تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/02/13 - 12:29
کد خبر: 503470

اسکای دایوینگ، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در دبی

اسکای دایوینگ، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در دبی

با این مطلب همراه باشید تا بدانید چگونه با سفر به دبی و تجربه پرش آزاد در آسمان، هیجانی وصف‌ناشدنی را به خودتان هدیه دهید و خاطره‌ای بی‌نظیر خلق کنید. در انتهای مطلب نیز برای تجربه اقامتی لوکس و راحت در این شهر، با هتلی مناسب به نام هتل گرند اکسلسیور البرشا دبی آشنا شوید

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دبی، شهری که به خاطر آسمان‌خراش‌های بلند، مراکزخرید لوکس و جزایر مصنوعی‌اش شهرت دارد، حالا بهشت ماجراجویان نیز شده است. اگر به دنبال هیجانی هستید که تا به حال تجربه نکرده‌اید، اسکای دایوینگ در دبی را امتحان کنید. در دبی می‌توانید بر فراز آسمان این شهر مدرن پرواز کنید و هیجان سقوط آزاد را تجربه کنید.

با این مطلب همراه باشید تا بدانید چگونه با سفر به دبی و تجربه پرش آزاد در آسمان، هیجانی وصف‌ناشدنی را به خودتان هدیه دهید و خاطره‌ای بی‌نظیر خلق کنید. در انتهای مطلب نیز برای تجربه اقامتی لوکس و راحت در این شهر، با هتلی مناسب به نام هتل گرند اکسلسیور البرشا دبی آشنا شوید

پرواز بر فراز آسمان دبی

تصور کنید که در ارتفاع 4 هزار متری از سطح زمین در هواپیما هستید و منظره خیره کننده خلیج فارس و جزایر پالم جمیرا زیر پایتان است. ناگهان، درِ هواپیما باز می‌شود و آدرنالین در رگ‌هایتان جاری می‌شود. مربی شما که کاملاً آموزش‌دیده است، به شما متصل می‌شود و با هم به بیرون می‌پرید.

در 60 ثانیه ی سقوط آزاد، قلبتان به شدت می‌تپد و باد در صورتتان می‌وزد. منظره ی دبی از بالا نفس‌گیر است. برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، درست زیر پایتان است و می‌توانید جزایر مصنوعی و هتل‌های مجلل را به وضوح ببینید.

بعد از 60 ثانیه، چتر نجات باز می‌شود و با سرعتی آرام‌تر به سمت زمین می‌روید. در این لحظات می‌توانید از تماشای مناظر لذت ببرید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید.

توجه داشته باشید که با انجام هماهنگی‌های قبلی و پرداخت هزینه اضافه عکس و فیلم های جذابی نیز از شما تهیه می‌شود که می‌تواند خاطرات شما را ماندگار تر کند.

انواع اسکای ‌دایوینگ

اسکای دایوینگ در دبی برای افراد با هر سطحی از تجربه وجود دارد.

پرش تندم: در این نوع پرش، شما به یک مربی مجرب متصل می‌شوید و با هم از هواپیما به بیرون می‌پرید. این نوع پرش برای کسانی که اولین بار است چتربازی می‌کنند، مناسب است.

پرش انفرادی: اگر تجربه چتربازی دارید و کلاس های آموزشی را گذرانده‌اید، می‌توانید پرش را به صورت انفرادی تجربه کنید.

مکان‌های سقوط آزاد در دبی

دراپ‌زون پالم: این دراپ‌زون در جزیره پالم جمیرا واقع شده و منظره‌ای بی‌نظیر از این جزیره مصنوعی و خلیج فارس را به شما ارائه می‌دهد.

دراپ‌زون صحرا: این دراپ‌زون در 35 کیلومتری خارج از شهر دبی واقع شده و فرصتی برای شما فراهم می‌کند تا بر فراز تپه‌های شنی کویری سقوط آزاد کنید و از منظره‌ای متفاوت از دبی لذت ببرید.

نکات مهم قبل از اسکای دایوینگ در دبی

  • حداقل سن برای اسکای دایوینگ 18 سال است.

  • حداکثر وزن برای اسکای دایوینگ 90 کیلوگرم برای خانم ها و 100 کیلوگرم برای آقایان است.

  • باید از سلامت کامل برخوردار باشید و هیچ گونه بیماری قلبی، تنفسی یا اسکلتی عضلانی نداشته باشید. اگر دارای بیماری خاصی هستید، قبل از پرش با پزشک خود مشورت کنید.

  • لباس‌های راحت و ورزشی و کفش‌های مناسب بپوشید.

  • از عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید.

  • از خوردن غذاهای سنگین قبل از پرش خودداری کنید.

