تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/02/18 - 13:13
کد خبر: 503880

مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار

مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار

شرکت‌های مختلفی در ایران وجود دارند که کش و نوارهای پارچه‌ای را تولید می‌کنند. یکی از بهترین این شرکت‌ها که سابقه‌ای طولانی داشته و بیشترین تنوع را نیز دارد، شرکت مه بافت است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر به‌دنبال شرکتی عالی برای خرید انواع کش و نوار هستید، پیشنهاد می‌کنیم که محصولات شرکت مه بافت را نیز بررسی کنید. این شرکت یکی از تولیدی‌های پیشرو درزمینه انواع نوارهای کشی و پارچه‌ای محسوب می‌شود. مهم‌ترین ویژگی که در محصولات این شرکت به چشم می‌خورد، تنوع بالا و کیفیت عالی آن‌ها است. همراه ما باشید تا در ادامه این موارد را با هم بررسی کنیم.

معرفی شرکت مه بافت

اول از هرچیزی بگذارید این شرکت را به‌طور کامل به شما معرفی کنیم. مه بافت شرکتی قدیمی درزمینه تولید انواع لباس‌های زیر مردانه و زنانه بوده و توانسته تا سال 1341 به‌عنوان شرکتی برتر در این حوزه شناخته شود. در سال 1341 این شرکت فعالیت‌های خود را گسترش داده و انواع پارچه‌ها را با دستگاه‌های کتن، راشل گرد باف و رنگرزی تولید کرد.

هم‌اکنون این شرکت با بیش از 50 سال سابقه فضایی با متراژ 6000 مترمربعی به‌صورت سرپوشیده راه‌اندازی کرده تا از به‌روزترین ماشین‌آلات صنعتی برای تولید پارچه‌های خاص استفاده کند.

ویژگی‌های مجموعه مه بافت

اگر به‌دنبال آشنایی بیشتر با شرکت مه بافت و خدمات آن هستید، پیشنهاد می‌شود که ویژگی‌های موجود در این مجموعه را بررسی کنید. این مجموعه با بیش از نیم‌قرن تجربه توانسته بهترین ویژگی را درون محصولات و خدمات خود ایجاد کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص
  • پیشرفته‌ترین امکانات در تولید کش و نوارهای مختلف
  • ظرفیت تولید بیش از 1800 تن در سال
  • کیفیت مطلوب نسبت به نیاز مشتریان
  • تحویل محصولات طبق استانداردهای جهانی
  • بسته‌بندی خاص و باکیفیت

تنوع بالا؛ هدف اصلی مجموعه مه بافت

مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار

شاید با خودتان فکر کنید که چه موضوعی باعث شده شرکت مه بافت طی این ‌همه سال موفقیت‌های زیادی را کسب کند؟ باید گفت که مهم‌ترین ویژگی این شرکت، داشتن تنوع عالی و منحصربه‌فرد در انواع محصولات خود است. همان‌طور که گفته شد این شرکت بیش از 1800 تن در سال ظرفیت تولید دارد.

همین امر نیز باعث شده تا این شرکت همواره به‌دنبال خلق محصولات جدید که دارای کیفیت به‌روز هستند باشد. ازطرف‌دیگر به کمک برترین طراحان توانسته محصولاتی مدرن و خاص را طراحی کرده و به بازار ایران و بین‌الملل ارائه دهد.

مه بافت چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

سوالی که در ذهن بسیاری از افراد وجود داشته و به‌دنبال پاسخ آن هستند، نام و مدل محصولاتی است که توسط این شرکت تولید می‌شوند. باید گفت که محصولات این مجموعه تنوع بسیار بالایی داشته و در نمونه‌های مختلفی نیز به‌فروش می‌رسند. از مهم‌ترین این محصولات باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انواع نوار پارچه‌ای
  • انواع کش سوتین در رنگ‌بندی‌های مختلف
  • نوار 2.5 سانتی
  • نوار 3 سانتی
  • نوارهای رنگی
  • نوارهای ساده و طرح‌دار
  • کش مارک‌دار
  • نوار لبه
  • کش شورت
  • کش اریب
  • کش کاغذی
  • کش لباس
  • نوار تشک
  • نوار جناقی
  • نوار کج‌راه
  • کش پهن کبریتی

جدیدترین محصولات مه بافت

مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار

موضوعی بسیار مهم که باید دررابطه‌با شرکت مه بافت بررسی کنیم، محصولاتی هستند که این شرکت به بازار ارائه داده است. این محصولات بسیار متنوع بوده و از جدیدترین آن‌ها باید موارد زیر را باهم بررسی کنیم.

نوار کبریتی

یکی از جدیدترین محصولات شرکت مه بافت که نظرهای زیادی را به خود جلب کرده، نوار کبریتی نام دارد. این نوار نوعی از نوارهای پارچه‌ای بوده و روی آن از طرح کبریتی استفاده شده است. مهم‌ترین ویژگی این نوار این است که می‌توانید در هرجایی از آن استفاده کنید.

