تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/03/07 - 17:22
کد خبر: 506108

کاروان ورزش کارگری ایران مزین به نام «شهدای خدمت» شد

 کاروان ورزش کارگری ایران مزین به نام «شهدای خدمت» شد

رئیس فدراسیون ورزش کارگری، گفت: کاروان ورزشی ایران، اعزامی به مسابقات جهانی کارگران در ایتالیا به نام «شهدای خدمت» مزین شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جواد رمضی اظهار کرد: اولین نشست فنی کارگروه کاروان اعزامی به رقابت‌های جهانی شرکت‌ها با حضور مسئولان و اعضا برگزار شد. در این نشست آخرین تدابیر و هماهنگی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به شهادت رئیس جمهور و بنا بر مصوبه اعضا، این کاروان با نام «شهدای خدمت» در مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری، تصریح کرد: قرار است برای مسابقات جهانی ورزش کارگری ۱۰۲ ورزشکار(۱۴ زن و ۸۸مرد) به شهر کاتانیا ایتالیا اعزام شوند. در بخش مردان ورزشکاران در رشته‌های بسکتبال سه نفره، فوتبال ۵ و ۷ نفره، تنیس روی میز، دارت و دوومیدانی و در بخش زنان نماینده‌های کشورمان در رشته‌های دوومیدانی، دارت و تنیس روی میز به مصاف رقبای خود می‌روند. با توجه به سطح بالای این مسابقات، پیش‌بینی مدالی و جایگاهی برای کاروان ایران نامشخص است، اما هدف ما با توجه جذابیت و تعدد شرکت کنندگان، کسب موفقیت در رشته‌های مدال‌آور، دور از ذهن نخواهد بود.

رمضی به مشخص نبودن صدور روادید برای ورزشکاران کشورمان اشاره کرد و گفت: سفارت ایتالیا در ۲ نوبت اقدام به پذیرش مصاحبه و تحویل مدارک از تمامی ورزشکاران کاروان کرده است. البته این اقدام لازمه صدور نهایی ویزا به این کشور نیست. باید تا ۲۷ خرداد ماه منتظر ماند تا روادید نهایی برای کاروان ورزشی کشورمان از سوی دولت ایتالیا صادر شود. سال گذشته در نهایت پیگیری‌ها تنها ویزا برای ۲۰ ورزشکار کشورمان صادر شد که به علت ناقص‌بودن تیم‌های ورزشی، در این رویداد شرکت نداشتیم.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری، خاطر نشان کرد: در صورت صدور نهایی ویزا، نمایندگان کشورمان طی روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه به کشور ایتالیا اعزام خواهند شد. پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری اول تا ۶ تیرماه در ایتالیا برگزار خواهد داشت.

آخرین حضور کاروان ورزش کارگری مربوط به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ جهانی یونان بود که در ورزشکاران کشورمان به جایگاه سومی رسیدند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مبادله ۲۳۸ میلیارد تومان برق در بورس انرژی
۹ مسئول دیگر در ستاد سعید جلیلی منصوب شدند
مخبر با حمید نوری دیدار کرد
آیت الله «مکارم شیرازی» به بیمارستان منتقل شدند
پخت ۵۰ هزار پرس غذای نذری طی روز عید غدیر در دره شهر
اقامه نماز باشکوه عید قربان در حرم امیرالمومنین(ع)
حجت الاسلام حاج علی اکبری: مشارکت حداکثری انسجام و قدرت ملی را افزایش می‌دهد
آماده‌باش اتمی ناتو علیه روسیه و چین
اراده ایران برای کمک به افغانستان برای گذر از چالش‌ها
یک نظامی اسرائیلی دیگر پس از بازگشت از جنگ غزه خودکشی کرد
زاکانی: شفافیت اصل اول بازار سرمایه است
اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، امشب ساعت ۲۰ آغاز می‌شود
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top