تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/08 - 10:57
کد خبر: 499959

توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان

توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان

با افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در استان تهران، پویش ملی اطعام مهدوی به صورت همزمان از ۶ اسفند سال گذشته در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایرنا، حبیب‌اله آسوده روز چهارشنبه اظهار داشت: پویش ملی اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تاکنون ۴۲۰۰ آشپزخانه برای طبخ و توزیع غذای گرم، به این پویش پیوسته‌اند.

وی افزود: در ۱۴ روز نخست ماه رمضان بیش از ۱۰ میلیون وعده غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خینی (ره) خاطرنشان کرد: راه‌اندازی هشت هزار آشپزخانه و توزیع حدود ۳۰ میلیون وعده غذای گرم تا پایان ماه رمضان پیش‌بینی شده است.

آسوده اضافه کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۴۰۲۰ برای جذب کمک‌های مردمی و کد دستوری #۱۲* برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها از طریق تلفن همراه در پویش اطعام مهدوی در نظر گرفته شده است.

با افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در استان تهران، پویش ملی اطعام مهدوی به صورت همزمان از ۶ اسفند سال گذشته در سراسر کشور آغاز شد.

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد مورد نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی گفت: پویش اطعام مهدوی در پی دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در زمان همه‌گیری کرونا و در ایام مبارک نیمه شعبان راه‌اندازی شد.

وی افزود: امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: این طرح که به ابتکار کمیته امداد و با نام امام زمان(عج) اجرا می‌شود تاکنون برکات بسیاری به همراه داشته و سال گذشته بیش از ۳۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز توزیع همین میزان غذای گرم پیش‌بینی شده که امیدواریم در پایان ماه مبارک رمضان با همراهی همه دستگاه‌ها و خیران، آمار بیش از این میزان را به مردم و رسانه‌ها گزارش بدهیم.

بختیاری با اشاره به فضیلت تکریم نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: گسترانیدن سفره برای نیازمندان و افطاری ساده اقدام ارزشمندی است که کمیته امداد در کنار مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مختلف مردمی انجام می‌دهد.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: امسال پیش‌بینی فعالیت هشت هزار آشپزخانه طرح اطعام مهدوی شده و تمام این فعالیت‌ها با نام حضرت ولیعصر(عج) انجام می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top