این نوار عالی و کاربردی در سایزهای مختلفی مانند 4 سانتی و 4.2 سانتی موجود است. متراژ آن معمولا 50 متر در هر کیلوگرم بوده و حداقل سفارشی که می‌توانید برای آن انجام دهید 20 کیلوگرم خواهد بود. همچنین این قابلیت را دارید که این محصول را در 10 رنگ متفاوت سفارش دهید.

نوار پروانه‌ای

محصول دیگری که باید آن را از محصولات این مجموعه معرفی کنیم، نوار پروانه‌ای نام دارد. این نوار از طراحی زیبایی برخوردار بوده و توانسته نظرهای زیادی را به خود جلب کند. می‌توانید انواع پروانه‌های کرم‌رنگ، سبزرنگ و مشکی را در این محصول سفارش دهید.

شما این قابلیت را دارید که از مدل 4 سانتی‌متری این محصول برای انواع لباس‌ها استفاده کنید. باید گفت که این محصول در 10 رنگ متفاوت وجود داشته و متراژ آن در هر کیلوگرم 55 متر است. این قابلیت را دارید که برای تولید انواع لباس و لوازم مختلف از این نوار بهره ببرید.

نوار پارچه‌ای

نوارهای پارچه‌ای را باید از دیگر محصولات خاص و باکیفیت این مجموعه دانست. شما این قابلیت را دارید که با سفارش نوارهای پارچه‌ای، لباس‌های گوناگونی را به کمک آن درست کنید. نکته مهمی که دررابطه‌با این محصول وجود دارد این است که تنوع آن بالا بوده و در رنگ‌های مختلفی نیز تولید می‌شود.

نوارهای ریز، نوار پرزدار، نوار تزیینی و نوار پانل از محصولات مهمی هستند که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. نوارهای پارچه‌ای توری نیز از دیگر محصولات این دسته‌بندی بوده و برای کاربردهای خاص استفاده می‌شوند.

کش لبه

اما آخرین محصولی که می‌خواهیم از جدیدترین محصولات شرکت مه بافت به شما ارائه دهیم، کش‌های لبه هستند. کش یا همان نوار لبه محصولی خاص و عالی در صنعت پارچه و مد است که کاربردهای مهمی را به دوش می‌کشد.

با استفاده از این نوار لبه لباس‌های مختلف را طراحی کرده و این کار را برای ساده نبودن لبه‌ها انجام می‌دهند. رنگ‌بندی این محصول بسیار بالا بوده و می‌توانید آن را در مدل‌های باریک و پهن تهیه کنید.

جمع‌بندی

برای اینکه بتوانید باکیفیت‌ترین نوار و کش‌ها را خریداری کنید، پیشنهاد ما خرید محصولات شرکت مه بافت است. این شرکت را باید از قدیمی‌ترین شرکت‌های صنعت پارچه و مد در ایران دانست. سابقه این شرکت به سال 1340 برگشته و به همین دلیل بیش از نیم‌قرن تجربه کسب کرده است.

تنها کافی‌است به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید تا ببینید که چه محصولات خاصی در آن تولید می‌شوند. در این مطلب تمام سعی خود را کردیم که علاوه‌بر معرفی خدمات این شرکت، محصولات آن را نیز برای شما بررسی کنیم. حال می‌توانید با خیال راحت این محصولات را در هر رنگ و نقشی که می‌خواهید سفارش دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حادثه برای هلی کوپتر حامل رئیس جمهور +جزئیات
اخبار تکمیلی از وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی
لحظه دستگیری دو گروگان‌گیر در زاهدان +فیلم
ملک سلمان دچار «حرارت بالا» شده است
یک کودتا در نیروهای مسلح خنثی شد
دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند از سوی نهادهای اطلاعاتی
فروش سریع تمام بلیت‌های استقلال و نساجی!
انتقاد تند مقام عالی قضائی از تعطیلی شنبه‌ها
روز سیاه بورس در پایان معاملات؛ شاخص کل چقدر ریخت؟
اعلام رسمی جدایی سامان قدوس از برنتفورد
حضور ناو بالستیک‌زن سپاه در نزدیکی محل استقرار نیروهای آمریکایی + جزئیات
واکنش تند به اظهارات اخیر بنی گانتز
بانک مرکزی فهرست کالاهای دریافت کننده ارز را منتشر کرد
صدور احکام سنگین برای تتلو + جزئیات
حماس اسرائیل را شکست داد
واکنش تاج به ادعای دست داشتن مدیران فدراسیون در فساد فوتبال +فیلم
رشوه اینبار در بسکتبال +جزئیات
عملیات زمینی تمام عیار در رفح ؛ آلمان هشدار داد
آقای گل رسما به استقلال برگشت
رئیسی: ارتباط ما با «جمهوری آذربایجان» فراتر از رابطۀ همسایگی است +فیلم
علی‌اف: امروز دنیا شاهد دوستیِ ایران و جمهوری آذربایجان است! +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top