تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/12/28 - 19:17
کد خبر: 499599

شهادت مدیر عملیات پلیس غزه

شهادت مدیر عملیات پلیس غزه

منابع فلسطینی از شهادت مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه و مسوول تامین امنیت کمک‌ها در این باریکه خبر دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از المیادین، منابع فلسطینی اعلام کردند که «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه و مسوول تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک‌ها در این باریکه به شهادت رسیده است.

این منابع تاکید کردند که شهید فایق المبحوح مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه بوده و ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این شهید مدیر عملیات امنیت داخلی جنبش حماس بوده، دروغ است.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهید المبحوح خود را تسلیم نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی نکرده و با سلاح خود به مبارزه با دشمن پرداخته است و موفق شده یک نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و ۲ نظامی دیگر صهیونیست را نیز زخمی کند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که هدف رژیم اشغالگر صهیونیستی از ترور المبحوح اثرگذاشتن روی روند تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک و تشدید آشوب امنیتی در نوار غزه است که اشغالگران سعی در ایجاد آن دارند.

کمی پیش‌تر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شهادت یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه شد.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در جریان حمله وحشیانه به مجتمع بیمارستانی شفا یکی از اعضای ارشد جنبش حماس در نوار غزه را به شهادت رسانده است.

گفتنی است بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله‌های سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. همزمان با این حمله‌ها، نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را به محاصره درآوردند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top