تاریخ انتشار: شنبه 1403/02/01 - 21:42
کد خبر: 502123

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل پیرامون عملیات وعده صادق

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل پیرامون عملیات وعده صادق

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: جمهوری اسلامی با چیزی فراتر از توان نظامی، به دفاع از منافع و تمامیت ارضی خود می‌پردازد و آن قدرت ایمان و پشتوانه مردمی خود است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور روز شنبه درباره عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بیش از ۶ ماه از آغاز جنگ رژیم صهیونسیتی علیه فلسطینیان و باریکه مظلوم غزه می‌گذرد. در طی ماه‌های اخیر و به واسطه ضربات سنگینی که جبهه مردمی مقاومت به حیثیت و قدرت پوشالی رژیم وارد کرده، روز به روز بر اقدامات جنون‌آمیز کابینه جنگ صهیونیستی با هدف توقف جنگ به هر قیمتی افزوده می‌شد و در این میان، جمهوری اسلامی ایران که به واسطه رشد و ایستادگی دلیرانه خود در برابر استکبار جهانی همواره آماج تهاجمات گوناگون غرب و سگ هار آن در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی بود، در طی این مدت و به دلیل نقش راهبری که در قالب اتاق فکر برای مقاومت ایفا می‌کرد، هدف سلسله اقداماتی تروریستی با مقصود موهوم متوقف کردن شاخه‌های عملیاتی مقاومت قرار گرفت.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: در این مدت، تقریبا به تمام اقدامات ددمنشانه رژیم علیه خاک مقدس جمهوری اسلامی بلافاصله و در همان سطح پاسخ داده شد ولی در سایه راهبرد ملی موسوم به «صبر استراتژیک»، هیچکدام رسما اعلام نشد و صرفا اندکی از آن‌ها در میان بخشی از جامعه انقلابی ایران توسط برخی کاربران فضای مجازی نشر داده شد که در برابر امپراتوری رسانه‌ای دستگاه پروپاگاندای استکبار تقریبا هیچ اثرگذاری بر جامعه نداشت. این اتفاق، رژیم صهیونیستی را در اقدامات ضدایرانی خود روز به روز جری‌تر کرد تا جایی که از سر استیصال خود در متوقف کردن جنگ ۷ اکتبر به هر طریقی، با عبور از یکی مهم‌ترین خطوط قرمز جمهوری اسلامی در حمله به مرکز دیپلماتیک کشور در دمشق، دچار خطای محاسباتی مهلکی شد.

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: در همین راستا، حمله مستقیم ایران به رژیم صهیونیستی از آن جهت حائز اهمیت است که اساسا به عنوان دفاع مشروع از منافع ایران و در خلاء اقدام مناسب از طرف نهادهای بین المللی صورت گرفت که عاجل‌ترین پیامد آن، انقطاع آن زنجیره خبیث، اجبار صهیونیست‌ها به بازطراحی مبانی عملی خود در قبال ایران بود. از طرف دیگر، هرچند که «وعده صادق» اولین عملیات مستقیم از خاک ایران علیه سرزمین‌های اشغالی نبود، ولی اولین عملیات رسمی و علنی آن هم در ابعاد وسیعی است که آرزوی بسیاری از شهدا بود.

در بخش دیگری از بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل آمده است: جمهوری اسلامی با چیزی فراتر از توان نظامی متعارف و بدون تعارف، به دفاع از منافع و تمامیت ارضی خود می‌پردازد و آن، قدرت ایمان و پشتوانه مردمی خود است. با این عملیات که در واقع تغییری مبنایی و بازتعریف آستانه تحمل جمهوری اسلامی نسبت به هرگونه آسیب به منافع و امنیت ملی خود بالاخص از سوی رژیم صهیونیستی است، راهبرد صبر استراتژیک را می‌توان پایان‌یافته تلقی کرد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: اکنون و با تحقق وعده صادق که به همراه طوفان الاقصی منجر به نابودی افسانه شکست‌ناپذیری و ابرقدرتی آن رژیم کودک‌کش شدند، جهان شاهد عبور از نقطه‌ای بی‌بازگشت به سمت استقرار نظم نوین است. الحال، جمهوری اسلامی به چیزی فراتر از بازدارندگی مسلّح دست یافته که اساس نقش‌آفرینی آن در نظم جدیدی که بر جهان حاکم خواهد شد، است، به شرطی که به موازات رشد و حفظ قوه قهریه خود، با رفع معضلات اقتصادی کهنه، تقویت و روشن‌سازی رسانه و جلوگیری از بروز دوقطبی‌های زیان‌بار که پیش‌درآمد ترمیم شکاف اجتماعی هستند، به صورت جهادی به بازسازی درونی با تکیه بر عقلانیت بپردازد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند
بارش‌های باورنکردنی باران در یک استان غربی
شیعه جعفری
مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف / اعتراض دانشجویان شریف / جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
مرکز تولید مشروبات الکلی در رژیم‌ صهیونیستی هک شد
لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
طرز تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه بدلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top