تاریخ انتشار: شنبه 1402/12/26 - 17:18
کد خبر: 499368

اگر ساعت موبایل‌ها به‌صورت خودکار یک ساعت جلو رفت چکار کنیم؟ +فیلم

بر اساس قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» که در بهار ۱۴۰۱ به تصویب مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای نگهبان رسید، با آغاز سال جدید ساعت‌ها دست نمی‌خورند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، تغییرات در ساعت ممکن است بر اساس تصمیمات دولت محلی و شرایط مختلف متفاوت باشد. بر اساس قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» که در بهار 1401 به تصویب مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای نگهبان رسید در سال 1403 تغییری در ساعت رسمی کشور ایجاد نمی‌شود.

در سال 1402 تغییری در ساعت رسمی کشور ایجاد نشد و در سال 1403 نیز چنین خواهد شد. در واقع بر اساس قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، در نوروز سال 1403 ساعت رسمی کشور به جلو و در شروع پاییز سال آتی به عقب کشیده نخواهد شد.

حالا در این زمینه اگر ساعت موبایل‌ها به‌صورت خودکار یک ساعت جلو رفت چکار باید انجام داد؟ برای پاسخ به این سوال موشن‌گرافی را ببینید:


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top