تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/29 - 16:26
کد خبر: 499621

اراده‌ای برای بهبود وضعیت مسائل حوزه تغذیه وجود ندارد

اراده‌ای برای بهبود وضعیت مسائل حوزه تغذیه وجود ندارد

سرپرست واحد صنفی انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از وعده بهبود وضعیت مسائل حوزه تغذیه ماه ها می گذرد ولی گویی اراده ای معطوف به حل آن ها وجود ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امیرمحمد پاسبان ، سرپرست واحد صنفی انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بنا بر آخرین ابلاغ صورت گرفته از جانب معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در راستای تامین بخشی از هزینه وعده های غذایی ارائه شده اعم از صبحانه، ناهار و شام سهم پرداختی دانشجویان افزایش یافته است.

پاسبان افزود: با توجه به اینکه بیش از یک سال از آخرین ابلاغیه تغذیه دانشجویی میگذرد و در این مدت شاهد نرخ بالای تورم و افزایش چشمگیر قیمت کالا ها در کشور بوده ایم ، این افزایش قیمت پرداختی را میتوان منطقی دانست و پذیرفت ولی مهم ترین مسئله و مطالبه ای که وجود دارد این است که چرا توازنی میان افزایش قیمت ها و ارائه سایر خدمات از سوی وزارت بهداشت وجود ندارد؟

وی گفت: بیش از یک سال است که وزارت بهداشت در حال تدوین و ابلاغ جدید ایین نامه تغذیه دانشجویان میباشد. اما واقعیت این است از آن آیین نامه بلند بالا، در این مدت تنها بند افزایش میزان پرداختی سهم دانشجویان گردیده است و برای سایر بند های آیین نامه تاکنون هیچ ابلاغی صورت نپذیرفته است ، بند هایی همچون تغذیه دانشجویان در تعطیلات مناسبتی و .... البته همانطور که از طرق مختلف بارها گوشزد کرده ایم ، همین آیین نامه در حال تدوین نیز نیازمند بررسی ساختاری جدی است.

سرپرست واحد صنفی انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ بیان داشت: از سوی دیگر در ترم گذشته هیچگونه افزایشی برای کمک هزینه های تحصیلی و ضروری نسبت به سال های گذشته صورت نگرفته است . جالب اینجاست که اخیرا به صورت غیر مستقیم شنیده ایم که وزارت بهداشت برای ترم جاری نیز برنامه برای افزایش کمک هزینه های دانشجویی ندارد.

وی افزود: تورم، تورم است تفاوتی نمی‌کند برای وعده های غذایی باشد یا برای معیشت دانشجویان.  آقایان باید بپذیرند که تورم ، علاوه بر وعده های غذایی ، بر معیشت دانشجویان تاثیر میگذارد و لازم است درصورت افزایش هزینه وعده های غذایی ، حداقل کمک هزینه های دانشجویی در ترم جاری افزایش یابد.

امیرمحمد پاسبان گفت: امیدواریم با افزایش کمیت دریافتی از دانشجویان ، لاقل کیفیت های غذایی نیز  افزایش یابد.

امیرمحمد پاسبان، سرپرست واحد صنفی انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از وعده بهبود وضعیت مسائل حوزه تغذیه ماه ها می گذرد ولی گویی اراده ای معطوف به حل آن ها وجود ندارد. ما دانشجویان دغدغه مند آمادگی خود را جهت برگزاری جلسات ، بارش فکری و ... برای تعامل بیشتر با وزارت بهداشت و بیان نکات مختلف اعلام میداریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top