تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/02/19 - 20:22
کد خبر: 504020

کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت

کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت

رئیس پلیس پایتخت از کاهش ۱۲ درصدی سرقت در ایام نوروز در پایتخت خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در جلسه هدایت سیاسی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و جمعی از فرماندهان و کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی ماموران پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت شهروندان، به ابعاد مختلف این ماموریت ها اشاره کرد و گفت: خوشحالم که اقدامات پیشگرانه پلیس در کلانشهر تهران نتیجه داده و امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورده است.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به برخی از ماموریت های پلیس پایتخت در برقراری نظم و آرامش شهروندان خصوصا در مراسم و گردهمایی هایی چون 22 بهمن، دهه فجر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، عنوان داشت: به لطف خدا، با وجود همه تهدیدات و خرابکاری هایی که از سوی دشمن متصور بود، همکارانم در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مقتدرانه ماموریت های خود را انجام داده و باعث سربلندی پلیس در نگاه مردم شدند.

وی به ماموریت‌های محوله پلیس در ایام نوروز امسال نیز اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به افزایش حضور شهروندان برای خرید های نوروزی در بازارهای شهر تهران، خوشبختانه تلاش همکارانم در برخورد با سارقان نتیجه داده و شاهد کاهش 12 درصدی سرقت در این روزها بودیم.

سردار محمدیان به افزایش 20 درصدی کشفیات موادمخدر در ابتدای سال جاری اشاره و تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شبانه روز در پی شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر در شهر تهران هستند و خوشبختانه موفقیت های چشمگیری در زمینه کاهش توزیع موادمخدر و افزایش کشفیات داشته ایم.

وی به افزایش احساس امنیت در شب های ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر و تجمع بزرگ قرآنی در شهر تهران اشاره کرد و بیان داشت: حضور پلیس در این ایام و خصوصا شب های قدر، باعث شد شهروندان با آرامش و احساس امنیت کامل به مراسم مذهبی و دینی خود برسند.

رئیس پلیس پایتخت، به اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) به عنوان شاه بیت ماموریت ها و اقدامات پلیس در سال جدید تاکید و عنوان داشت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موضوع حجاب در دستور کار پلیس قرار گرفت و تاکنون این ماموریت با موفقیت همراه بوده و علیرغم تلاش دشمنان بسیاری از شهروندان و نخبگان از این طرح حمایت کرده اند.

وی با توصیه به ماموران و کارکنان حاضر در این طرح، تاکید کرد: صعه صدر خود را بالا ببرید و تلاش کنید که بهتر از قبل از ماموریت به انجام برسد و همواره به خاطر داشته باشید که خدا همراه ماست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پهپاد آکینجی ترکیه وارد آسمان ایران شد +عکس
اختتامیه جشواره جام رسانه امید +عکس
روسیه از اعزام دو هواپیما و بالگرد پیشرفته برای کمک به عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران خبر داد
شهیده گیلانی نخستین بانوی شهیده رسانه کشور شد
سومین مدال ژیمناستیک ایران در مسابقات جوانان آسیا
مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی و بهره برداری از سدخدا آفرین +عکس
جستجو برای یافتن بالگرد رئیسی به صورت گشت بانی نظامی
کاریکاتور| «هیچ‌انگاری» میراث بن‌گوریون در رابطه با اسرائیل و نهادهای جهانی
ادامه سیل و آبگرفتگی در مشهد +عکس
استفاده از منورهای مه‌شکن برای یافتن رئیس‌جمهور
ابراز هم‌بستگی کوبا با ایران در حادثه سقوط بالگرد رئیسی
شهادت مأمور انتظامی در نارمک تهران
نخستین کنگره بین المللی علم و قرآن +عکس
تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی
دومین قهرمانی متوالی پاراتکواندو در آسیا
صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است
تذکر دادستانی تهران به برخی از افراد در پی نشر اکاذیب
محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف برای سلامتی رئیس‌جمهور دست به‌ دعا شدند
منصوری: با ۲ نفر از سرنشینان بالگرد رییس جمهور ارتباط گرفتیم
قالیباف: خداوند به برکت دعای مؤمنین رئیس‌جمهور را از گزند بلایا حفظ کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top