تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/15 - 22:48
کد خبر: 500468

توصیه رهبر انقلاب به مدیران +فیلم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امروز کارگزاران نظام با ایشان، توصیه‌هایی به مدیران داشتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه، 15 فروردین 1403) در دیدار کارگزاران نظام در توصیه‌ای به مدیران، فرمودند: مدیر اگر به فکر محبوبیت طلبی باشد، به فکر جلوه کردن در چشم افراد باشد، مسأله کار و اهمیت کار را در نظر نگیرد، این ضربه وارد می‌کند و برکت کار را از بین می‌برد.

به فکر مناصب آینده باشد، امروز در یک منصبی قرار داریم، جوری حرکت کنیم که خودمان آماده کنیم برای یک یک منصب بالاتر، خب این ضربه وارد می‌کند، این جور کار و حرکت کردن ضربه می‌زند، اینها هم جزو موانع کاری ماست، ما باید توجه داشته باشیم به اینکه هر لحظه‌ای، کاری که انجام می‌دهیم، اگر چنانچه برای رفاه مردم و پیشرفت کشور باشد، کار الهی است، این نیست، نیت الهی است.

اینکه می‌گوییم نیت‌تان خدا باشد، یک معنای آن همین است که شما نیت کنید که این کار را انجام دهید تا گره از کار مردم باز شود، این می‌شود نیت الهی، خدا به این کار برکت و پاداش خواهد داد؛ پاداشی که خدای متعال می‌دهد با آن سودی که ما از یک تظاهری ممکن است، ببریم، قابل مقایسه نیست.


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top