تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/03/08 - 12:32
کد خبر: 506216

همه چیز درباره دوره ادمینی اینستاگرام

همه چیز درباره دوره ادمینی اینستاگرام

با رشد کسب و کار و افزایش فالورهای آنلاین شاپ، کارفرما مجبور است که برای مدیریت صفحه کاری خود "ادمین" استخدام کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی برای ارتباط و تبادل اطلاعات است. علاوه بر تبادل اطلاعات، افراد می توانند هر محصول و خدماتی را که دارند به صورت آنلاین در اینستاگرام به فروش برسانند. به عبارتی دیگر اینستاگرام توانسته است فضایی را برای کارفرمایان ایجاد کند که کاربران بتوانند صفحه کاربری خود را به یک آنلاین شاپ تبدیل کنند. آنلاین شاپ این امکان را به کارفرما می دهد که بتوانند هر محصول و خدماتی را که دارند به صورت آنلاین به فروش برسانند.

با رشد کسب و کار و افزایش فالورهای آنلاین شاپ، کارفرما مجبور است که برای مدیریت صفحه کاری خود "ادمین" استخدام کند. گاهی یک آنلاین شاپ آنقدر بزرگ است که برای مدیریت آن نیاز به چندین ادمین است. با استخدام ادمین اینستاگرام دیگر کارهای آنلاین شاپ بر دوش ادمین است؛ متقابلا کارفرما یک مبلغی را به عنوان حقوق به ادمین پرداخت می کند.

اگر به دنبال شغل فریلنسری هستید که حقوق خوبی هم داشته باشد؛ ما به شما شغل ادمینی اینستاگرام را معرفی می کنیم. لازم است بدانید که تقاضا برای این شغل بسیار زیاد است، پس برای شروع این کار باید حرفه ای باشید. اگر دانش کافی درباره این شغل را ندارید، نگران نباشید! با دوره حضوری ادمینی اینستاگرام و دوره دانلودی ادمینی اینستاگرام مجموعه "پریا فتوگرافی" می توانید به طور کامل به این حرفه واقف شوید. سوالی که اکنون برایتان پیش آمده این است که فرق این دو دوره با یکدیگر چیست؟ برای دریافت پاسخ سوال خود همراه ما باشید.

همه چیز درباره دوره ادمینی اینستاگرام

دوره ادمینی اینستاگرام

چگونه می توانم ادمین اینستاگرام شوم؟

شغل ادمینی اینستاگرام جزو شغل های فریلنسری است. برای اینکه بتوانید در این شغل فعالیت کنید باید دانش و تخصص کافی را داشته باشید. دوره های آموزشی اینستاگرام به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند. همان طور که از نام دوره ها مشخص است دوره حضوری به صورت کلاس های حضوری برگزار می شود. همچنین دوره آنلاین یا مجازی به صورت فایل های ضبط شده است. پس از پرداخت هزینه دوره آنلاین می توانید دوره را به طور کامل دانلود کنید.

حال سوالی که شاید اکنون برایتان ایجاد شود این باشد که از بین دوره آنلاین و حضوری کدام یک بهتر است؟ در پاسخ این سوال باید گفت که دوره ها از لحاظ آموزشی و بار محتوایی با یکدیگر تفاوتی ندارند. همچنین هر دو دوره از مبتدی ترین مباحث شروع می شوند و با تخصصی ترین آموزش ها به پایان می رسند. شما عزیزان با توجه به شرایطتان می توانید در یکی از دوره های مدنظرتان ثبت نام کنید و آموزش های لازم در حوزه ادمینی اینستاگرام را فرا گیرید.

پس از یادگیری ادمینی اینستاگرام چگونه می توانم مشغول به کار شوم؟

به طور کلی برای اینکه بتوانید ادمین اینستاگرام شوید، دو اصل بسیار مهم وجود دارد. این دو اصل عبارت اند از: شرکت در دوره های آموزشی و پیدا کردن کار. با خرید دوره های ادمینی اینستاگرام و به دست آوردن تخصص کافی در حوزه ادمینی شما می توانید، کار خود را شروع کنید. برای کار در این حوزه تنها نیاز به یک گوشی موبایل و چند ساعت تایم خالی در طی روز است. اما چگونه می توانم کار ادمینی پیدا کنم و استخدام شوم؟ برای استخدام شدن به عنوان یک ادمین باید دو نکته مهم را در نظر بگیرید که این دو نکته به شرح ذیل است:

  1. درست کردن یک نمونه کار قوی و با کیفیت

اولین و اصلی ترین راهکار برای برای جلب نظر کارفرما، داشتن یک نمونه کار قوی و با کیفیت است. پیشنهاد ما این است که با مهارت هایی که طی دوره آموزشی به دست آوردید حتما یک نمونه کار با کیفیت درست کنید.

