تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/12/27 - 10:41
کد خبر: 499430

پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز

پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز

تماشای فیلم‌های سینمایی، یکی از سرگرمی‌های نوروز برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به هنر هفتم، از قاب تلویزیون است، که سیما با محوریت اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل شرایط ویژه‌ای را برای پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی از ۵۱ کشور فراهم کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نوروز امسال تلویزیون با دست پری از فیلم‌های سینمایی روز جهان به استقبال نوروز می‌رود.

این فیلم‌ها در ژانر‌های درام، اجتماعی، حادثه ای، خانوادگی، کودک و نوجوان (انیمیشن) و ورزشی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

شبکه یک سیما از ۲۲ اسفند ماه تا ۲۴ فروردین ساعت ۲۳:۴۵، فیلم‌هایی همچون «گرن توریسمو»، «برهوت»، «سرباز»، «تلافی» و «خاکسپاری» را تقدیم علاقه‌مندان خواهد کرد.

شبکه دو سیما هم در ساعت ۹ صبح با فیلم‌هایی همچون «کابوس آرزو»، «دنیای آرمان»، «هتل دردسرساز» و «شماره ۱۰» از ۱ فروردین تا ۱۷ فروردین مهمان نوروزی بینندگان سیماست.

شبکه سه سیما در ساعت ۲۴:۰۰ فیلم‌های روز دنیا را تقدیم نگاه مخاطبان می‌کند. «ایندیانا جونز و گردنه سرنوشت»، «تبدیل شوندگان: نبرد ربات ها»، «به پیش»، «قاتلین ماه کامل»، «مگالون: حفره سهمگین» و «ضد» نمونه‌ای از این فیلم‌ها است که تا ۱۳ فروردین روی آنتن می‌رود.

شبکه چهار سیما در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم‌های دیدنی «شهر سیارکی»، «ناپلئون»، «آدم کش»، «انجمن برف»، «فراری»، «رادیکال» و «ماه» را تدارک دیده است. این فیلم‌ها از ۲۹ اسفند تا عید سعید فطر (بجز شب‌های قدر) پخش می‌شود.

شبکه تهران ساعت ۹ در برنامه «تماشاخانه» و ۱۳:۳۰ منتخبی از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را به روی آنتن می‌برد. «رود سرخ سرخ»، «سریع و خشن ۱۰»، «دریای عمیق»، «موفقیت بزرگ» و «هوک» فیلم‌های دیدنی است که شبکه تهران برای بینندگان خود از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین پخش می‌کند.

شبکه امید ساعت ۱۷ فیلم‌های نوروزی خود را در برنامه «فیلمستون» پخش می‌کند. این شبکه فیلم‌های «گودال فضایی»، «فیل شعبده باز»، «چوپای شگفت انگیز»، «بیرو»، «انجمن بشقاب پرنده ها» و ... را از ۲۲ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین نمایش می‌دهد.
شبکه کودک در ساعت ۱۴ فیلم‌های مناسب کودکان را پخش می‌کند. «برادران شگفت انگیز ماریو»، «فرار مرغی ـ دوران ناگتی»، «خرس‌های محافظ جنگل ـ ربات محافظ»، «پنگوئن ببری ۳ ـ قهرمانان جنگل»، «سفر اردکی» و «لوپتو» از جمله این فیلم هاست.

شبکه نمایش در باکس ساعت ۲۳ فیلم‌هایی همچون «اکولایزر ۲ و ۳»، «سوسک آبی»، «ویکرام و ودا»، «خزنده» و «زمین سرگردان ۲» را تقدیم نگاه علاقه‌مندان هنر هفتم می‌کند. همچنین این شبکه در ساعات ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۰۰:۱ بامداد نیز با مخاطبان خود همراه است.

شبکه افق فیلم‌های خود را در ساعت ۱۳:۰۰ پخش می‌کند که «تک تیرانداز»، «یه روز عالی»، «ضد حمله»، «دستگیری یک قاتل»، «مامور مخفی» و «غریب» از جمله آن هاست.

شبکه سلامت فیلم‌های سینمایی خود را در ساعت ۱۲:۳۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان به روی آنتن می‌برد.

شبکه فراتر هم در ساعت ۲۳:۳۰ تماشایی خواهد بود. «اعجوبه»، «مکانیک ـ زندگی دوباره»، «تلقین»، «دیوار بزرگ»، «مجرم» و «منصور» نمونه‌ای از این فیلم هاست که با کیفیت ۴K-HDR به نمایش در می‌آید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top