تاریخ انتشار: جمعه 1403/01/03 - 10:59
کد خبر: 499731

انهدام شبکه‌های تولید محتوای مبتذل در بوشهر

انهدام شبکه‌های تولید محتوای مبتذل در بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر از انهدام و متلاشی شدن ۳ شبکه سازمان‌یافته تولید و پخش محتوای مبتذل در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این عملیات ۵۵ نفر تولیدکننده و انتشار دهنده در استان بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حضور تیم‌های تخصصی در طرح نوروزی نیروی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس در نقاط مختلف گردشگرپذیر، محورهای مواصلاتی، جاده‌ها و شهرهای استان بوشهر تا 15 فروردین ادامه دارد.
 
وی از امنیت پایدار استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر با داشتن نقاط مهم گردشگری از جمله سواحل و سازه‌های تاریخی هر ساله شاهد مسافرت گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور به این استان هستیم که نوروز امسال هم مسافران زیادی در استان اسکان یافته‌اند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با تشکر از مردم خونگرم و مهمان‌پذیر استان در استقبال از گردشگران و همکاری با نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون امنیتی، انتظامی، ترافیکی و اخلاق اسلامی گفت: پلیس در همه نقاط به‌صورت شبانه‌روزی حضور فعال دارد و با هرگونه تخلف برخورد قاطع می‌کند.
 
سردار سوسنی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از ترفند دشمنان هدایت و تسخیر افکار و اذهان، خانواده‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان از طریق فضای مجازی است به عملکرد مطلوب پلیس فتا استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: پلیس فنا استان بوشهر در سال گذشته رتبه دوم در بین استان‌ها در حوزه اجتماعی و عملکرد اطلاع‌رسانی پیشگیرانه و کشف جرایم کسب کرد.
 
رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه افسران سایبری پلیس فتا سال گذشته 98 درصد جرایم فضای مجازی و سایبری در استان بوشهر را کشف کردند افزود: کشفیات سایبری در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن 44 درصد و دستگیری مجرمان سایبری 5 درصد افزایش یافته است.
 
وی از کاهش 38 درصدی جرم مزاحمت اینترنتی و 7 درصدی جرم هتک حیثیت در فضای مجازی نسبت به سال 1401 در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در عملیات افسران سایبری شبکه‌های مختلف تولیدکننده و انتشار دهنده محتواهای مبتذل در استان بوشهر شناسایی و منهدم شدند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در این عملیات سه شبکه سازمان یافته تولید و انتشار دهنده محتوای مبتذل در فضای مجازی در مجموع با 55 نفر عضو منهدم و متلاشی شد.
 
سردار سوسنی این سه شبکه را شامل، تولیدکننده و انتشار دهنده یک شبکه با 24 نفر، شبکه دیگر با 16 نفر و شبکه بعدی با 15 نفر عضو دانست و خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها بعضاً با مجلات و سایت‌های خارجی و حتی آمریکایی‌ها در ارتباط بودند.
 
رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اقدامات اجتماعی و آموزشی پیشگیرانه تصریح کرد: در این عرصه با آموزش 90 نمونه محتواهای دیجیتال و افزایش 34 درصدی و برپایی 25 مرحله نمایشگاه سایبری برای جامعه هدف شاهد افزایش 56 درصدی عملکرد پلیس فنا استان بوشهر بودیم.
 
وی 2 جرم سایبری بیشتر تکرار شده در سال گذشته را کلاهبرداری و برداشت‌های اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی مردم دانست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top