تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/02/24 - 21:37
کد خبر: 504565

فروش ۴۳۰ هزار کتاب در بخش مجازی نمایشگاه

فروش ۴۳۰ هزار کتاب در بخش مجازی نمایشگاه

سخنگوی نمایشگاه کتاب با اشاره به رضایت مردم از ‌هم‌زمانی بخش حضوری و مجازی نمایشگاه، گفت: تا روز گذشته ۴۳۰ هزار نسخه کتاب در بخش مجازی در قالب ۲۲۰ هزار بسته ساماندهی شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی رمضانی قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نشست خبری امروز ۲۴ اردیبهشت که هم‌زمان با نشست هفتگی سخنگوی وزارت خارجه در مصلی برگزار شد، به آمار فروش نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تا پایان روز پنجم، در بخش حضوری ۱۷۲ میلیارد تومان فروش داشتیم که ۱۱۱ میلیارد تومان مربوط به درگاه رسمی و ۶۱ میلیارد تومان مربوط به درگاه غیررسمی ناشران است.

وی به فروش بخش مجازی نیز اشاره کرد و افزود: فروش در بخش مجازی ۶۸ میلیارد تومان تا پایان روز گذشته بوده که ۴۷ میلیارد تومان مربوط به ناشران و ۲۱ میلیارد تومان مربوط به کتابفروشان است.رمضانی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در مجموع ۲۴۰ میلیارد تا پایان روز پنجم فروش را تجربه کرده است، افزود: ۴۳۰ هزار نسخه در بخش مجازی نمایشگاه در قالب ۲۲۰ هزار بسته ساماندهی شده است.

سخنگوی‌ نمایشگاه کتاب با اشاره به نظرسنجی روز گذشته نمایشگاه تصریح کرد: از مردم در روز پنجم پرسیده شد که «همزمانی برپایی بخش مجازی و حضوری چقدر مفید است؟» که ۷۲ درصد خیلی زیاد و ۲۳ درصد زیاد این رویداد را مفید دانستند؛ به طوری که سه چهارم مردم از همزمانی بخش مجازی و حضوری رضایت دارند.

رمضانی با بیان اینکه مردم مطالبه معرفی و ارائه کتاب صوتی و افزایش نمازخانه و ارائه غذای ایرانی به جای غیرایرانی را در روز پنجم نمایشگاه داشتند، گفت: از نقاط قوت نمایشگاه از نگاه مردم برپایی مراسم رونمایی از کتاب، حضور پرشور مردم و‌برخورد محترمانه عوامل اجرایی عنوان شده است.وی با اشاره به نمره ۷۲ مردم به نمایشگاه کتاب تصریح کرد: از نگاه مردم شلوغی بخش ناشران دانشگاهی و نبود تهویه مناسب و همچنین در دسترس نبود نمازخانه از نقاط ضعف عنوان شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top