تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/02/30 - 20:38
کد خبر: 505181

زائران بارگاه رضوی و حرم حضرت معصومه (س) دست به دعا برداشتند

زائران بارگاه رضوی و حرم حضرت معصومه (س) دست به دعا برداشتند

در پی وقوع حادثه فرود سخت بالگرد حامل رئیس جمهور، زائران و مجاوران بارگاه رضوی و حرم حضرت معصومه (س) در قم برای سلامتی این افراد دست به دعا برداشته و دعای توسل را زمزمه کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ همزمان با شب میلاد امام هشتم (ع) و با اعلام خبر حادثه برای بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی، قرائت دعای توسل برای سلامتی آیت الله رئیسی و همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی در حال قرائت است.

همچنین زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه«س»، پس از مخابره خبر سانحه هوایی برای هلیکوپتر حامی رییس جمهور و همراهان، دست به دعا و نیایش برای سلامتی رییس‌جمهوری مردمی برداشتند.

زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه از ساعات گذشته با قرائت دعا و نیایش از خداوند متعال طلب سلامتی و موفقیت هرچه زودتر در جستجوی محل سانحه هوایی هستند.

مردم قم با قرائت «زیارت امین الله و دعای توسل و قرائت دعای امن یجیب» بی صبرانه منتظر خبر خوشی از وضعیت سلامتی رییس جمهوری هستند.

همچنین گروه‌های خودجوش مردمی نیز در حال حرکت به سوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه جهت پیوستن به خیل زائران کریمه اهل بیت«س» برای سلامتی رییس جمهور و سایر همراهان هستند.

 بالگرد حامل رئیس‌جمهور روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه حین بازگشت از افتتاح سد «قیز قلعه سی» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

وزیر کشور در توضیحاتی از جزئیات وقوع حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور گفت: گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند اما به دلیل شرایط سخت آب و هوایی، ممکن است تا زمان رسیدن به بالگرد کمی زمان نیاز باشد.

«احمد وحیدی» در گفت‌وگویی در تشریح جزئیاتی از وقوع حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور اعلام کرد: همانگونه که مستحضر هستید با افتتاح سد قیز قلعه‌سی که با حضور رئیس‌جمهور آذربایجان اتفاق افتاد، رئیس جمهور با همراهان خود با چند بالگرد در حال بازگشت از منطقه بودند که یکی از بالگردها به دلیل شرایط بد جوی ناچار به فرود سخت می‌شود.

وحیدی افزود: گروه های مختلف امدادی به طرف منطقه در حرکت هستند ولی با توجه به مه آلودی و نامناسبی هوا ممکن است تا رسیدن به منطقه نیاز به زمان باشد، کارها در دست کنترل است گروه های امدادی در حال انجام کارها هستند امیدواریم به سرعت به محل حادثه برسند.

وی در پاسخ به این سوال که ایا تماسی با همراهان رئیس جمهور برقرار شده است، گفت: ارتباط با همراهان بوده ولی با توجه به اینکه منطقه پیچیده است و برقراری ارتباطات سخت است امیدواریم گروه های امدادی زودتر به منقطه وقوع حادثه برسند و اطلاعات بیشتری به ما منتقل کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حسینیه معلی از ابتدای محرم پخش می شود
چرا مناظره زنده جلیلی و پزشکیان مهم است؟
تذکر نماینده مجلس به مسعود پزشکیان +فیلم
هشدار هواشناسی به کشاورزان کشور
جزئیات برگزاری مناظره‌ها مشخص شد +فیلم
وزیر صمت: خودروهای مشابه تولیدداخل وارد می‌کنیم
تولید نایلون
معاون وزیر نفت: شوک قیمتی بنزین راهکار رفع مشکل سوخت‌ نیست
سخنگوی شورای نگهبان: صحت انتخابات مرحله اول به تأیید شورای نگهبان رسید
جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم
جدایی یک پرسپولیسی قطعی شد
پرسپولیس ۱۸۰ میلیارد تومان گرانتر از استقلال
مهاجم تیم ملی ایران در تور مورینیو
بیانیه جبهه پایداری درباره وحدت نیروهای انقلاب حول سعید جلیلی
اعتراض ایران به وزارت خارجه انگلیس +جزئیات
تصمیم باشگاه استقلال در مورد یامگا
جلیلی به بازار تهران رفت +فیلم
سریال معروف کره‌ای از سه‌شنبه در تلویزیون
چرا قالیباف امروز به مجلس نرفت؟
خواننده پاپ معروف از آمریکا به ایران بازگشت
وزیر آموزش و پرورش: مسمومیت سریالی دانش‌آموزان جنگ شناختی بود +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top