تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/02/20 - 14:10
کد خبر: 504121

آشنائی با انواع مختلف ظروف پلاستیکی و کاربردهای آن در صنعت

آشنائی با انواع مختلف ظروف پلاستیکی و کاربردهای آن در صنعت

امروزه ظروف پلاستیکی در بسیاری از خانه ها و صنایع تبدیل به یک کالای ضروری شده است . آنها یک راه راحت و کارآمد برای سازماندهی و ذخیره اقلام مختلف، از غذا گرفته تا لوازم اداری ارائه می دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروزه ظروف پلاستیکی در بسیاری از خانه ها و صنایع تبدیل به یک کالای ضروری شده است . آنها یک راه راحت و کارآمد برای سازماندهی و ذخیره اقلام مختلف، از غذا گرفته تا لوازم اداری ارائه می دهند. با طیف گسترده ای از گزینه های موجود، انتخاب نوع مناسب ظرف پلاستیکی برای نیازهای خاص خود می تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله انواع مختلف ظروف نگهداری پلاستیکی مثل قوطی های پلمپی ، قوطی های کرم – پیمانه و قوطی های پلاستیکی  و کاربردهای ایده آل آنها را بررسی خواهیم کرد.

قوطی های پلمپی و کاربرد آن‌ها

بسته‌بندی یک محصول در میزان فروش و محبوبیت آن نقش بسیار مهمی دارد، قوطی های پلمپی یکی از محبوب‌ترین نوع بسته‌بندی مایعات و فوم‌ها هستند که امروزه در صنایع مختلفی از آن استفاده می‌کنند. قوطی های پلمپی یک دستگاه فشاری است که به روش غیرآئروسل موجب خروج مایعات و محتویات داخل بطری می‌شود. همانطور که از نامش پیداست این پمپ، مایع درون بطری را به صورت فوم یا مایع روان خارج می‌کند و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. قوطی های پلمپی ساخته شده از پلاستیک مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی، ضربه و فشار دارند.  

کاربرد قوطی های پلمپی بسیار گسترده است به طوری که برای بسته بندی بیشتر محصولات آرایشی ، بهداشتی غذا و نوشیدنی و همچنین برای شوینده ها و مواد شیمیایی خانگی ، کرم ، ضدعفونی کننده و .... از آن استفاده می شود. ساخت قالب پلاستیک قوطی های پلمپی مخصوص برند خود را می توانید به صنایع پلاستیکی مقصودی بسپارید و اطمینان داشته باشید برای تولید آن  از مواد اولیه و درجه یک در ساخت استفاده می‌شود. برای خرید عمده و تعداد بالای قوطی های پلمپی باید تمام ابعاد قوطی را بررسی کنید .
قوطی های پلاستیکی و کاربرد آن‌ها

برای بسته بندی درست همواره گزینه های مختلفی پیش روی صاحبان صنایع است از قوطی های فلزی و شیشه ای گرفته تا قوطی های پلاستیکی . از میان محصولات پلاستیکی قوطی های پلاستیکی به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات مصرفی روزانه و بهداشتی مخصوصا در صنایع غذایی شناخته شده است. بر اساس داشتن ویژگی های ضد آب بودن و محکم بودن یک ابزار کاربردی و پر مصرف برای بسته بندی مواد غذایی و مواد آرایشی و بهداشتی است .

قوطی کرم پلاستیکی  و انواع آن

امروزه با بالا رفتن قیمت مواد اولیه در صنعت استفاده از ظروف پلاستیکی جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده است. قوطی های پلاستیکی یکی از پر مصرف ترین محصولات پلاستیکی در صنعت هستندکه با تقاضای زیادی در بازار مواجهه شده است. با رونق محصولات بهداشتی مراقبت از پوست و مو در جامعه به خصوص در میان بانوان، محصولات ارایشی و بهداشتی فراوانی تولید می شود که این محصولات کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند و به موجب این گسترده شدن محصولات ارایشی و بهداشتی ،نیاز به تولید ظروف مقرون به صرفه و با کیفیت بیشتر از قبل احساس می شود . بهترین گزینه برای نگه داری و بسته بندی این محصولات استفاده از قوطی های کرم پلاستیکی است که در ابعاد و کیفیت های مختلف تولید می شود و رقابت بسیار زیادی در بازار های تجاری در تولید این محصول وجود دارد.

