تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/01/14 - 21:43
کد خبر: 500324

توصیه شهید زاهدی، بخشش در شب قدر +فیلم

فیلم پیش‌ رو روایت سردار شهید سرلشکر محمدرضا زاهدی در جلسه خانوادگی هفدهم رمضان امسال است و ماجرای شخصی را بازگو می‌کند که به ایشان ظلم کرده و شهید در شب قدر او را بخشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نور شهید و بوی شهادت کمک می‌کند آدمی از بند دنیا رها شود آسمان‌های معرفت را بپیماید، گرچه جگر سوخته‌ایم از داغ حمله تروریستی سوریه و شهادت عزیزانمان اما ندای حق پیر خمین هنوز در گوشمان است که: «این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست.

بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.» در این شب آخر از شب‌های قدر، بزرگان، کارها و اعمال گوناگونی توصیه کرده‌اند تا بهره‌ای بیشتر نصیب‌مان شود، بخشش و گذشتن از دیگران هم یکی از رمز و رازهای بزرگ شدن و تعالی روح و مقدمه آمادگی برای بهره‌مندی معنوی است که شهید عزیز ترور در سوریه، سردار زاهدی  با لحنی زیبا و دلنشین بیان می‌کند.

فیلم پیش‌رو روایت سردار شهید محمدرضا زاهدی در جلسه خانوادگی هفدهم رمضان امسال است و ماجرای شخصی را بازگو می‌کند که به ایشان ظلم کرده و شهید در  شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان او را بخشید و تاکید می‌کند:

اگر از کسی نگذریم شک نکنیم روز قیامت یقه‌مان را خواهند گرفت.


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top