تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/15 - 14:23
کد خبر: 500416

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟

انجام این روش درمانی کمک می‌کند تا کلاژن سازی در پوست شما بیشتر شده و همچنین می‌تواند باعث رفع جوش و آکنه پوستتان نیز شود. در موارد بسیاری انجام کار فیشیال حدود یک ساعت زمان می‌خواهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از راهکارهای درمانی برای پوست فیشایل است. درواقع این روش یک روش درمانی تخصصی است که قابلیت این را دارد تا منافذ باز پوست صورت شما را بازسازی کند. همچنین فیشیال می‌توان سلول‌های مرده روی پوست شما را از بین ببرد. این روش درمانی امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است، زیرا با بازسازی و کوچک‌تر کردن منافذ باز صورت و همچنین پاکسازی پوست، از سلول‍‌های مرده باعث جوانسازی پوست شده و همچنین می‌تواند چین و چروک‌های صورت شما را از بین ببرد.

همچنین انجام این روش درمانی کمک می‌کند تا کلاژن سازی در پوست شما بیشتر شده و همچنین می‌تواند باعث رفع جوش و آکنه پوستتان نیز شود. در موارد بسیاری انجام کار فیشیال حدود یک ساعت زمان می‌خواهد. این کار در مراکز زیبایی معتبر به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود. در این مراکز تلاش می‌شود تا با انجام ماساژ صورت و گذاشتن یک موسیقی آرامش بخش نیز، تاثیر آن را برای مشتریان خود دو برابر کنند. اگر شما هم از علاقه‌مندان بهره‌گیری از خدمات فیشیال هستید، باید حواستان باشد که حتما یک مرکز معتبر را جهت این کار انتخاب کنید.

برای مثال اگر در شهر زیبای اصفهان ساکن هستید و قصد استفاده از خدمات کلینیک‌ زیبایی اصفهان را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به فضای وب هم بزنید. شما با انجام این کار می‌توانید لیستی از مراکز معتبر تهیه کنید و درنهایت نیز به دلخواه خود از خدمات یکی از مراکز موجود بهره ببرید. 

آیا فیشیال پوست انواع مختلفی دارد؟

در جواب سوال اینکه آیا فیشیال دارای انواع مختلفی است باید بیان کنیم، بله؛ درواقع کار فیشیال یک کار درمانی است، به همین دلیل هم انواع مختلفی دارد.اگر در قم ساکن هستید و قصد بهره‌گیری از کلینیک زیبایی قم را دارید، برای آنکه بتوانید معتبرترین مرکز زیبایی را انتخاب کنید، می‌توانید سری به فضای وب بزنید. ما در ادامه مقاله قصد داریم انواع فیشیال را برایتان معرفی کنیم، تا اگر شما هم قصد انجام این کار را دارید بتوانید با داشتن اطلاعات بیشتری در این زمینه اقدام کنید. انواع فیشیال عبارت است از:

  • فیشیال کلاسیک: در این نوع از فیشیال، متخصصین تلاش می‌کنند با استفاده از مواد مخصوص پوست را پاکسازی می‌کنند. درواقع تلاش می‌شود تا منافذ باز صورت کاهش یابد.
  • فیشیال ضد پیری: در نوع دیگری از فیشیال، متخصصین تلاش می‌کنند تا چین و چروک‌های صورت افراد را کاهش دهند. در این روش تلاش می‌شود تا با افزایش کلاژن سازی در پوست چین و چروک‌ها کاهش پیدا کرده و فرایند جوان‌سازی صورت گیرد.
  • فیشیال ضد لک: نوع دیگری از فیشیال برای از بین بردن جای جوش و لک است. اگر شما هم در صورت خود جای لک و جوش دارید، می‌توانید از این روش درمانی کمک بگیرید. درواقع استفاده از این نوع روش باعث می‌شود که پوست شما روشن‌تر شود. 
  • فیشیال برای درمان جوش:اگر پوست صورت شما هم جوش و آکنه دارد و می‌خواهید هرچه سریع‌تر از شر تمامی آن‌ها خلاص شوید، بهره‌گیری از این نوع فیشال می‌تواند کمک کننده باشد.

البته لازم به ذکر است که این، چند مورد از انواع فیشیالی بود که برایتان در این مقاله بیان کردیم. پس انواع دیگری از فیشیال نیز وجود دارد. بعضی از انواع فیشیال نیز می‌توانند چندین مشکل پوستی شما را برطرف کنند. در ادامه مقاله نیز ما را همراهی کنید که قصد داریم در ارتباط با نحوه انجام فیشیال، آن هم مرحله به مرحله توضیحاتی را بیان کنیم.