اقامتی لوکس در قلب دبی

پس از یک روز هیجان‌انگیز و چتربازی در آسمان‌ها، چه چیزی بهتر از استراحت در هتلی لوکس و مجلل؟ هتل گرند اکسلسیور البرشا با ارائه امکانات رفاهی بی‌نظیر و خدمات عالی، باقیمت مناسب اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

هتل گرند اکسلسیور البرشا

این هتل۴ ستاره در در منطقه البرشا واقع شده و دسترسی آسان به تمام جاذبه‌های گردشگری شهر را دارد و به خاطر نزدیکی به مرکز خرید امارات، ایستگاه مترو و سایر جاذبه‌های گردشگری دبی، مکان مناسبی برای اقامت مسافران به شمار می‌رود.

این هتل، واحدهای اقامتی متنوعی با ابعاد متغیر برای پاسخگویی به نیازهای متفاوت مهمانان دارد. با اقامت در اتاق‌های راحت و شیک هتل گرند اکسلسیور، از امکانات رفاهی مانند تخت‌های راحت، تلویزیون‌، اینترنت رایگان، مینی‌بار، تجهیزات چای و قهوه، سیستم تهویه و حمام‌ اختصاصی با لوازم بهداشتی برخوردار می‌شوید.

در هتل گرند اکسلسیور، تفریحات متنوعی در دسترس شماست. استخر روباز هتل که در بام ساختمان واقع شده تجربه جدید از شنا کردن و آفتاب گرفتن به شما ارائه می‌دهد. سالن بدنسازی، سونا و مرکز اسپای هتل با انواع ماساژها برای ریلکس کردن نیز در خدمت شما هستند.

در رستوران‌های هتل گرند اکسلسیور، می‌توانید از انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی و صبحانه های خوشمزه با منویی متنوع لذت ببرید و برای صرف نوشیدنی و میان وعده، به کافه بروید.

این هتل خدمات و امکانات رفاهی متعدد دیگری را نیز مانند مرکز خرید، وای فای رایگان و خدمات نگهداری از کودکان دارا می‌باشد که پرسنل مجرب و کارآزموده هتل، همواره آماده ارائه این خدمات با بهترین کیفیت به مهمانان هستند.


برای رزرو هتل گرند اکسلسیور البرشا و تجربه اقامتی لوکس در دبی با پایین ترین قیمت به فلای‌تودی مراجعه کنید:

رزرو هتل ‌های سراسر جهان با بهترین قیمت در فلای تودی

فلای تودی با ضمانت پایین ترین قیمت رزرو هتل خارجی و داخلی و همچنین با تنوع بالای اقامتگاه ها بهترین گزینه برای رزرو هتل گرند اکسلسیور البرشا دبی است.

با مراجعه به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی و انتخاب مقصد، لیستی از تمامی هتل های موجود با قیمت و امکانات در اختیار شما قرار می‌گیرد. پس از مقایسه قیمت ها، متوجه تفاوت قیمتی فلای تودی با سایر سایت ها می‌شوید. سپس می‌توانید هتل خود را در کمترین زمان رزرو کنید.

بدین صورت فلای تودی به شما اطمینان می‌دهد که با هر سلیقه و هر میزان بودجه هتل موردنظرتان را پیدا کرده و سفر خود را با کمترین هزینه ممکن تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید برای دریافت آسان و مقرون به‌صرفه تمامی خدمات موردنیاز سفر مانند خرید بلیط، خرید تور، دریافت ویزا و برخورداری از پشتیبانی24ساعته نیز از طریق فلای تودی اقدام کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۴ تیم صعودکننده و برنامه مسابقات نیمه‌نهایی جام حذفی
جام حذفی/ سپاهان با برد مقابل ملوان انزلی به نیمه نهایی صعود کرد
مورایس: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است
پخش فصل دوم مجموعه «آقای قاضی، شعبه ۱۲۱» با اکران خصوصی آغاز شد
وزیر علوم: منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بورس و فرابورس تامین می‌شود
خطیبی: وزارت علوم از عدم همکاری بانک‌ها برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی گله‌مند است
رئیسی: همه امکانات برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان خراسان رضوی بسیج شود
تجلیل از جوان‌ترین عضو ناوگروه ۸۶ ارتش
سازمان ملل: ورود سوخت به غزه تقریبا محال است
حزب الله ۲ مقر صنایع نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
اختصاص ۷۵ همت به پروژه‌های راه و شهرسازی
اختصاص اعتبار به پروژه‌های پیشران و ملی بیش از سقف ترازنامه بانک‌ها
هشدار دوباره سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا
نخست وزیر اسلواکی از خطر مرگ نجات یافت
دسترسی به بزرگراه شهید چمران شمال از شنبه فراهم می شود
جزئیات جدید و مهم از تعداد پهپادها و موشکها در حمله ایران به اسرائیل
امیر قطر بدون سخنرانی اجلاس سران عرب را ترک کرد
دیدار مهم بن‌سلمان و بشار اسد در بحرین +عکس
زیر گرفته شدن چند نظامی اسرائیلی در حیفا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top