تاریخ انتشار: شنبه 1402/12/26 - 10:29
کد خبر: 499327

طراحی سایت فروشگاهی ارزان با وردپرس یا ناپ کامرس

طراحی سایت فروشگاهی ارزان با وردپرس یا ناپ کامرس

اولین گزینه برای مقایسه زبان برنامه نویسی این دو فروشگاه ساز است. Wordprees که باید افزونه WooCommerce را برای ساخت سایت فروشگاهی بر روی آن نصب کرد با زبان php کدنویسی شده ولی NopCommerce با زبان دات نت کدنویسی شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دو غول بزرگ فروشگاه ساز دنیا یکی وردپرس و دومی ناپ کامرس که هر کدام  ویژگی های خاص خود را دارند و نمی توان دقیقا گفت که وردپرس بهتر است یا ناپ کامرس. انتخاب بهترین پلتفرم برای طراحی سایت فروشگاهی بزرگ از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا این انتخاب می‌تواند تاثیر مستقیمی بر موفقیت و پیشرفت کسب و کار شما داشته باشد. برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق باید کلیه جوانب کار را در نظر بگیرید سپس اقدام به انتخاب پلتفرم نمایید.

 تفاوت زبان ناپ کامرس و وردپرس

اولین گزینه برای مقایسه زبان برنامه نویسی این دو فروشگاه ساز است. Wordprees که باید افزونه WooCommerce را برای ساخت سایت فروشگاهی بر روی آن نصب کرد با زبان php  کدنویسی شده ولی NopCommerce با زبان دات نت کدنویسی شده است.

امنیت ووکامرس یا ناپ کامرس

در بحث امنیت باید بگوییم که ناپ کامرس گزینه بهتری است. چون پروژه های دات نت به صورت پیش فرض کد گذاری شده و نیاز به واسطی برای امنیت ندارند. به عنوان یک سایت مبتنی بر فناوری ASP.NET CORE، ناپ کامرس یکی از امن ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک موجود است.

مقایسه قیمت

اگر بخواهیم مقاسیه کنیم که این دو پلتفرم کدام هزینه کمتری دارند قطعا به این نتیجه می رسیم که طراحی سایت با ورپرس هزینه کمتری نسبت به رقیب خود ناپکامرس دارد. تعدد فروشگاه های قالب وردپرسی باعث وجود رقابت قیمتی شده و می توان گفت هر مشتری با یک سرچ ساده می تواند با کمترین قیمت افزونه یا قالب خود را خریداری کند. البته این نکته را نیز بگوییم که خرید قالب های ناپکامرسی هم آنقدر گران نیست. شاید خیلی از طرح های جدید وردپرسی نیز با قالب های ناپ کامرس یکی باشد ولی عموما قیمت تقریبا نصف است.

مقایسه سرعت Wordprees با NopCommerce

در بحث سرعت  بارگزاری باید بگوییم که NopCommerce خیلی استیبل تر می باشد چون هسته ناپ کامرس برای فروشگاه نوشته شده ولی شما برای استفاده از فروشگاه باید اول وردپرس را نصب سپس افزونه ووکامرس را نصب کنید. همین عدم یکپارچکی باعث کندی سیتمم می شود.

توسعه

تعداد برنامه نویسان وردپرس قابل مقایسه به ناپکامرس نیست. هر چه تعداد برنامه نویسان مسلط به یک سورس در بازار بیشتر باشد قطعا توسعه سورس سریعتر و ارزانتر می باشد. قطعا تو بحث توسعه سریع و ارزان هیچ سورسی در دنیا با وردپرس قابل قیاس نیست.

 NopCommerce

طراحی سایت فروشگاهی را با ناپ کامرس بزنیم یا وردپرس

ناپ‌کامرس تعداد زیادی قالب از پیش تعیین‌شده ندارد، اما این تعداد کم با ارائهٔ امکانات با کیفیت و قابلیت سفارشی‌سازی بالا، از نظر ظاهر و بهینه‌سازی عالی است. این قالب‌ها از لحاظ سئو بهینه بوده و تداخلی با پلاگین‌ها ندارند.

 تمامی افزونه‌های ناپ‌کامرس با استفاده از تکنولوژی.NET core آخرین و بهترین امنیت را ارائه می‌دهند. در مقابل، ووکامرس امکانات مشابهی را فراهم نمی‌کند و با افزایش تعداد افزونه‌ها، سرعت فروشگاه کاهش می‌یابد. همچنین، فروشگاه‌های ایجاد شده توسط ناپ‌کامرس دارای ابزارها و قابلیت‌های بیشتری هستند که نیاز به نصب افزونه‌های بیشتر را کاهش می‌دهد.

 ناپ‌کامرس برای تمامی انواع تجارت مناسب است و به دلیل قابلیت‌های برجسته‌اش در بین برنامه‌نویسان محبوب است. کار با ناپ‌کامرس نسبت به ووکامرس آسان‌تر است و با افزایش محصولات و مشتریان، سرعت بالای سایت حفظ می‌شود. اما اگر فروشگاه اصلی بیشتر بر روی انتشار محتوا و مدیریت آن تمرکز دارد، استفاده از ووکامرس گزینه بهتری خواهد بود.

 ووکامرس برای کسب و کارهای کوچک مناسب است اما محدودیت‌هایی دارد و نمی‌تواند با ناپ‌کامرس رقابت کند. اما امکاناتی مانند کنترل موجودی، مدیریت مشتریان، پیگیری سفارشات و گزارش‌ها را با امکانات ساده‌تری فراهم می‌کند.

 با توجه به نکات مطرح شده، برای طراحی سایت،  ناپ‌کامرس به عنوان یک سیستم حرفه‌ای و قدرتمند برای تجارت‌های متوسط تا بزرگ مناسب است و به دلیل پشتیبانی بالا و امکانات فراوان، برنامه‌نویسان از آن استقبال می‌کنند. این سیستم همچنین امکان ارتقاء بدون مشکل را فراهم می‌کند و در کسب و کارهای کوچک نیز می‌توان از ووکامرس استفاده کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top