فیشیال صورت چیست؟

مراحل انجام فیشیال صورت

همانطور که بیان کردیم، کار فیشیال دارای مراحل مختلفی است که ما قصد داریم در این قسمت به بیان و توضیح مراحل مختلف آن بپردازیم. همچنین لازم به ذکر است که بیان کنیم بهتر است قبل از انجام کار فیشال با یک پزشک متخصص نیز صحبت کنید، زیرا برای انجام این کار باید نوع پوست شما و همچنین مشکلات پوستی‌تان مشخص شود. پس بهتر است این کار توسط یک پزشک متخصص انجام شود و اما مراحل انجام فیشیال عبارت است از:

پاکسازی پوست

درواقع افراد متخصص در این زمینه باید در ابتدا پوست افراد را برای فیشیال آماده کنند. برای این کار باید فرایند پاکسازی صورت انجام شود. متخصصین با استفاده از محلول‌های پاک کننده، تلاش می‌کنند پوست افراد را از هرگونه لوازم آرایشی و هرگونه آلودگی موجود پاک کنند. البته محلول پاک کننده‌ای که در این مرحله استفاده می‌شود، باتوجه به نوع پوست افراد استفاده می‌شود.

لایه برداری

بعد از آنکه مرحله اول فیشیال انجام شد، متخصصین با استفاده از کرم‌های لایه بردار و یا اسکراب، کار لایه برداری را به عنوان مرحله دوم فیشیال انجام می‌دهند. این کار کمک می‌کند تا سلول‌های مرده پوست از سطح صورت پاک شود. درنهایت اگر لازم باشد از بخور استفاده می‌کنند تا منافذ صورت باز شود تا از این طریق تاثیر ماسک‎‌هایی که قرار است روی پوست قرار داده شود بیشتر شود.

استخراج

در این مرحله تلاش می‌شود تا پوست صورت به صورت عمیق پاکسازی شود. در این مرحله منافذ پوست به طور کامل از چربی‌های اضافی و همچنین سلول‌های مرده پاک می‌شوند. همچنین در این مرحله، صورت از جوش‌های سرسیاه نیز پاکسازی می‌شوند.

ماساژ

در این مرحله متخصصین، برای ایجاد حس آرامش بخش در افراد ماساژ صورت را برایشان انجام می‌دهند. البته می‌توان بیان کرد، کار ماساژ صورت را می‌توان نوعی ورزش برای پوست به حساب آورد.

استفاده از ماسک

در این مرحله باتوجه به نوع پوست افراد از ماسک‌های مخصوص استفاده می‌کنند. برای مثال اگر پوست فردی خشک باشد و یا دچار خشکی پوست شده باشد، متخصصین از ماسک‌های آبرسان برای پوست این افراد استفاده می‌کنند. یا حتی اگر پوست افراد چربی اضافی داشته باشد، برای از بین بردن چربی‌های اضافی از ماسک خاک رس استفاده می‌کنند. در آخر باتوجه به نظر متخصص، اگر لازم باشد از مواد دیگری مانند سرم، مرطوب کننده و یا حتی ضد آفتاب نیز استفاده می‌کنند.

فیشیال صورت چیست؟

فواید فیشیال صورت چیست؟

همانطور که در ابتدا نیز بیان کردیم، فیشیال یک روش درمانی موثر است که با انجام آن، به خصوص به صورت دوره‌ای، می‌توانید مشکلات پوستی مختلف صورت خود را برطرف سازید. همچنین پوست شما با انجام فیشیال از انواع آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی پاک خواهد شد. همچنین اگر مشکل پوستی مانند خشکی و یا آکنه داشته باشید به راحتی با فیشیال برطرف خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم درباره فیشیال پوست توضیحاتی را برایتان بیان کنیم. در آخر امیدواریم تمام آنچه بیان کردیم برایتان مفید بوده و از آن استفاده کرده باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صالحی: انتقال دانشجویان آزاد به پردیس پولی دانشگاه دولتی به زانو در آوردن عدالت آموزشی را عملی می‌کند
تمدید مهلت ارسال آثارسوگواره بین المللی سفینه النجاه +فیلم
برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد
رویداد ملی مجازی آرمان ما تمدید شد + جزئیات
ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک
قرارداد مهاجم استقلال ۲ سال تمدید شد
جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد
همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت‌ برای عبور از پیک مصرف برق
بازار آرام خودرو چطور با واکنش خودروسازان متلاطم شد
رشد بهای دلار و کاهش قیمت سکه در معاملات امروز
ایران‌خودرو دوباره گران کرد‌
عضو شورای راهبری: فهرست وزرا تا ۳ روز آینده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود
مخبر: برای پشتیبانی از دولت جدید آمادگی داریم
جبهه انقلاب و دولت پزشکیان
ترکیب هیئت‌ رئیسه سه کمیسیون مجلس خبرگان مشخص شد
آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم از فردا +جزئیات مراسم تنفیذ
زاکانی: وظیفه همه ما کمک و همکاری با دولت است
راز ممنوعه خربزه و عسل: افسانه یا واقعیت؟
پیشنهادات مجمع دانشگاهیان به پزشکیان برای انتخاب کابینه
معرفی برترین و بهترین برند های تولید کننده سالت نیکوتین
چطور یک صفحه html بدون کدنویسی بسازم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top