تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/08 - 11:52
کد خبر: 499972

سلیمان‌پور: رهبر انقلاب همیشه افق‌های جدیدی برای شاعران می‌گشایند

حس بسیار خوبی است که شعر خود را برای رهبرت بخوانی و گاه از تشویق‌های ایشان و در کنار آن از نقدهای کارشناسانه ایشان برخوردار شوی.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید سلیمان‌پور شاعر و طنزپرداز اهل ارومیه از اینکه توانست در شب میلاد امام حسن(ع) به دیدار مقام معظم رهبری برود و شعر بخواند، خدارا شکر کرد و گفت: شاید نتوانم حس‌ و حال شاعران را در این محفل وصف کنم!

حس بسیار خوبی است که شعر خود را برای رهبرت بخوانی و گاه از تشویق‌های ایشان و در کنار آن از نقدهای کارشناسانه ایشان برخوردار شوی.

وی درباره اهمیت و حساسیت رهبر انقلاب به موضوع فرهنگ می‌گوید: حضرت آقا مثل همیشه با حوصله مثال‌زدنی، دقیق و موشکافانه به شعرها گوش می‌کردند و گاه نکات ادبی ویژه‌ای را یادآور می‌شدند و گاه پیشنهادهایی هم برای شاعران مطرح می‌فرمودند.

ایشان همیشه با آن همه مشغله تا این حد به شعر، ادب و فرهنگ اهمیت می‌دهند و اهالی ادب و فرهنگ را گرامی می‌دارند.این شاعر ترک‌زبان به نکات مثبت این جلسات اشاره می‌کند و می‌گوید: از طرف دیگر فرمایش‌های دقیق و کارشناسانه مقام معظم رهبری درباره شعر و ادبیات هر ساله افق‌های جدیدی را پیش‌روی شاعران می‌گشاید.

به نظر بنده سیاست‌های کلان ادبی و نقشه راهبردی آن، باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق سازمان‌ها و نهادهای متولی، بر مبنای این فرمایش‌ها پی‌ریزی شوند. وی در پایان از اینکه توانست با شعرهای طنز خود لبخندی بر لبان رهبر انقلاب بیاورد ابراز خوشحالی کرد و گفت: بی‌هیچ تعارفی، کسانی که عمری در عرصه فرهنگ و ادب، فعالیت، و گاه مدیریت کرده‌اند، به ریزبینی، دقت و عمق این فرمایش‌ها واقف‌اند.

لحظه شعر خواندن سعید سلیمان‌پور در محضر رهبر انقلاب


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top