تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/02/12 - 12:47
کد خبر: 503335

تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران

تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران

مرکز تخصصی چاپ سبحان به ‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز چاپ نمایشگاهی در ایران و تهران، انواع خدمات چاپ نمایشگاهی را با بهترین کیفیت، قیمت رقابتی و تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراکز چاپ دیجیتال متعددی در تهران وجود دارند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید خدمات چاپ نمایشگاهی را به‌ صورت حضوری و اینترنتی انجام دهید. در بین دیگر مراکز چاپ دیجیتال، چاپ سبحان به ‌عنوان تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران شناخته شده که با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ اکوسالونت و یووی رول طرح‌های دلخواه مشتریان خود را روی انواع متریال نمایشگاهی به چاپ می رساند. برای اینکه هر چه بهتر با تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با چاپ سبحان

مرکز تخصصی چاپ سبحان به ‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز چاپ نمایشگاهی در ایران و تهران، انواع خدمات چاپ نمایشگاهی را با بهترین کیفیت، قیمت رقابتی و تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌کند. در این مجموعه می‌توانید انواع خدمات نمایشگاهی مانند بنر عرض 3 متر، بنر عرض 5 متر یا عرض بالا، بک لایت، فلکس عرض 3 متر، فلکس عرض 5 متر، کاغذ دیواری، استیکر و وینیل، رول آپ، میز کانتر، پاپ آپ و استند ایکس را به ‌همراه خدمات جانبی سفارش دهید. تمامی ابزارهای نمایشگاهی این مجموعه از کیفیت چاپ بسیار عالی دوام و ماندگاری بالا در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، باد، باران، طوفان، برف، سرما، گرما، شستشو، حرارت، رطوبت، خراشیدگی، کشیدگی، تاخوردگی، رنگ پریدگی و سایر آسیب‌های احتمالی برخوردار هستند.

چاپ سبحان مجهز به پیشرفته‌ترین و به‌ روزترین دستگاه‌های چاپ اکوسالونت و چاپ یووی رول است که طیف وسیعی از نیازهای مشتریان و صاحبان مشاغل در زمینه تبلیغات نمایشگاهی را برطرف کرده است. افرادی که مایل به ثبت سفارش آنلاین چاپ نمایشگاهی از سایت چاپ سبحان هستند، می‌توانند به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و تمامی سفارشات مورد نیاز خود را با قیمت رقابتی تهیه نمایند. در صورت عدم دسترسی به سایت نیز می‌توانید از طریق پنل واتساپ یا شماره تماس‌های 02122736203 و 09126067495 با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

خدمات چاپ نمایشگاهی

مرکز تخصصی چاپ سبحان خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آنها چاپ نمایشگاهی است. تمامی خدمات چاپ نمایشگاهی این مجموعه توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ اکوسالونت و یووی رول به چاپ می‌رسند تا خیال شما از بابت کیفیت چاپ محصولات راحت باشد. چاپ سبحان از گذشته تاکنون در زمینه چاپ متریال نمایشگاهی موفق عمل کرده و توانسته رضایت مشتریان زیادی را در حوزه چاپ دیجیتال به ‌دست‌ آورد. در ادامه به مهمترین خدمات چاپ نمایشگاهی اشاره می‌کنیم:

انواع بنر نمایشگاهی

یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغات در فضای باز نمایشگاه، چاپ بنر نمایشگاهی است. چاپ بنر عرض 3 متر و چاپ بنر عرض 5 متر دو نمونه از پرطرفدارترین انواع بنرهای نمایشگاهی است که قیمت ارزان تری نسبت به سایر متریال‌های تبلیغات نمایشگاهی دارد. بنر نمایشگاهی متریالی از جنس PVC است که به صاحبان مشاغل این امکان را می‌دهد تا بتوانند محصولات و خدمات جدید خود را در کمترین زمان ممکن تبلیغ کنند. طی چند سال اخیر با توسعه صنعت چاپ و ورود دستگاه چاپ اکوسالونت به دنیای چاپ دیجیتال، بنر نمایشگاهی جهت تبلیغات در فضای داخلی غرفه‌ها و همچنین فضای خارجی نمایشگاه راه باز کرد. هر چقدر ابعاد بنرهای نمایشگاهی بزرگ‌تر باشد، توجه مخاطبین بیشتری را به ‌سمت خود جلب می‌کند.

چاپ بک لایت

چاپ بک لایت یکی از پر کاربردترین متریال‌ها در فضای داخلی و خارجی نمایشگاه است که برای اهداف بازاریابی و انتقال پیام تبلیغاتی کسب و کارها به مشتریان استفاده می‌شود. با توجه به دوام و کارایی بک لایت، این نوع متریال به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تبلیغات در فضاهای نمایشگاهی تبدیل شده ‌است. بک لایت متریالی از جنس PVC خشک است که قابلیت عبور دهی نور دارد. برای اینکه تابلو لایت باکس تبلیغاتی بتواند توجه مشتریان زیادی را به ‌سمت خود جلب کند، انتخاب نوع چاپ و خروجی آن بسیار تأثیر گذار است.