قوطی های کرم پلاستیکی در ابعاد گوناگون از سایز 100،120، 250 و ... تولید می شود و رنگ بندی های بسیار متنوع و طرح های بسیار جالب و زیبایی دارد که تمام سلیقه های بازار تقاضا را برآورده می کند. این قوطی های پلاستیکی نه تنها در بسته بندی محصولات ارایشی بلکه در سایر صنایع نیز کاربرد دارد . موضوع مهمی که در تولید قوطی های کرم پلاستیکی اهمیت ویژه ای دارد، توجه به این موضوع است که باید این قوطی ها از مواد اولیه ای ساخته شوند که دارای کیفیت بالایی باشد تا بتواند کیفیت محتوای خود را از نور و عوامل فساد زا محافظت کند.صنایع پلاستیکی مقصودی توانسته است با ترکیب های شیمایی صنعتی آزمایشگاهی و تجارب مهندسان توانا قوطی های با کیفیت و اقتصادی را تولید کرده و روانه ی بازار کند که تا به امروز رضایت مشتریان را به دنبال داشته است .شما متقاضیان می توانید با اعتماد بر تجربه ی تیم ما محصول مورد نظر خود را در ابعاد و طرح و رنگ خاص سفارش دهید.

بهترین قوطی کرم

 

مزایای قوطی های پلاستیکی

از گذشته همواره شنیده ایم که پلاستیک تهدید بزرگی برای طبیعت است اما امروزه با پیشرفت صنعت بازیافت این گزاره تا حدودی رد شده است. همچنین داده ها و آمارها حاکی از آن است که از میان محصولات شیشه ای و پلاستیکی بالاترین نرخ بازیافت مربوط به تولیدات پلاستیکی است .

برخی از مزایای پلاستیک نسبت به شیشه در زیر لیست شده است؛

  1. انعظاف پذیری پلاستیک از شیشه بیشتر است و می توان آن را در ابعاد و شکل های مختلفی تولید کرد .همچنین پلاستیک را می توان در رنگ های متنوع تولید کرد که از هر لحاظ ممکن و قابل حل است.
  2. حمل و نقل و نگه داری آسان پلاستیک یکی دیگر از موارد مهمی است که در صنعت و بازار از فاکتورهای مهم است. پلاستیک فضای کمتری نسبت به شیشه می گیرد و همینطور وزن کمتری نسبت به شیشه دارد .پس می توان گفت شرایط سهل لجستیک از موارد مهم در صنعت است که پلاستیک لجستیک پذیری بسیار خوبی نسبت به شیشه و فلزات دارد.
  3. بازیافت پلاستیک آسان تر است و به منابع انرژی کمتری نیاز دارد.

    خرید قوطی های پلاستیکی پت

همان طور که در این مقاله توضیح داده شد می توانیم جمع بندی کنیم که صنایع پلاستیکی و ظروف پلاستیکی تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرده است و توانسته است جایگزین فلز و شیشه شود. از این رو می توان در اغلب صنایع که نیاز به ظروف بسته بندی و نگهداری دارند، روی ظروف پلاستیکی حساب کرد. در این زمینه صنایع پلاستیکی مقصودی به نشانی آدرس سایت sanayeplasticmaghsodi.com از سراسر کشور خدمات قبول سفارش را می پذیرد و همچنین می توانید در تعداد عمده ای سفارش خود را ثبت کنید و تجربه ی شیرینی از همکاری با تیم صنایع پلاستیک مقصودی داشته باشید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چرا دولت تعطیل عمومی اعلام نکرد؟ +فیلم
اعلام زمان تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی در تبریز و قم
وزیر کشور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی را منصوب کرد
اجرای عایق صوتی دیوارمشترک برای همسایه مزاحم
مزایای نیمکت‌های چوبی برای فضاهای باز
در ۵ روز عزای عمومی، کشور تعطیل است؟
معاون اول رئیس‌جمهور با موافقت مقام معظم رهبری عهده‌دار امور است
تردید اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس
چرا یادگیری زبان آلمانی به صورت آنلاین بهترین گزینه است؟
بهترین سایت های آگهی مشاغل در سال
پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی برای شهادت رئیس‌جمهور
یک دقیقه سکوت به احترام ایران در کنفرانس بین‌المللی امنیت هسته‌ای در وین
ازدحام مردم تبریز مقابل خانۀ شهید آل‌هاشم +فیلم
رهبر انقلاب ۵ روز عزای عمومی اعلام کردند
شهادت ۳ مامور پلیس در پی درگیری با اشرار
این شهید تا یک ساعت بعد از سقوط بالگرد زنده بود
نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی برای تشخیص پیکر شهدا هست؟
تصاویری از حضور شهید رئیسی میان مردم
عکس تلخی از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور و همراهانش
اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه
اینفوگرافیک/ شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top