تاریخ انتشار: شنبه 1403/03/05 - 22:30
کد خبر: 505839

جمعیت تشییع شهدای خدمت فراتر از محاسبات بود

 جمعیت تشییع شهدای خدمت فراتر از محاسبات بود

رئیسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جمعیت مردم در تشییع شهدای خدمت فراتر از محاسبات بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه در کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتی فرمودند که یکی از بهترین افراد زیر آسمان را از دست دادیم و این موضوع نشان از نقش بالای شهید رئیسی است‌.

وی با بیان اینکه رسالت و مسئولیت ما نسبت به این حادثه با بازخوانی دقیق و توجه به اتفاق رخ‌داده بهتر معنی می‌شود، افزود: مصیبت‌ها باید پلی برای حرکت باشد چراکه بر اساس آیات قرآن قطعا مصیبت به سراغ ما می‌آید و ما وظیفه "و بشرالصابرین" را داریم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: پیامبر اکرم نه با معجزه بلکه با مجاهدان مشکلات را یکی پس از دیگری کنار گذاشت و داغ شهادت اصحاب مجاهد را دید در حالی که بر اساس آیات و روایات هر داغ بر مومن ایمان‌ و صبر را قوی‌تر می‌کند و این باعث جامعه‌ای قوی‌تر می‌شود. ما یک مجموعه از عزیزانی  را از دست دادیم که کم‌نظیر بودند؛ شهید رئیسی و هیئت همراه هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی داشت و این مصیبت بزرگ است در حالی که انقلاب اسلامی این مصیبت‌ها را پیش از این نیز به خود دیده است.

حجت‌الاسلام رستمی ضمن اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی در دهه 60 تصریح کرد: دشمن تمام عرصه‌های جنگ را در این سال‌های اخیر به میدان آورده است اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما به قله نزدیک شدیم و نباید خسته شویم و این نقطه همین نقطه‌ای است که 1400 سال انتظار آن را می‌کشیم.

وی ضمن اشاره به تلاش رسانه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: دنیا به جایی رسیده است که در طوفان‌الاقصی با وجود ده‌ها هزار شهید، فلسطینی‌ها عقب‌نشینی نکردند و از سوی دیگر بعد از شهادت شهید رئیسی کشورهایی نماینده فرستادند که بعضاً ارتباط سیاسی با آنان نداریم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بیان اینکه شهید رئیسی کشور را در شرایط بسیار خاصی تحویل گرفت، افزود: آنچه در تشییع پیکر شهدای خدمت دیدید بالاتر از محاسبات عادی است و جزو لطف و عنایت الهی چیزی دیگری را نمی‌توان مشاهده کرد.

وی ضمن اشاره به تلاش دشمن نسبت به انزجار مردم از مسئولان و روحانیت ابراز داشت: به جز برکت، ایستادگی در راه حق و راست قامتی چیز دیگری در تشییع پیکر رئیس جمهور مشاهده نشد و از این رو کار برای مردم در انتخاب رئیس جمهور بعدی و مسئولان سخت شد چراکه شهید رئیسی یک شاخص و معیار را برای ما ترسیم کردند.

حجت‌الاسلام رستمی ضمن اشاره به برخی بی‌مهری‌ها به شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی اهل عبادت و کار بود به نحوی که نیمه شب از روسیه رسید و بعد از چند ساعت دیدار استانی در کرج شرکت کرد و اینن نشان از خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی بود.

وی ضمن اشاره به ولایت‌پذیری شهید رئیسی تصریح کرد: شهید رئیسی ارتباط خاصی با علی بن موسی‌الرضا دارند و شهادت وی این ارتباط خاص را مشخص کرد و در روز شهادت هشتمین اختر آسمان تابناک آسمان ولایت و امامت نیز به شهادت رسید و یک چهارم جمعیت دنیا در عزای شهید رئیسی عزای عمومی اعلام کردند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زاکانی: شفافیت اصل اول بازار سرمایه است
اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، امشب ساعت ۲۰ آغاز می‌شود
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد
نتایج کامل روز سوم و برنامه روز چهارم یورو ۲۰۲۴
انضباط مالی باید در اولویت دولت باشد
نگاه غربی و شرقی به زن ؛ دوگانه ایی که هیچ تفاوتی ندارد
پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام در سال‌های اخیر
احتمال برخورد قضایی با رضا جاودانی
فعلا اپوزیسیون برای ۴۰ روز عزادار است!
نشست اهالی صنعت با سعید جلیلی +عکس
عکس/ قرائت دعای پرفیض عرفه در حرم امام رضا (ع)
پزشکیان: بنده رهبری را قبول دارم و اصلا ذوب در او هستم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top