تاریخ انتشار: جمعه 1402/12/25 - 15:11
کد خبر: 499279

حجت الاسلام صدیقی: نرخ بیکاری در دولت سیزدهم رو به کاهش است

حجت الاسلام صدیقی: نرخ بیکاری در دولت سیزدهم رو به کاهش است

وی با بیان اینکه بی‌حجابی و برهنگی، ارزان دادن ارزش والای بانوان است، تصریح کرد:‌ لباس زینت وقار و مجوز ارتباط با دیگران و نشانه اجتماعی بودن است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس،‌ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته تهران گفت:‌ تقوا هم توشه و هم لباس  انسان است و انسان با لباس آبرویش حفظ می‌شود.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی و برهنگی، ارزان دادن ارزش والای بانوان است، تصریح کرد:‌ لباس زینت وقار و مجوز ارتباط با دیگران و نشانه اجتماعی بودن است.

حجت الاسلام صدیقی در ادامه افزود:‌ مقام معظم رهبری شعار امسال را رشد تولید و مهار تورم نامگذاری کردند که این کارشناسی آن حکیم است که می‌داند اگر اقتصاد کشور و چرخ تولید راه بیفتد، خیلی از دو قطبی‌ها و بهانه جویی‌هایی که برای بیکاران است و مردم را ناراحت می‌کنند کنار می‌رود.

امام جمعه موقت تهران افزود:‌ در مسئله رشد تولید و مهار تورم، رئیس دولت و قوه اجرایی با حضور مستقیم در بنگاه‌های تولیدی و اقدامات موثر و پیگیری‌های مستمر توانستند بالغ بر ۶۰۰۰ بنگاه اقتصادی راکد و یا نیمه فعال را به بهره‌وری و فعالیت در بیاورند که این یکی از پیروزی‌های بسیار خوب است. 

حجت الاسلام صدیقی تشریح کرد:‌ نرخ بیکاری در این دولت رو به کاهش است؛‌ در مسئله نفت و معادن زیرزمینی پیشرفت‌های خوبی نصیب این مردم به برکت فعالیت‌های این دولت شده است و در مسئله مهار تورم و رشد نقدینگی رقم آن از ۴۲ تا ۳۴ درصد کاهش یافته است. 

وی در ادامه گفت:‌ یکی از عوامل تورم از نظر کارشناسان مسئله نقدینگی بوده است که مهار نقدینگی کار بسیار مهم و دقیقی بود که توانستند آن را از ۴۲ به ۳۴ کاهش دهند و این شاخص خوبی است. 

وی یکی از دیگر امتیازات مثبت این دولت را اختصاص صد درصدی بودجه عمرانی دانست و گفت:‌ در دولت‌های قبل بودجه‌های عمرانی کمتر دیده میشد و به سایر بودجه‌ها توجه می‌کردند.

حجت الاسلام صدیقی انضباط مالی را دیگر امتیازات این دولت در این سال‌ها برخواند و تاکید کرد:‌ استقراض از بانک مرکزی برای اداره امور در این مدت برای دولت پیش نیامد.
امام جمعه موقت تهران عنوان کرد‌:‌ استمرار سفرهای کاری رئیس جمهور به استان‌ها و پیگیری ‌حضوری از یک طرف و ارتباط با مردم از طرف دیگر و شنیدن مشکلات از خود آنها هم یک موضوع دیگر است؛‌ به عنوان مثال در سفر بندرعباس یک مشکل ۳۵ ساله را تصمیم‌گیری کردند و آن موضوع را برای استان تامین کردند.

وی همچنین دیپلماسی فعال اقتصادی این دولت را هم تحسین کرد.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که حضور در انتخابات جهاد و مقابله با دشمن و بدخواهان کشور بود. مردم علی‌رغم یک‌سال تبلیغات بی سابقه دشمنان و ضد انقلاب‌های داخلی کشور، پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی ادامه داد: حضور عزت ساز مردم با بصیرت ایران نشان‌دهنده دین داری، ولایتمداری، دشمن شناسی و زمان شناسی است. 

وی با بیان اینکه مردم علی‌رغم مشکلات معیشتی پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و این حضور از سوی افرادی در جامعه انجام شد که گرفتاری‌های معیشتی دارند، افزود: مشارکت ۴۱ درصدی یک جهاد مقبول و سرافرازی ثابت در تاریخ انتخابات بود.

حجت‌الاسلام صدیقی مسئله فلسطین را مسأله اول جهان اسلام دانست و ادامه داد: آنچه در جنگ غزه برای مردم مظلوم فلسطین ایجاد شده، نشان‌دهنده جنایات رژیم اسراییل به پشتیبانی آمریکا است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top