تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/03/06 - 13:09
کد خبر: 505941

پشت نکونام باشید و دلگرمش کنید

 پشت نکونام باشید و دلگرمش کنید

مهاجم سابق استقلال حمایت هواداران را کلیدی برای بازگشت به قهرمانی می‌داند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امین منوچهری بازیکن سابق استقلال اعتقاد دارد که هواداران در بازگشت استقلال به مسابقات و قهرمانی این تیم در لیگ برتر و تغییر شرایط نقش ویژه‌ای خواهند داشت و باید از تیم‌شان حمایت کنند.

امین منوچهری در ابتدای صحبت‌هایش گفت: با توجه اتفاقاتی که در هفته بیست و هشتم افتاد استقلال همچنان شانس قهرمانی دارد و الان وقتش هست که پیشکسوتان باشگاه به جواد نکونام و تیم‌اش روحیه بدهند، آنها خیلی خوب نتیجه گرفتند و نزدیک 20 هفته صدرنشین جدول بودند و تمام اتفاقاتی که برای این تیم افتاد هنوز در کورس قهرمانی هستند و باید به جای انتقاد حمایت کرد، ما درون تیم نیستیم، شرایط استرسی که وجود دارد می‌تواند روزهای سختی را برای تیم رقم بزند.

او ادامه داد: شاید روی کاغذ استقلال از نساجی خیلی راحت باید امتیاز می‌گرفت اما استرس بردن در این مدل مسابقات خیلی کار را سخت می‌کند، بازی در ورزشگاه وطنی یک شرایط خاصی دارد، درست است پرسپولیس دو هفته توانست امتیاز بگیرد اما همه ما می‌دانیم که نساجی در آن مسابقه مستحق باخت نبود، مهم‌ترین نکته این است که الان پیشکسوتان باید به استقلال بودن خودشان افتخار کنند و وقت حمایت است، باید احترام بگذاریم به جواد نکونام و این تیم هنوز شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

منوچهری افزود: با توجه به اینکه پرسپولیس با شمس‌آذر در قزوین بازی دارد شانس استقلال کم نیست، استقلال اگر شش امتیاز را بگیرد می‌تواند قهرمان شود، شاید تاریخ به شکلی رقم بخورد که اتفاقی که در فصل اول لیگ برتر به نفع پرسپولیس رقم خورد این‌بار به سود آبی‌ها رقم بخورد این بار استقلال قهرمان شود.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: حضور و حمایت هوادار این مقطع از فصل به کار تیم می‌آید و تک تک هواداران استقلال این مسئولیت بزرگ را دارند و نقش زیادی در قهرمان شدن استقلال می‌توانند ایفا کنند، حمایتی که تاکنون داشتند را باید دوچندان کنند و الگوبرداری از هواداران لیورپول داشته باشند، آنها در بعضی اوقات نتیجه را عوض می‌کردند، اگر استقلالی‌ها همین جو را ایجاد کنند می‌توانند به روحیه نکونام و استقلال کمک کنند تا قهرمان شوند.

او در انتها گفت: نکونام با توجه به فصل سختی که داشته نیاز به روحیه و دلگرمی هواداران دارد، امیدوارم هواداران استقلال این نقش را به خوبی ایفا کنند و کمک حال تیم‌شان باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مبادله ۲۳۸ میلیارد تومان برق در بورس انرژی
۹ مسئول دیگر در ستاد سعید جلیلی منصوب شدند
مخبر با حمید نوری دیدار کرد
آیت الله «مکارم شیرازی» به بیمارستان منتقل شدند
پخت ۵۰ هزار پرس غذای نذری طی روز عید غدیر در دره شهر
اقامه نماز باشکوه عید قربان در حرم امیرالمومنین(ع)
حجت الاسلام حاج علی اکبری: مشارکت حداکثری انسجام و قدرت ملی را افزایش می‌دهد
آماده‌باش اتمی ناتو علیه روسیه و چین
اراده ایران برای کمک به افغانستان برای گذر از چالش‌ها
یک نظامی اسرائیلی دیگر پس از بازگشت از جنگ غزه خودکشی کرد
زاکانی: شفافیت اصل اول بازار سرمایه است
اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، امشب ساعت ۲۰ آغاز می‌شود
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top