چاپ فلکس

یکی از پرطرفدارترین متریال‌ها در اجرای انواع تابلو لایت باکس تبلیغاتی، چاپ فلکس است که برای اهداف بازاریابی، اطلاع رسانی و انتقال پیام تبلیغاتی کسب و کارها به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تابلو فلکس نمایشگاهی از نظر نوع به دو دسته فلکس پشت نور و فلکس بدون نور تقسیم می‌شود که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی در فضای داخلی غرفه‌ها و محیط‌های باز نمایشگاهی دارند. چاپ فلکسی به خاطر استفاده از منبع نور در پس‌زمینه، انعطاف پذیری بالا، درخشان بودن، سطح براق و جلوه‌های بصری متنوع، باعث جلب نگاه مخاطبین زیادی به‌ سمت این تابلو نمایشگاهی شده ‌است.

چاپ کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری یکی دیگر از جذاب‌ترین المان‌های دکوراسیون داخلی است که برای پوشاندن سطوح دیوارهای داخلی و همچنین زیباسازی فضاهای نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ دیواری‌ها نقش به سزایی در طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه دارند و عمدتاً به ‌صورت رولی یا به‌ صورت ابعاد دلخواه تولید می‌شوند. کاغذ دیواری تلفیقی از متن و گرافیک به‌ همراه هنر دست طراحان زبده است که استفاده از آن در فضای داخلی غرفه‌های نمایشگاهی، زیبایی محیط را دو چندان می‌کند.

چاپ استیکر

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین متریال‌های تبلیغات نمایشگاهی، چاپ استیکر است که جهت پوشاندن سطوح دیوارهای داخلی، زیباسازی دکوراسیون داخلی و خارجی نمایشگاه و هم‌چنین معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ وینیل پشت چسب‌دار از نظر جنس به انواع مختلف چاپ استیکر مات، چاپ استیکر براق، چاپ استیکر شفاف یا شیشه‌ای، چاپ مش و چاپ په په یا مخملی تقسیم می‌شود که از هر کدام از آنها می‌توانید جهت اطلاع رسانی در فضای داخلی و خارجی نمایشگاه استفاده ‌کنید.

چاپ استیکر در واقع روی انواع ورق‌های نازک از جنس PVC انجام‌ می‌شود که یک طرف آن طرح دلخواه و طرف دیگر حالت چسبنده دارد و می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیت آن را روی هر نوع سطح صاف و مسطحی بچسبانید. این نوع متریال با توجه به نیاز افراد و همچنین اهداف تبلیغاتی و بازاریابی که برای چاپ آنها در نظر گرفته‌ شده، توسط دستگاه چاپ یووی رول و اکوسالونت عمدتاً به‌ صورت رولی و سفارشی تولید می‌شوند.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشت کیلو شیشه در آزادراه زنجان - قزوین کشف شد
متفاوت ترین قاب از مراسم تشییع و تابوت ابراهیم رئیسی
اولین تصویر از آماده‌سازی محل دفن شهید سید ابراهیم رئیسی
پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم عبدالعظیم به خاک سپرده می‌شود
مقامات کدام کشورها در مراسم تشییع شهدای خدمت شرکت می‌کنند؟
وداع با پیکر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت در مصلی تهران برگزار شد
حزب تمدن اسلامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت
مراسم وداع با شهیدان خدمت در پایتخت آغاز شد
پرونده مجلس یازدهم بسته شد
انتشار دستخط رهبر انقلاب در تجلیل از رئیس‌جمهور شهید رئیسی
روایت رئیس‌دفتر «رئیس‌جمهور شهید» از جزئیات سانحه سقوط بالگرد
رهبر انقلاب فردا بر پیکر شهدای خدمت نماز اقامه می‌کنند
اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
تقدیر رئیس قوه قضائیه از نمایندگان مجلس یازدهم
امیر حیدری در دیدار با پدر شهید آل‌هاشم: همه ما فرزندان شما هستیم
دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده کادر پرواز شهادت
بزرگداشت شهدای خدمت در ستاد نیروی هوایی ارتش/ امیر هادیان: شهید رئیسی تا پای جان خادم مردم بود
آیت‌الله مدرسی‌یزدی: مجلس خبرگان رهبری دارای استقلال و عظمت است
اعلام نحوه اعمال حدنصاب مرحله دوم مصاحبه دکتری
هفته فیلم سینمای دفاع مقدس در تلویزیون
آماده‌باش آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم وداع با پیکر شهید رئیسی در مصلی تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top