تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/03/09 - 12:30
کد خبر: 506358

یادواره شهدای دانشجوی فارس برگزار می‌شود

یادواره شهدای دانشجوی فارس برگزار می‌شود

شیراز - رییس دانشگاه شیراز از برگزاری یادواره شهدای دانشجوی استان فارس طی مرداد ماه سال جاری در راستای دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد موذنی در جلسه هماهنگی برنامه‌های کنگره ۳۸۷ شهید دانشجوی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از بسیج دانشجویی این استان به عنوان دبیرخانه یادواره شهدای دانشجو اظهار داشت: در راستای ایجاد بستر مناسب جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، کمیته دانشجویی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

رئیس دانشگاه شیراز از جمع‌آوری، تنظیم و تدوین آثار ۳۸۷ شهید دانشجوی استان فارس و بارگذاری آن در پورتال شهدای دانشجو برای دسترسی جامعه دانشگاهی و عموم مردم خبر داد و افزود: اجلاسیه دانشگاهی شهدای دانشجو در دانشگاه‌های سراسر استان فارس در حال برگزاری بوده و یادواره شهدای دانشجوی استان نیز در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مستند تلویزیونی دو شهید شاخص دانشجوی استان فارس تهیه می‌شود

رئیس دانشگاه شیراز با بیان اینکه مستند تلویزیونی دو شهید شاخص دانشجوی استان فارس تهیه می‌شود اضافه کرد: مسابقه‌ای با عنوان ایده‌پردازی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با هدف ایجاد خلاقیت در برنامه‌های دانشگاهی متناسب با ذائقه نسل جدید و حاضر در دانشگاه با جوایز نفیس برای شکوفایی خلاقیت‌ها در برنامه‌های دانشگاهی طراحی شده است.

طرح مغناطیس با محوریت قبور شهدای گمنام دانشگاه اجرا می‌شود

موذنی با اشاره به اجرای طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های دانشگاهی با موضوع ایثار و شهادت تصریح کرد: طرحی با عنوان مغناطیس با محور قرار دادن قبور شهدای گمنام دانشگاه‌های استان با اجرای برنامه‌های جذاب و خلاقانه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام اجرا می‌شود.

وی از دیدار با خانواده شهدای دانشجو توسط جامعه دانشگاهی در سراسر استان فارس خبر داد و افزود: عکس و اطلاعات دانشجویی شهدای دانشجو در قالب کارت دانشجویی امروزی هر دانشگاه و نصب در ورودی دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها در ابعاد بُردهای دانشکده از جمله دیگر اقدامات در این زمینه است.

رئیس کمیته دانشجویان و اساتید دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس با اشاره به تهیه موشن‌گرافی از زندگی نامه پنج شهید دانشجوی استان به سبک موشن‌های فرزند ایران شبکه‌های ملی گفت: برنامه‌های خوابگاه محور، جذاب و متناسب با ذائقه نسل جوان و دانشجوی امروز در خوابگاه‌های دانشجویی سراسر استان فارس طراحی شده است.

موذنی گفت: اجرای تئاترهای خیابانی در دانشگاه‌های استان و میادین اصلی، اکران فیلم‌های بلند سینمایی و مستندهای متناسب با موضوع در خوابگاه‌های دانشجویی و اکران کلاس محور مستند در قالب درس دو واحدی مهارت‌های اجتماعی ترم اول دانشجویان از جمله برنامه‌های ستاد یادواره شهدای دانشجوی استان فارس است.

وی ادامه داد: جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در سال جاری با موضوع شهدا، ایثار و شهادت در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمله موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
شاسی‌بلند برقی سیتروئن برای رقابت می‌آید +عکس
رییس‌جمهور باید شبانه‌روز پای کار مردم باشد
کنایه زاکانی به مشاور پزشکیان برای پرت کردن میکروفن
انتقاد قاضی‌زاده هاشمی از تکرار یک سوال در صداوسیما
طحان نظیف: از آراء تک‌تک مردم صیانت می‌کنیم
انتقاد وحیدی از نرمش برخی کاندیداها در برابر استکبار
جلیلی: به حضور در گعده‌های سیاسی و لابی‌ها اعتقادی ندارم
معضل دانشگاه‌ها برای دولت جدید انگلیس
قطعی شدن صعود پرتغال با شکست ترکیه
قاضی‌زاده هاشمی: از زنان خانه‌دار باید پشتیبانی شود
سنگنورد ایرانی به سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس رسید
شناسایی ۲۲ متخلف انتخاباتی درفضای مجازی
گیلان میزبان برنامه «محفل» در شب عید غدیر
ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در فناوری اطلاعات و ارتباطات
سعید جلیلی وارد اهواز شد
سفر انتخاباتی سعید جلیلی به اصفهان +عکس
ثبت اولین طلای پاراوزنه‌برداری ایران به نام جعفری
آمادگی بایدن و ترامپ برای نخستین مناظره انتخاباتی
تکرار مدال برنز محمد رهبری در شمشیربازی قهرمانی آسیا
زارع‌پور: فیلترینگ در اختیار دولت نیست +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top