تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/01/05 - 17:46
کد خبر: 499854

انتشار به‌روزرسانی حیاتی برای میلیون‌ها کاربر گلکسی توسط سامسونگ

انتشار به‌روزرسانی حیاتی برای میلیون‌ها کاربر گلکسی توسط سامسونگ

چند هفته پیش این به‌روزرسانی برای پرچم‌دار جدید S۲۴ در ایالات‌متحده در دسترس قرار گرفت، و پس از آن برای S۲۳ عرضه شد. برنامه پیچیده‌ای بر اساس مناطق و شبکه‌ها و مدل‌ها برای ارائه یک برنامه به‌روزرسانی اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایتنا، آخرین به‌روزرسانی امنیتی سامسونگ برای دستگاه‌های گلکسی این شرکت بسیار مهم است. این آپدیت برای رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی اندروید ارائه شده است که شامل اجرای بالقوه یک کد از راه دور و یک افزایش دسترسی دیگر می‌شوند. به بیان ساده، اینها آسیب‌پذیری‌هایی هستند که بدافزار را قادر می‌سازند که کنترل تمام یا بخشی از دستگاه را به دست بگیرد.

چند هفته پیش این به‌روزرسانی برای پرچم‌دار جدید S24 در ایالات‌متحده در دسترس قرار گرفت، و پس از آن برای S23 عرضه شد. برنامه پیچیده‌ای بر اساس مناطق و شبکه‌ها و مدل‌ها برای ارائه یک برنامه به‌روزرسانی اعلام شد.

سامسونگ همچنان اعلام کرده است که «کاربران می‌توانند مطمئن باشند که ارتقاء سیستم عامل شامل وصله‌های امنیتی به‌روز در هنگام تحویل خواهد بود. با اینکه ما تمام تلاش خود را برای ارائه وصله‌های امنیتی در اسرع وقت به همه مدل‌های مرتبط انجام می‌دهیم، اما زمان تحویل وصله‌های امنیتی بسته به مناطق و مدل‌ها ممکن است متفاوت باشد».

با توجه پیچیدگی‌های عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی برای دستگاه‌های سامسونگ، که نیاز به تطبیقدهی در اندروید نیز دارد، توصیه می‌شود کاربران این دستگاه‌ها علاوه بر نصب به‌روزرسانی ماه مارس به محض ورود به مدل/منطقه/شبکه دستگاه، در مورد نرم‌افزارهایی که بر روی دستگاه‌های خود بارگذاری می‌کنند از پنج قانون طلایی پیروی کنند:

1. به فروشگاه‌های برنامه (اپ‌استورهای) رسمی پایبند باشید - از فروشگاه‌های طرف ثالث استفاده نکنید و هرگز تنظیمات امنیتی دستگاه خود را به شکلی که برای یک اپ امکان بارگیری شدن به طور مستقل را فراهم بیاورد تغییر ندهید.

2. توسعه‌دهنده را در توضیحات اپ بررسی کنید - آیا او قابل اعتماد است؟ و نظرات کاربران دیگر را بخوانید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

3. به اپ‌ها مجوزهایی که نیازی به آن ندارند اعطا نکنید. مثلاٌ اینکه اپ‌های چراغ‌قوه و نجوم نیازی به دسترسی به لیست دفترچه تلفن شما ندارند. و هرگز مجوزهای دسترسی را که کنترل دستگاه را تسهیل می‌کند اعطا نکنید، مگر اینکه ضرورتی برایتان وجود داشته باشد.

4. هرگز روی پیوندهای موجود در ایمیل‌ها یا پیام‌هایی که مستقیماً برنامه‌ها یا به‌روزرسانی‌ها را دانلود می‌کنند کلیک نکنید - همیشه از اپ‌استورها برای نصب و به‌روزرسانی استفاده کنید.
5. اپ‌هایی را که به اپ‌های معتبری مانند واتس‌اپ پیوند می‌دهند نصب نکنید، مگر اینکه به درستی بدانید که قانونی هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top