تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/15 - 14:14
کد خبر: 500415

تزریق ژل چانه و فرم‌ دهی چانه

تزریق ژل چانه و فرم‌ دهی چانه

همچنین به علت دائمی نبودن تغییرات ناشی از تزریق، این روش طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید کارهایی از این دست را در مراکز کلینیک زیبایی انجام دهید. برای این کار کافیست به بهترین کلینیک زیبایی در شهر محل زندگی خود مراجعه کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چانه در یک سوم پایینی صورت قرار دارد و می‌توان آن را به عنوان یکی از اعضای مهم صورت به حساب آورد. این قسمت در صورت برخی افراد متقارن نیست. برای مثال در برخی افراد ممکن است که چانه، بیش از حد عادی عقب و خارج از خط نسبت به سایر اعضای صورت باشد. لازم به ذکر است برای حل این مشکل راه‌‌های مختلفی وجود دارد.

یکی از روش‌های موجود جراحی چانه است، اما اغلب افراد به دلیل خطرات ناشی از عمل، تغییرات دائمی و نارضایتی از شکل چانه و همچنین عوارض ناشی از عمل، زیر بار انجام آن نمی‌روند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد روش تزریق ژل را انتخاب می‌کنند، چراکه خطرات آن بسیار کمتر از روش جراحی است.

همچنین به علت دائمی نبودن تغییرات ناشی از تزریق، این روش طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید کارهایی از این دست را در مراکز کلینیک زیبایی انجام دهید. برای این کار کافیست به بهترین کلینیک زیبایی در شهر محل زندگی خود مراجعه کنید.

برای مثال اگر در شهر مشهد ساکن هستید، برای انتخاب معتبرترین کلینیک زیبایی مشهد می‌توانید سری به فضای وب بزنید. با انجام این کار لیستی از مراکز معتبر در اختیار خواهید داشت که می‌توانید درنهایت به دلخواه خود از خدمات زیبایی یکی از مراکز بهره ببرید.

تزریق ژل چانه برای فرم‌های مختلف صورت

درواقع روش تزریق ژل برای فرم‌دهی صورت، یک روش جدید در عرصه زیبایی شناخته می‌شود و می‌توان نتیجه این روش را بلافاصله بعد از تزریق در صورت افراد مشاهده کرد. این کار برای ایجاد تقارن با بهبود تعادل صورت و شکل چانه انجام می‌گیرد. کار تزریق کاملا بدون بریدگی در ناحیه صورت انجام شده و به همین دلیل هیچ‌گونه علائم خونریزی نیز در افراد مشاهده نخواهد شد. تزریق ژل در ناحیه اطراف چانه و یا خط فک انجام می‌شود.

نکته مهم برای انجام کارهای مختلف زیبایی آن است که حتماً از مراکز کلینیک زیبایی معتبر استفاده کنید. برای این کار حتماً در ارتباط با مراکز کلینیک زیبایی مختلف در شهر خود اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس به آنان مراجعه کنید. به عنوان مثال اگر در شیراز ساکن هستید و قصد استفاده از خدمات کلینیک زیبایی شیراز را دارید، می‌توانید با جستجو در فضای وب لیستی از مراکز معتبر تهیه کنید. درنهایت میتوانید به دلخواه خود از خدمات هرکدام از مراکز موجود بهره ببرید.

تزریق ژل چانه و فرم‌ دهی چانه

زریق ژل به چانه چه مزایایی دارد؟

به هنگام تزریق ژل در فک پایین، صورت برجسته شده و همین باعث جدا شدن فک از گردن شده و چهره افراد زیباتر نشان داده می‌شود، زیرا صورت افراد زاویه دارتر از قبل نشان داده می‌شود. به این دلیل که ژل دارای هیالورونیک اسید است و باعث حجم دهی صورت شده و همچنین در ناحیه تزریق شده، تولید کلاژن را تحرک می‌کند. در ادامه نیز قصد داریم به چند مورد از مزایای تزریق ژل به ناحیه چانه اشاره کنیم. این موارد عبارتند از:

بهبود فرم چانه

تزریق ژل به چانه می‌تواند چانه را نسبت به سایر قسمت‌های صورت خوش فرم‌تر کرده و اگر چانه  کوچک باشد با حجم‌دهی به آن، چهره  را جذاب‌تر و زیباتر کرد.

بهبود طول چانه

چانه بعضی افراد کوتاه است و فاصله بین گردن و فک آنان نیز کم است، اما با تزریق ژل می توان میزان این فاصله را افزایش داد و زیبایی چهره افراد را دو چندان کرد.

