تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/08 - 11:29
کد خبر: 499966

معترضان حامی فلسطین سخنرانی بایدن را مختل کردند

معترضان حامی فلسطین سخنرانی بایدن را مختل کردند

زمانی که بایدن در سخنرانی‌ خود بر اهمیت مراقبت‌های بهداشتی تاکید می‌کرد، دو نفر از معترضان صحبت‌های وی را قطع کرده و با فریاد از وی نظرش را در مورد مراقبت‌های بهداشتی در غزه پرسیدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فارس، جو بایدن،رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به معترضان حامی فلسطین که سخنرانی او در مورد مراقبت‌های بهداشتی در آمریکا را برای لحظاتی  قطع و مختل کردند،عنوان کرد: اعتراض آنها نکته‌ای دارد.

زمانی که بایدن در سخنرانی‌ خود بر اهمیت مراقبت‌های بهداشتی تاکید می‌کرد، دو نفر از معترضان صحبت‌های وی را قطع کرده و با فریاد از وی نظرش را در مورد مراقبت‌های بهداشتی در غزه پرسیدند.

بایدن در حالی که معترضان به نشانه اعتراض فریاد می‌زدند که بیمارستان‌های غزه در حال بمباران شدن هستند و وی را متهم به همدستی در نسل‌کشی در غزه کردند، ادعا کرد: همه سزاوار مراقبت‌های بهداشتی هستند و از معترضان خواست صبور باشند. پس از آنکه معترضان از مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور بیرون برده شدند، بایدن گفت: اعتراض آنها نکته‌ای دارد. اینکه ما باید توجه بیشتری به غزه داشته باشیم.

معترضان حامی فلسطین حتی در خارج از محل سخنرانی وی تجمع کرده‌ بودند و شعار می‌دادند. اتفاقی که در ماه‌های اخیر برای دولت بایدن تحت تاثیر سیاست‌هایش در جنگ غزه بسیار اتفاق افتاده است. از زمان آغاز جنگ غزه در تاریخ 7 اکتبر، اعتراضات ضدجنگ متعددی علیه دولت بایدن شکل گرفته است و معترضان خواستار اقدامات وی برای جلوگیری از گسترش تلفات غیرنظامیان فلسطینی شده‌اند.

بسیاری از اعضای حزب دموکرات در آمریکا نیز بایدن را تحت فشار قرار داده‌اند تا کمک‌های بشردوستانه به غزه را با شدت بیشتری ادامه دهد و به رژیم صهیونیستی جهت توقف جنگ فشار وارد کند با این حال بایدن هنوز هم با طرح توقف فروش تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی موافقت نکرده است.

بی‌توجهی بایدن به درخواست‌ها برای فشار بر رژیم صهیونیستی در حالی ادامه پیدا می‌کند که شمار شهدای فلسطینی جنگ غزه از مرز 32 هزار نفر گذشته است و هزاران نفر دیگر هم تحت تاثیر این جنگ آواره و مجروح شده‌اند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top