تاریخ انتشار: شنبه 1403/03/05 - 13:39
کد خبر: 505792

آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ از فردا

آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ از فردا

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ از فردا ۶ خرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ طی نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه ۱۰ خرداد و جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ در ۳۴ حوزه امتحانی برای ۴۵ رشته امتحانی و ١١ مجموعه امتحانی برگزار خواهد شد.

گشایش درب ورود حوزه برای نوبت صبح ٧: ٣٠ نوبت عصر ١٣: ٣٠ است. شروع آزمون نوبت صبح رأس ساعت ٩ صبح و نوبت عصر رأس ساعت ۱۵ عصر است. مدت زمان پاسخگویی به سوالات کلیه رشته‌ها به مدت ۱۶۰ دقیقه است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ١٠ صبح تاریخ ۶ خرداد تا ۱۰ خرداد بوده و به صورت اینترنتی از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به همراه برگه راهنما قابل دریافت است.

داوطلب ملزم است از کارت خود پرینت گرفته و به همراه داشته باشد. به هیچ عنوان در محل برگزاری آزمون، دریافت کارت و ویرایش معدل امکانپذیر نیست.

از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه -کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و ماسک، به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهدآمد.

هیچگونه مدرک شناسایی بجز کارت ملی و شناسنامه قابل پذیرش نبوده و از ورود به جلسه آزمون ممانعت خواهد شد.

افرادی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اند، صفحه اصلی سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی / کارشناسی ارشد / ارشد / از قسمت فراموشی کد رهگیری اقدام کرده و سپس با استفاده از کد رهگیری، مراحل دریافت کارت را انجام دهند.

افرادی که ثبت نام را در زمان مقرر انجام داده و کد رهگیری دریافت کرده اند، در صورتیکه موفق به دریافت کارت از سامانه نشوند، درخواست خود را (کد ملی الزاماً درج شود) سریعاً در قسمت سیستم پاسخگویی- ارسال درخواست - دسته بندی پشتیبانی سایت ارسال کنند تا واحد ذیربط بررسی لازم را بعمل آورد.

داوطلبان باید جهت دریافت کارت به آدرس http://sanjeshp.ir/ کارشناسی ارشد/ ارشد/– ویرایش معدل/ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مراجعه کنند.

داوطلب برای دریافت کارت در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی، دو مرحله زیر را به ترتیب باید انجام دهد:

الف- مرحله اول: با انتخاب گزینه ویرایش معدل / دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، در صفحه باز شده بایستی کد رهگیری وارد شود. داوطلب، با انتخاب گزینه ویرایش وارد صفحه تصحیح معدل شده و نسبت به تأیید (با انتخاب گزینه کارت آزمون) یا تصحیح آن (با انتخاب گزینه ویرایش معدل) اقدام کند و سپس گزینه ثبت نهایی زده شود. در این مرحله افرادی که مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته یا سایر مقاطع تحصیلی را قبلاً اشتباه اعلام کرده اند، می‌توانند تصحیح کنند.

بسیار مهم: این مرحله فقط همزمان با فعال بودن دریافت کارت، فعال خواهد بود و پس از اتمام زمان دریافت کارت، ویرایش معدل به هیچ عنوان امکانپذیر نیست. همانگونه که قبلاً در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شده، معدل ثبت شده در این مرحله ملاک عمل مرکز سنجش آموزش پزشکی است و به هرگونه درخواست جهت تغییر معدل و تصحیح آن بعد از پایان زمان دریافت کارت ورود به جلسه، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

ب- مرحله دوم: پس از اتمام و ثبت نهایی مرحله قبلی، دریافت کارت و برگه راهنما فعال شده و داوطلب می‌تواند کارت خود را دریافت کند. فردی که در دو گروه ثبت نام کرده باشد دو کارت دریافت خواهد کرد. همراه کارت برگه راهنما نیز چاپ خواهد شد.

زمان و نوبت برگزاری آزمون و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلب، درج شده است. داوطلب ملزم است جهت اطلاع از جزئیات حوزه آزمون به آدرس سامانه اینترنتی دانشگاه محل آزمون مراجعه کند. تغییر حوزه امتحانی یا رشته امتحانی به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.

همانگونه که قبلاً در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شده، کلیه داوطلبان می‌توانند نسبت به تصحیح معدل خود اقدام کنند.