  1. داشتن اعتماد به نفس

یکی دیگر از راهکارها برای جلب نظر کارفرما "اعتماد به نفس داشتن" است. وقتی با اعتماد به نفس خودتان را به کارفرما معرفی می کنید؛ بدین منظور است که من مهارت و تخصص کافی برای کار شما را دارم.

چگونه کارفرما و کارهای مرتبط با ادمین اینستاگرام را پیدا کنم؟

برای استخدام در حوزه ادمینی اینستاگرام، ساده ترین و بهترین راه این است که وارد گوگل شوید و عبارت استخدام ادمین اینستاگرام را جست و جو کنید. با انجام این کار سایت هایی مانند: جاب ویژن، جابینجا، دیوار و ... برایتان نمایش داده می شود. با ثبت نام در هر یک از سایت های نام برده شده و تکمیل کردن فرم رزومه می توانید با کارفرماها ارتباط برقرار کنید.

همه چیز درباره دوره ادمینی اینستاگرام

چگونه ادمین اینستاگرام بشم؟

همه چیز درباره کوچینگ پیج اینستاگرام

کوچ اینستاگرام به فردی گفته می شود که به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا بتواند تعامل پیج خود را بهبود ببخشد. اگر قصد دریافت مشاوره برای پیج اینستاگرامی خود دارید "کوچ اینستاگرام" یکی از بهترین گزینه ها است. زیرا سبب رشد پیچ کسب و کار شما می شود. برخی از وظایف کوچ اینستاگرام عبارت اند از:

بهینه کردن پروفایل

منظور از بهینه کردن پروفایل توسط کوچ اینستاگرام، مرتبط بودن عکس پروفایل و بیوگرافی کسب و کار شما است. هدف از انجام این کار توسط کوچ اینستاگرام این است که مخاطب در چند ثانیه متوجه شود که شما چه شخصی هستید و در این پیج چه محصول یا خدماتی را ارائه می دهید.

ایجاد کردن هویت بصری قوی

اگر کسب و کاری دارید و می خواهید برند سازی کنید؛ کوچ اینستاگرام در این زمینه نیز می تواند به شما کمک کند. کوچ اینستاگرام با انتخاب یک قالب جذاب و متفاوت برای پست ها، استوری ها و فیلم ها می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

پیدا کردن مخاطبین هدف

افزایش تعداد فالوور یک روزه انجام نمی شود و روندی آهسته دارد. منظور از پیدا کردن مخاطبین هدف، مخاطبینی است که به محصولات یا خدمات کسب و کار شما نیاز دارند. پیدا کردن مخاطبین مرتبط با کسب و کار شما می تواند باعث افزایش فروش محصول یا خدمات پیجتان شود.

همه چیز درباره دوره ادمینی اینستاگرام

کوچینگ اینستاگرام

پیدا کردن هشتگ های مرتبط و کاربردی

استفاده از هشتگ سبب دیده شدن کسب و کار شما می شود. کوچ اینستاگرام به شما می گوید که از چه هشتگ هایی برای کسب و کارتان استفاده کنید که سبب رونق بیزینستان شود.

پیدا کردن رقبا

اصلی ترین مزیت کوچینگ اینستاگرام این است که به شما کمک می کند، بتوانید رقبای کسب و کارتان را پیدا کنید. پیدا کردن رقبا رابطه ای مستقیم با پیدا کردن نقاط ضعف و قوت آن ها دارد!

هر آنچه که نیاز است، درباره انواع ادمین اینستاگرام بدانید

ادمینی اینستاگرام انواع مختلفی دارد که هر یک از انواع ادمین اینستاگرام وظیفه منحصر به فردی دارد. به طور کلی برخی از انواع ادمین اینستاگرام به شرح ذیل است:

ادمین تبلیغات

انجام تبلیغات در اینستاگرام برای دیده شدن و رونق پیج است. برای جلوگیری از تبلیغات نادرست و هدر رفتن هزینه به یک ادمین تبلیغات نیاز است. ادمین تبلیغات به شخصی گفته می شود که به ترفندها و روش های جذب فالوور به خوبی آشنایی دارد. همچنین می تواند ایده های خاص و خلاقانه ای را برای تولید محتوای تبلیغاتی به مجموعه ارائه بدهد.

ادمین تولید محتوا

ادمین تولید محتوا تاثیر بسیار زیادی در پست و استوری های یک پیچ اینستاگرام دارد. ادمین تولید محتوا باید بتواند با مهارت و تخصصی که از دوره های آموزشی ادمینی اینستاگرام به دست آورده است محتواهای متنوع و جذابی تولید کند. محتواهای تولید شده می تواند تصویری، ویدئویی، صوتی و حتی متنی باشد.

