تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/01/06 - 09:19
کد خبر: 499870

محکومیت تجاوز به بیمارستان شفا

محکومیت تجاوز به بیمارستان شفا

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای به موضوع تجاوزگری به بیمارستان شفاء و هتک حرمت بیماران خصوصا زنان فلسطینی پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای به موضوع تجاوزگری به بیمارستان شفاء و هتک حرمت بیماران خصوصاً زنان فلسطینی پرداخت.

بسم الله الرحمن الرحیم

طی چند ماه اخیر شاهد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی خصوصاً باریکه غزه هستیم که حمله به مراکز درمانی و بیمارستانی یکی از ابعاد اقدامات ضدبشری و ضدانسانی این رژیم منحوس تلقی می شود.

سحرگاه دوازدهم رمضان ۱۴۴۵ خبری تاسف بار از سوی رسانه ها مبنی بر حمله به بیمارستان شفاء در غزه و هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی منتشر شد؛ موضوعی که در نگاه اول قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و نشان می دهد که سربازان اسرائیلی در مواجهه با مقاومت فلسطین شکست خورده اند و تلاش می کنند تا با تکیه بر جنگ رسانه ای و مولفه تجاوز و تعدی روحیه سربازان اسلام را درهم بشکنند.

این مهم در حالیست که باید توجه داشت در هر شرایطی حفظ حرمت نوامیس اسلام و رزمندگان مقاومت اولویت نخست هر انسان آزاده ای است بنابراین در راستای روشنگری رسانه ای تلاش شد تا موضوع هتک حرمت از طریق ارتباط مستقیم با فرماندهان مقاومت در منطقه بررسی و پیگیری شود.

قطعاً مقاومت فلسطین در راستای بررسی ابعاد مختلف این فاجعه ننگین اقدام به مستندسازی و جمع آوری مدارک خواهد کرد تا کارنامه ننگین رژیم اشغالگر قدس برای افکار عمومی دنیا سیاه تر شود لذا دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین برای تنویر و ایجاد شفافیت در فضای رسانه ای حاکم بر فعالان فلسطین بیانیه داخلی و نه واکنشی رسمی برای رسانه ها، منتشر شد که به هیچ عنوان اصل و اساس موضوع یاد شده را تکذیب نکرده بلکه تایید نکرده و صرفاً برای آگاهی بخشی بوده است.

در این میان برخی از رسانه ها اقدامی نادرست انجام داده و سوءبرداشت کرده و این بیانیه را به عنوان واکنش رسمی جریان مقاومت و در راستای تکذیب موضوع هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی منتشر کرده اند که جای تامل و تعجب دارد.

باید یادآور شد حدود ۳۵ بیمارستان در غزه وجود دارد اما به دلیل تجاوزهای نظامی رژیم غاصب صهیونیستی اکثر آنها از مدار امدادرسانی خارج شده و کمتر از ۱۰ بیمارستان تا حدی فعال هستند که آنها نیز همواره با یورش نظامیان اسرائیلی روبرو می‌شوند؛ حمله به بیمارستان شفاء در حالی رخ داده که فرماندهان رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت ایالات متحده بر تشدید اجرای این دسیسه ضدبشری تاکید کرده اند.

بدون شک باید توجه داشت اخبار با اهمیت و حساسیت بالا مانند موضوع هتک حرمت فقط با تائید و صدور بیانیه از سوی جنبش حماس و یا مسئولین محلی غزه مثل مدیریت بیمارستان شفاء و یا رسانه های مقاومت همچون شبکه المنار حزب الله و شبکه های مقاومت فلسطینی جهاد اسلامی و حماس قابل استناد است لذا رسانه‌های داخلی کشورمان باید مراقبت کنند تا در دام رسانه ای صهیونسیت ها قرار نگیرند.

بر این اساس باید اذعان کرد حمایت از مردم مظلوم غزه خصوصاً زنان و دختران فلسطینی و همچنین محکوم کردن جنایات و کشتار شب گذشته در بیمارستان شفاء موضوعی کاملاً مردمی است و رسانه ها نیز باید در این مسیر همراه جامعه باشند و به نقش روشنگری و هدایت درست رسانه ای خود عمل کنند تا زمینه سوءاستفاده دشمنان برای به حاشیه راندن اصل مسئله حمایت از فلسطین، تنش آفرینی و اختلاف افکنی در میان اذهان عمومی فراهم نشود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top