تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/03/08 - 15:58
کد خبر: 506239

سجاد بلوکات؛

آن‌ها نگران توهم شان هستند

آن‌ها نگران توهم شان هستند

مهمترین نگرانی این جماعت این است که این تصویر تقدیر از شهید رئیسی، مثل پتکی به سر آنها خورده است. تصاویر تشییع این عزیزان از یک طرف و ابراز عشق مردم در مجازی از طرف دیگر، تصور خام آنها که به زودی ایران اسلامی تمام می شود را شست و بُرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از سجاد بلوکات*/// بیشتر از هر چیز این روزها آروغ های روشنفکری و آدم های تذکر دهنده قیمت گوشت و مرغ احتمالا شما را آزرده. آنهایی که حس میکنن باید به شما یادآوری کنند که تورم و مشکلات اقتصادی وجود دارد انگار ما و شما از کره مریخ پا به ایران گذاشته ایم و آنها فقط یادشان هست.

تقدیر از رییس جمهوری که همه توانش را گذاشت و در راه همین حل مشکل به شهادت رسید بسیار برایشان گران تمام شده! دلیش چیست؟ مگر رئیسی دنیا را ترک نکرده؟ حالا اینکه ما از او تشکر کنیم و بگوییم چیزهایی به یادمان آمد که شاید در دوره حیات این عزیز نمی‌دیدیم چه فشاری به طعنه زنندگان وارد میکند؟ آیا آنها واقع گرا هستند و ما احساسی یا چیز دیگری در میان است؟

مهمترین نگرانی این جماعت این است که این تصویر تقدیر از شهید رئیسی، مثل پتکی به سر آنها خورده است. تصاویر تشییع این عزیزان از یک طرف و ابراز عشق مردم در مجازی از طرف دیگر، تصور خام آنها که به زودی ایران اسلامی تمام می شود را شست و بُرد.

ذهنِ ایران اینترنشنال زده این افراد، به علاوه تصور اینکه جامعه ایرانی همان حامیان شورش های ۱۴۰۱ هستند یا ایرانیان همان استوری زنندگان برای مهسا امینی و دیگران بودند، یا اینکه هر نقدی در مترو و تاکسی می‌دیدند به خیال مخالف با اصل این ساختار و نظام می‌گذاشتند و گزاره های این چنینی باعث شده بود چنین همراهی و قدردانی مردم از شهید رییسی آنها را با دیوار واقعیت بکوبد و بادکنک توهمشان را ترکاند.

این فشار و طعنه آخرین تلاش برای ناامید کردن شماست. شمایی که حتما از آنچه در کشور گذشت راضی نبودید، اما شرافت انسانی و نگاه منصفانه تان باعث شد از مردی که در این جنگ اقتصادی همه تلاشش را کرد و البته به موفقیت های مهمی هم دست پیدا کرد تقدیر کنید و یاد شهید رئیسی و همراهانش را گرامی بدارید.

نگرانی بعدی این طعنه زنندگان این است که تقریبا جز حرکت روی روح و روان شما، قدرت هیچ کنش گری سیاسی دیگری ندارند. انتخابات ها را تحریم کرده اند و مجبور هستند سینه خیز این راه اشتباه را ادامه بدهند، قدرت براندازی هم ندارند. چشم امیدشان به اسراییل بود تا او با حمله خارجی ایران را تغییر دهد که در واقعیت آنچه شد حمله ایران به اسراییل بود نه بالعکس! رهبران شان مثل پهلوی و اسماعیلیون و علی‌نژاد در سطح بالای ابتذال هستند و این را خودشان هم میدانند.

بله درست فهمیدید؛ آنها نگران توهم شان هستند که ترکید نه اینکه واقع گرا باشند. این طعنه ها حاصل بیدار شدن از خواب پریشانی است که دیدند! چُرت براندازی آنها با صدای لبیک یا خامنه ای مردم پاره شد

*فعال رسانه

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بلیط هواپیما برای کودکان زیر ۱۲ سال
تصاویر مراسم افتتاحیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ +عکس
هانیه رستمیان از صعود به فینال باز ماند
فردا مترو ساعت ۵:۳۰ صبح کار خود را آغاز می‌کند
قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد
عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت استقلال
محمد رهبری، دومین حذف شده شمشیربازی ایران در المپیک
آزمون؛ امروز در تست‌های پزشکی شباب الاهلی
صالحی: انتقال دانشجویان آزاد به پردیس پولی دانشگاه دولتی به زانو در آوردن عدالت آموزشی را عملی می‌کند
تمدید مهلت ارسال آثارسوگواره بین المللی سفینه النجاه +فیلم
برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد
رویداد ملی مجازی آرمان ما تمدید شد + جزئیات
ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک
قرارداد مهاجم استقلال ۲ سال تمدید شد
جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد
همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت‌ برای عبور از پیک مصرف برق
بازار آرام خودرو چطور با واکنش خودروسازان متلاطم شد
رشد بهای دلار و کاهش قیمت سکه در معاملات امروز
ایران‌خودرو دوباره گران کرد‌
عضو شورای راهبری: فهرست وزرا تا ۳ روز آینده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود
مخبر: برای پشتیبانی از دولت جدید آمادگی داریم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top