متقاضیان استعداد درخشان بدون آزمون که طبق بند ١١-١٣ صفحه ١٧ دفترچه راهنمای ثبت نام، با شرایط عادی یا با استفاده از سهمیه با آزمون، در جلسه آزمون شرکت خواهند کرد، باید مراحل دریافت کارت را انجام دهند ولی آن دسته از این متقاضیان که طبق بند مذکور تمایلی به شرکت در جلسه آزمون ندارند نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه ندارند. ولی معدل خود را در صورت نیاز باید تصحیح کنند.

داوطلبان فقط مجازند همراه خود: کارت ورود به جلسه، کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار، مداد، پاککن و ماسک (فقط برای ٢ رشته مشخص شده ماشین حساب ساده) داشته باشند.

کلیه داوطلبان متقاضی سهمیه رزمندگان و ایثارگران دقت کنند بر اساس استعلام صورت گرفته از سازمان‌های ذیربط، سهمیه برخی از متقاضیان مورد تأیید واقع نشده است. بدین منظور روی کارت ورود به جلسه آزمون متقاضی این سهمیه، تأیید یا عدم تأیید درج شده است.

با توجه به اتمام استعلام به منظور مساعدت، به این افراد فرصتی داده می‌شود تا نسبت به تأیید سهمیه خود اقدام کنند. لازم است این افراد حداکثر تا تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ مجدداً به سازمان صادر کننده سهمیه (شهرستان، ناحیه، …) مراجعه کرده و از آن مرجع درخواست کنند سهمیه مورد تاییدشان را به مرجع نهایی اعلام شده در دفترچه راهنما اعلام کنند.

تأیید نهایی صادر شده از مراجع اعلامی باید حداکثر تا تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال شود. عدم تأیید یا عدم دریافت تاییدیه تا تاریخ اعلام شده، سبب حذف این سهمیه و اعمال سهمیه آزاد خواهد شد.

داوطلبانی که در فرم ثبت نام سهمیه آزاد انتخاب کرده ولی متعاقباً کد ایثارگری دریافت کرده اند، به دلیل عدم امکان ویرایش، باید همانند افراد ذکر شده اقدام کنند. در صورتیکه سازمان مربوطه، اسم این گروه را در لیست نهایی به عنوان تأیید شده سهمیه اعلام کند، سهمیه رزمندگان و ایثارگران برایشان اعمال خواهد شد.

بسیار مهم: سهمیه رزمندگان و ایثارگران تأیید شده (برای هر دو گروه) و دریافتی از آن مراجع تا تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در کارنامه علمی درج خواهد شد.

داوطلبان متقاضی سهمیه استعداد درخشان (با آزمون و بدون آزمون) دقت کنند برای بار سوم فرصت ثبت نام یا ویرایش مخصوص سهمیه استعداد درخشان از ساعت ٩ صبح تاریخ ۱۲ خرداد تا ساعت ١٢ ظهر تاریخ ۱۳ خرداد فعال خواهد شد. افرادی که ثبت نام این مرحله یا ویرایش لازم را انجام ندهند، امکان استفاده از این سهمیه را از دست خواهند داد و متعاقباً اقدامی میسر
نخواهد شد.

بسیار مهم: الف- افرادی که ثبت نام مرحله استعداد درخشان با آزمون را انجام بدهند، موقع دریافت کارنامه علمی، درج خواهد شد که متقاضی این سهمیه هستند. ب- افرادی که ثبت نام سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون را انجام دهند به دلیل اینکه این سهمیه فاقد کارنامه علمی هستند به هنگام انتخاب رشته محل، فرم مخصوص سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون برای این افراد فعال خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، امشب ساعت ۲۰ آغاز می‌شود
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد
نتایج کامل روز سوم و برنامه روز چهارم یورو ۲۰۲۴
انضباط مالی باید در اولویت دولت باشد
نگاه غربی و شرقی به زن ؛ دوگانه ایی که هیچ تفاوتی ندارد
پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام در سال‌های اخیر
احتمال برخورد قضایی با رضا جاودانی
فعلا اپوزیسیون برای ۴۰ روز عزادار است!
نشست اهالی صنعت با سعید جلیلی +عکس
عکس/ قرائت دعای پرفیض عرفه در حرم امام رضا (ع)
پزشکیان: بنده رهبری را قبول دارم و اصلا ذوب در او هستم
جاده چالوس باز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top