تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/01 - 22:53
کد خبر: 499671

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا می‌رود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا می‌رود

همزمان با هشدارهای سازمان ملل به شرایط بحرانی غزه و زمزمه آغاز حمله زمینی به رفح، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، هفته آینده در اولین سفر رسمی خود از زمان آغاز جنگ در نوار غزه به واشنگتن می‌رود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در ادامه اختلافات سیاسی مقامات آمریکا با سیاست‌های سودجویانه بنیامین نتانیاهو از جنگ غزه، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که وزیر جنگ اسراییل هفته آینده تل‌آویو را به مقصد واشنگتن ترک خواهد کرد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت روز سه شنبه گزارش داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است به زودی بنا به دعوت وزیر دفاع آمریکا هفته آینده به آمریکا سفر کند.

وزیر جنگ اسراییل همچنین قرار است در این سفر دیدارهایی هم با سایر مقامات آمریکایی داشته باشد و طی آن به تشریح اوضاع امنیتی جاری در اراضی اشغالی و جنگ غزه و حمله احتمالی به رفح بپردازد.

در همین راستا، برخی منابع عبری زبان گزارش دادند که یوآف گالانت در سفر هفته آتی خود به واشنگتن در رأس هیئتی متشکل از سران صهیونیستی از جمله رون درمر، وزیر امور استراتژیک و تساحی هنگبی، رییس شورای امنیت داخلی با هدف رایزنی با مقامات آمریکایی درباره حمله زمینی به رفح راهی آمریکا خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلویحاً با سفر گالانت به واشنگتن موافقت کرده است.

این سفر در شرایطی انجام خواهد گرفت که هفته گذشته، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی مدعی شد که عملیات زمینی به شهر رفح، محل اسکان ده‌ها هزار فلسطینی آواره به زودی عملیاتی خواهد شد.

منابع و مقامات آمریکایی پیشتر مدعی شدند که آمریکا خواهان کاهش شدت حمله‌ها در نوار غزه و حرکت به سمت عملیات‌های پیوسته است و تنش‌ها و درگیری‌ها به مناطق دیگر گسترش پیدا نکند، با این حال که تأکید می‌کنند که موضع آمریکا نسبت به لبنان و نیروهای یمنی تغییری نکرده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top