تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/12/23 - 23:39
کد خبر: 499181

اوسمار: تمام تلاش مان را کردیم که برنده بازی شویم ولی نشد

اوسمار: تمام تلاش مان را کردیم که برنده بازی شویم ولی نشد

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: جلوی تیمی که در همه بازی‌ها با همین روش بازی کرده و به نتایج دلخواهش دست یافته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  به نقل از فارس، اوسمار ویرا پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 103 در نشست خبری گفت: شب همگی بخیر. به نمایش زیبایی که هوادارانمان امروز به اجرا گذاشتم تبریک می‌گویم. ما تمام سعیمان را کردیم که برنده بازی شویم ولی متاسفانه نشد. همه دیدند که ما تمام سعیمان را کردیم که در زمین حریف با پاس کاری کردن بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: جلوی تیمی که در همه بازی‌ها با همین روش بازی کرده و به نتایج دلخواهش دست یافته است.ناراحتم که نتوانستیم موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم. خیلی بازی از لیگ باقی مانده و ما تا انتها می‌جنگیم تا به هدف اصلی خودمان برسیم.در اوایل نیمه اول تیم تحت فشار بود. ما به توپ‌های بلند روی آوردیم که این روش بازی ما نبود. بعد توانستیم توپ را به روی زمین بیاوریم، آن هم با پاس کاری و جابه‌جا کردن توپ توانستیم به خودمان بیاییم.بازی را کنترل کنیم اما توپ‌هایمان آنطور که می‌خواستیم به محوطه حریف نرسید. بازیکنانمان روی توپ‌های هوایی توانستند هماهنگ شوند و بازیکنان در این زمینه خیلی کارشان را خوب انجام دادند.

اوسمار در پاسخ به اینکه استقلال در یک ربع اول نیمه اول خیلی روی ضد حملات حساب باز کرده بود، خصوصا فضای پشت سر اسماعیلی‌فر،‌ آیا قبل از بازی می‌دانستید که استقلال می‌خواهد از این فضا استفاده کند و اینکه بعد از 15 دقیقه چه تدبیری اندیشید که این فضا برای استقلال بسته شد، اظهار داشت: ممنون بابت دیدِ خوبتان به بازی. دقیقاً این اتفاق رخ داد. در 15 دقیقه اول از همانجایی که ماشاریپوف حضور داشت،‌استقلال می‌خواست حمله کند. با مسعود (ریگی) و مهدی (ترابی) صحبت کردیم که موقع ضدحملات به دانیال (اسماعیلی‌فر) کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص داوری و صحنه مشکوک آل کثیر اظهار داشت: در مورد داوری عادت ندارم خیلی صحبت کنم. برای این کار متخصصان در باشگاه و رسانه‌ها حضور دارند که در این مورد صحبت کنند چون داوری چیزی نیست که بتوانیم بگوییم او مقصر بود یا نه،‌ باید خطا می‌گرفت یا نه. نمی‌توانیم بگوییم و بهتر این است که کارشناسان صحبت کنند.

اوسمار در پاسخ به اینکه درویش در خصوص آخرین وضعیت جذب یک مهاجم گفته که اوسمار باید نظرش را بگوید و اینکه آل کثیر در خط تهاجمی امروز تنها بود،‌ گفت: در کنفرانس قبل بازی گفتم که تمام تمرکزمان روی دربی بود. ما از فردا روی بازیکنان آزادی که هستند، فکر می‌کنیم که چه کسی با آن شرایط و مختصاتی که می‌خواهیم می‌تواند متفاوت‌تر از آل کثیر و بابایی عمل کند. نمی‌خواهیم فقط یک مهاجم بیاوریم که فقط بگوییم یک بازیکن آورده‌ایم. می‌خواهیم یک نفری بیاوریم که بتواند به تیم کمک کند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه هواداران مساوی را بدترین نتیجه در دربی می‌دانند و اینکه پرسپولیس آیا در یک ربع پایانی از نتیجه تساوی رضایت داشت یا استقلال از شکست فرار کرد، گفت: ما هم مثل تماشاگران از نتیجه تساوی راضی نیستیم. این بهترین فرصت بود که به صدر نزدیک شویم. ما در 15-20 دقیقه آخر تمام تلاشمان را کردیم. 2-3 کرنر داشتیم. یک ضربه سعید صادقی بود یا یک خطایی که پشت محوطه ایجاد شد و توپ‌مان به بیرون رفت. ما تمام توانمان را گذاشتیم که حمله کنیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top