تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/03/08 - 23:42
کد خبر: 506296

۱۶۰ واحد تولیدی در استان بوشهر احیا شد

۱۶۰ واحد تولیدی در استان بوشهر احیا شد

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از احیای ۱۶۰ واحد تولیدی در استان بوشهر در مدت سه سال فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی باستین سه شنبه شب در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بوشهر با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور فقید و همراهان در سانحه بالگرد، اظهار داشت: از آغاز دولت سیزدهم تحول مهم و قابل توجهی در عرصه‌های مختلف کشور و استان بوشهر ایجاد شد و فضای کسب‌وکار بهبود یافت.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به مصوبه ۲۰ هزار میلیارد تومانی در حمایت از واحدهای تولیدی استان بوشهر در سفر دوم رئیس جمهور شهید به استان، گفت: تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان از این اعتبار از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع فرهنگ سرمایه‌گذاری در استان بوشهر ارتقا یافته است، تصریح کرد: اکنون با سرمایه‌گذاران متعدد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر مواجه هستیم و طرح‌های مهمی در این شهرک‌ها آغاز شده است.

باستین تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی و راهبردی استان بوشهر را یکی از اولویت‌های مهم دانست و اضافه کرد: در بخش‌های دارای مزیت استان بوشهر تلاش می‌شود که زنجیره‌های ارزش این بخش‌ها تکمیل و تسهیلات بانکی به‌صورت هدفمند به این مجموعه‌ها پرداخت شود.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در سه سال گذشته افزون بر ۱۷۰ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر تشکیل شده است خاطرنشان کرد: افزون بر ۹۵ درصد مصوبات این کارگروه‌ها عملیاتی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از احیا ۱۶۰ واحد تولیدی در استان بوشهر در مدت سه سال دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: این واحدها با حمایت‌های ویژه به چرخه تولید برگردانده و اشتغال قابل توجهی از محل احیا این واحدها محقق شده است.

باستین اضافه کرد: در این مدت ۹۸۰ واحد از ۳ هزار واحد تولیدی استان بوشهر از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش ظرفیت یافته‌اند و این اقدام ارزشمندی است که با پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان محقق شد.

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوشهر، به لحاظ اثربخشی و احیا واحدهای راکد، در حالی که در ابتدای دولت جایگاه ۲۷ کشوری را داشته، سال گذشته به جایگاه دوم رسید و در سال جاری بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور جایگاه نخست کشور را به دست آورده است.

وی با تشکر از همه عوامل دولتی و بخش خصوصی از جمله رئیس کل دادگستری استان بوشهر که در عرصه حمایت از تولید فعالیت می‌کنند افزود: دستگاه قضائی استان بوشهر در کارگروه اقتصاد مقاومتی با تمام وجود در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه رئیس کل دادگستری استان بوشهر همواره در کمک به بخش اقتصادی و حمایت از واحدهای تولیدی پیشگام هستند اضافه کرد: از شهرک صنعتی بوشهر به اتفاق رئیس کل دادگستری استان بوشهر بازدید شد و ان‌شاءالله با تداوم همدلی و هم‌افزایی مدیران روزبه‌روز گام‌های مؤثرتر در حوزه اقتصادی استان بوشهر برداشته شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چگونه از مبلمان منزل خود مراقبت کنیم؟
اصولی‌ترین نورپردازی تجاری چه ویژگی‌هایی دارد؟
نبایدهای انتخابات
نامزدهای جبهه انقلاب اجماع کنند تا راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد
اگر نیاز به اجماع باشد، نامزدهای انقلابی باید به آن توجه کنند/ نامزد اصلح انقلابی نگاه ابزاری به مذاکره دارد
برجام برای ایران گران تمام شد/ ملت ایران نباید به عقب بازگردد/ نگاه تمدنی به حکمرانی و ولایت محوری شاخصه نامزد اصلح
نظر مداح مشهور در خصوص نامزد اصلح + عکس
فرصت آزمون و خطا نیست/ دلسوزان کشور در فکر اجماع باشند
رجانیوز اصل پیام توهین‌آمیز به عبدالحمید و اهل سنت را در کانال تلگرام منتشر کرد
گاف عجیب کانال مسعود پزشکیان درباره اهل سنت!
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح رای خود را به صندوق انداخت
۴۷۰ فعال رسانه‌ای استان بوشهر در پوشش انتخابات فعالیت دارند
حضور مردم پای صندوق رای نشان ارادت به شهید جمهور
برگزاری انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه
حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در انتخابات
اجازه خلل امنیتی در برگزاری انتخابات آذربایجان غربی نمی دهیم
جهانگیری پس از شرکت در انتخابات چه گفت؟
این گزافه‌گویی است
فیلم| حضور سعید جلیلی پای صندوق رای
فیلم| پروژه دروغ
قالیباف برای شرکت در انتخابات در حرم عبدالعظیم حضور یافت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top