و هزینه اقامت کودکان بالای 5 سال باید به‌ صورت کامل پرداخت شود. همچنین برای ایجاد یک محیط آرام و عدم ایجاد مشکل، ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع شده است.

رزرو هتل پالاس کیش در فلای تودی

هتل پالاس در بیشتر اوقات سال شلوغ است و حتی در ایام پیک اتاق‌های آن به‌ سختی خالی می‌شوند. برای اینکه بتوانید هتل 5 ستاره پالاس را برای تاریخ موردنظر خود رزرو کنید، باید عملیات رزرو آنلاین را از طریق یک بستر امن و معتبر انجام دهید. سایت فلای تودی به ‌عنوان یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل، بستری را فراهم کرده است تا با استفاده از آن، اتاق‌های مختلف هتل پالاس کیش را رزرو کنید. برای انجام این کار کافی است به سایت فلای تودی بروید و در بخش هتل‌های داخلی، اسم هتل پالاس را وارد کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top