تعیین تقارن چانه

با تزریق ژل می‌توان چانه افراد را نسبت به سایر اعضای صورت آن‌ها متقارن کرد و مشکل عدم تقارن آن با سایر اعضا را برطرف کرد.

کبودی بعد از تزریق ژل به چانه

از عوارض جانبی بعد از تزریق ژل، کبودی در محل تزریق است که ایجاد آن، نفوذ سوزن به بافت پوست و پاره شدن مویرگ‌های بسیار نازک و ظریف است‌. کبودی بعد از تزریق نگرانی همیشه همه متقاضیان است. البته مشخص است که این عارضه دائمی نیست و بعد از گذشت مدتی برطرف خواهد شد.

باید بیان کنیم اندازه کبودی بعد از تزریق ژل به چانه، به نحوی به مهارت متخصص در وارد کردن سوزن به بافت فک بستگی دارد، هرچند با ترمیم شدن بافت و مویرگ‌ها، این میزان کبودی‌ها به هر اندازه که باشند برطرف خواهند شد.

همچنین برای برطرف کردن آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید از کیسه یخ در نزدیکی محل تزریق استفاده کنید. البته حواستان باشد یخ را روی محل تزریق فشار ندهید.

همچنین از خوردن غذاها و نوشیدنی‌هایی که خون را رقیق می‌کنند خودداری کنید، زیرا با  این کار کبودی‌های شما بیشتر خواهند شد. بهتر است به هنگام بیرون رفتن از خانه از یک ماسک استفاده کنید که محل تزریق در معرض نور مستقیم خورشید نباشد، تا التهاب و کبودی پوست شما سریع‌تر بهبود یابد.

ماندگاری تزریق ژل برای چانه

امروزه ژل‌هایی که برای متقارن سازی و افزایش حجم و فرم صورت و بدن استفاده می‌شوند، ماندگاری نداشته و باید حتماً بعد از مدتی تکرار شوند. یکی از دلایل عدم ماندگاری آن‌ها به این دلیل بوده که در گذشته ژل‌های دائمی، عوارض و مشکلات فراوانی برای افراد ایجاد کرده بودند.

به همین علت امروزه از این نوع ژل‌ها که ماندگاری و دوام زیادی ندارند استفاده می‌شود، اما میزان ماندگاری تزریق ژل برای چانه به شرط آنکه از ژلی با کیفیت مطلوب استفاده شود، حدود ۹ تا ۱۸ ماه خواهد بود. مطلوب است در برخی افراد به علت شرایط متفاوت این زمان کمتر یا بیشتر خواهد شد.

 سخن آخر

جالب است بدانید در چهره‌های زیبا بین اعضای مختلف صورت تقارن خاصی وجود دارد. زیباترین چانه‌ها آنهایی هستند که این نسبت یا نزدیک به آن را دارند. این روش برای افرادی که سوراخ‌های کوچکی به هنگام صحبت و خندیدن در چانه آن‌ها ایجاد می‌شود بسیار مناسب است که با تزریق بوتاکس می‌توان آن را برطرف کرد. در آخر امیدواریم تمام آنچه بیان کردیم برای شما مفید بوده و از آن استفاده کرده باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صالحی: انتقال دانشجویان آزاد به پردیس پولی دانشگاه دولتی به زانو در آوردن عدالت آموزشی را عملی می‌کند
تمدید مهلت ارسال آثارسوگواره بین المللی سفینه النجاه +فیلم
برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد
رویداد ملی مجازی آرمان ما تمدید شد + جزئیات
ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک
قرارداد مهاجم استقلال ۲ سال تمدید شد
جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد
همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت‌ برای عبور از پیک مصرف برق
بازار آرام خودرو چطور با واکنش خودروسازان متلاطم شد
رشد بهای دلار و کاهش قیمت سکه در معاملات امروز
ایران‌خودرو دوباره گران کرد‌
عضو شورای راهبری: فهرست وزرا تا ۳ روز آینده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود
مخبر: برای پشتیبانی از دولت جدید آمادگی داریم
جبهه انقلاب و دولت پزشکیان
ترکیب هیئت‌ رئیسه سه کمیسیون مجلس خبرگان مشخص شد
آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم از فردا +جزئیات مراسم تنفیذ
زاکانی: وظیفه همه ما کمک و همکاری با دولت است
راز ممنوعه خربزه و عسل: افسانه یا واقعیت؟
پیشنهادات مجمع دانشگاهیان به پزشکیان برای انتخاب کابینه
معرفی برترین و بهترین برند های تولید کننده سالت نیکوتین
چطور یک صفحه html بدون کدنویسی بسازم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top