ادمین تدوینگر

ادمین تدوینگر ویدئو، شخصی است که محتواهای ویدئویی تولید شده را برای انتشار در پیج اینستاگرام آماده سازی یا به عبارتی تدوین می کند.

ادمین فروش

اگر پیچ فروشگاهی دارید و روزانه حجم بالایی سفارش دریافت می کنید. ادمین فروش یا همان ادمین ثبت سفارش به شما کمک می کند که بتوانید پشتیبانی بهتری را برای مشتریانتان به ارمغان آورید.

ادمین پاسخ دهی به دایرکت

ادمین پاسخ دهی به دایرکت یا همان دایرکتر به شخصی گفته می شود که به پاسخ دادن دایرکت و کامنت ها می پردازد.

ادمین سناریو نویسی

یکی از مشکلات اشخاصی که پیج اینستاگرام دارند نداشتن موضوع برای تولید محتوا است. این اشخاص می توانند با کمک ادمین سناریو نویسی مشکلشان را حل کنند. ادمین سناریو نویسی با انتخاب موضوعات جذاب و نوشتن سناریوهای حرفه ای درباره موضوع به صاحب پیج کمک می کند.

ادمین ادیتور عکس

ادمین ادیتور عکس به ادمینی گفته می شود که به ادیت عکس هایی که صاحب پیج قصد دارد در پیج منتشر کند، می پردازد.

چرا دوره ادمینی اینستاگرام پریا فتوگرافی؟

در جواب این سوال باید گفت که مجموعه پریا فتوگرافی دوره مبتدی تا پیشرفته آموزش ادمینی اینستاگرام را به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می کند. همین امر به تنهایی یک مزیت محسوب می شود زیرا این مجموعه به شما این امکان را می دهد که با توجه با شرایطتان بتوانید در دوره شرکت کنید. بر فرض مثال اگر نمی توانید به صورت حضوری در کلاس ها شرکت کنید می توانید، دوره را به صورت آنلاین خریداری کنید. علاوه بر دوره های آموزش ادمینی اینستاگرام توسط مجموعه پریا فتوگرافی، می توان به خدمات مشاوره و کوچ پیج اینستاگرام نیز اشاره کرد.

رشد عرصه اینترنت و برنامه اینستاگرام سبب شده است که کسب و کارهای زیادی با هدف رشد فروش خدمات و محصولاتشان وارد این پلتفرم شوند. از طرفی همین امر سبب می شود که رقابت بین رقبا روزانه بیشتر و بیشتر شود. مجموعه پریا فتوگرافی یکی از مجموعه های موفق در زمینه مشاوره و کوچ اینستاگرام است. پریا فتوگرافی می تواند با آنالیز رقبا و دادن یک مشاوره کارآمد سبب افزایش تعداد فالوور، لایک و کامنت بیزینس شما شود. به طور مختصر می تواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد و به رشد و رونق بیزینس شما کمک کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دعوت جهاددانشگاهی از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای
از ۷ اکتبر حملات سایبری علیه ما تهاجمی‌تر شده‌اند
بیانیه ستاد انتخابات کشور در رابطه با زمان اتمام تبلیغات
نظر متفاوت پرسپولیسی‌ها برای بازگشت بیرانوند
مربی خارجی استقلال به زودی معرفی می‌شود؟
تعداد بازداشتی های فساد در فوتبال به ۸ نفر رسید
مهم‌ترین مشکل چمن ورزشگاه تختی چیست؟
شاخص بورس تهران ۲۰ هزار واحد رشد کرد
افزایش ۱۷ درصدی درآمد پایدار بودجه در دولت سیزدهم
افزایش ۱۳.۷ درصد‌ی ‌سرمایه‌گذاری و رشد ۵ درصدی اقتصادی در دولت شهیدجمهور‌
تفاهم‌نامه گازی ایران و روسیه‌ امضا شد
امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است
وزیر ارشاد: مراسم چهلم شهید رئیسی فردا با سخنرانی «نصرالله» برگزار می‌شود
وزیر نفت: صادرات نفت کشور در شرایط تحریم ۲.۵ برابر شد
توضیحات مرتضوی درباره واریزی به حساب بازنشستگان
چرا مشارکت حداکثری در انتخابات مهم است؟
اجتماع حامیان سعید جلیلی در شیراز
مخبر: ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در جریان است
زاکانی در دانشگاه تهران: قراردادهای نفتی و گازی که در زمان دولت اصلاحات بستند، فاجعه است
علی باقری: شهید رئیسی مسیر خنثی‌سازی تحریم ها و مذاکرات را دنبال کرد
افتتاح ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی در سراسر کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top