تاریخ انتشار: جمعه 1403/03/11 - 03:28
کد خبر: 506537

گزارشی از وضعیت برگزاری “سومین آزمون” امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳

گزارشی از وضعیت برگزاری “سومین آزمون” امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳

گزارشی از وضعیت “سومین آزمون” امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ که روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ برگزار شد در ادامه آمده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گزارشی از وضعیت برگزاری “سومین آزمون” امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ حضورتان تقدیم می گردد:

۱- نرم افزار بازگشایی سوالات عصر روز قبل از آزمون یعنی سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ برای پنجمین بار به طور ناگهانی عوض شد و صرفا با یک پیامک به استان ها و به تبع آن مناطق و حوزه های اجرا اعلام شد که دارای خطاهای بسیاری هنگام نصب بود که اکثر حوزه ها تا ساعت ۱۰ شب در مدرسه بودند ولی موفق به نصب نرم افزار نشدند. جالب اینجاست هیچ آموزش و پشتیبانی از طرف حوزه ستادی صورت نگرفت و حوزه های اجرا همچون همیشه خودشان به نحوی باید مشکلاتشان را حل کنند!

۲- روز آزمون به خاطر همین بی نظمی ها سوالات امتحانی در اکثر حوزه ها باز نشد و دانش آموزان نزدیک به نیم ساعت بلاتکلیف منتظر سوال بودند که در نهایت حوزه ها از مدارس دیگر سوالات را به صورت فیزیکی دریافت و شروع به تکثیر کردند!

۳- روز قبل از آزمون پاسخبرگ ها توسط مرکز سنجش ارسال شده و توسط حوزه ها پرینت گرفته و مهر و امضا می شود که در نهایت بی تدبیری پس از انجام همه این موارد اعلام شد پاسخبرگ ها اشتباه ارسال شده است و مجدد فرآیند باید انجام شود که باعث نارضایتی شدید عوامل اجرایی شد.

۴- محتوای سوالات همه روزه دچار خطا می باشد و هر روز “وسط آزمون” اصلاحیه می آید که باعث اعتراض شدید دانش آموزان و اولیا شده است.

۵- اسکن و بارگذاری پاسخبرگ ها با خطاهای متعدد همراه می باشد که مثل همیشه هیچ پشتیبانی و راهنمایی از حوزه ستادی صورت نمی گیرد. جالب اینجاست هنوز هیچ بستری برای اسکن پاسخبرگ های دهم و یازدهم فراهم نشده و پاسخبرگ ها حوزه های تصحیح بلاتکلیف دپو شده است.

۶- تصحیح الکترونیکی با وجود اینکه امروز ۹ خرداد است و حجم کار و تعداد دانش آموزان نسبت به پارسال بیش از سه برابر شده است هنوز شروع نشده و با این وضعیت قطعا تا مردادماه اعلام نتیجه نهایی نخواهد شد در نتیجه کنکور سراسری و شروع دانشگاه ها تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

 بی نظمی ها و بی تدبیری های فوق فقط مربوط به یک آزمون آن هم “سومین آزمون” می باشد که نه تنها مشکلات رفع نشده بلکه بیشتر هم شده است و همین امر موجب خستگی عوامل، بالارفتن درصد خطا، عدم همکاری معلمان در برگزاری آزمون و تصحیح اوراق و در نتیجه نارضایتی دانش آموزان و اولیا که از قبل از آزمون تا الان متحمل استرس فراوان شده اند و شاهد متشنج شدن حوزه ها هستیم ولی کماکان بانیان وضع موجود از مصونیت فراقانونی برخوردارند و این اطمینان خاطر را دارند هر بی تدبیری صورت گیرد آن ها از هر برخوردی توسط نهادهای نظارتی ایمن هستند که اگر خلاف این بود با این ضربه ای که به نظام زدند حداقل برخورد با آن ها ترک فعلشان بود!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازگشت حجاج جمهوری اسلامی ایران به کشور آغاز شد
علیرضا بیرانوند پشیمان شد
پایتخت ۷ کلید خورد ؛ خاطرات خوش این سریال تکرار می‌شود؟
واکنش آمریکا به اقدام کانادا علیه سپاه پاسداران
عامل پرتاب شی آتش‌زا به ستاد انتخاباتی جلیلی دستگیر شد
هشدار؛ رگبار شدید در ۷ استان کشور
واکنش دولت به اظهارات مسعود پزشکیان درباره نرخ فقر
در اصلاح‌طلبان سیاست رفاقتی و محفلی حاکم است/ اصلاحات رفتار حزبی را از احزاب سلب کرده است
تشخیص سرطان با هوش مصنوعی
واکنش آمریکا به صحبت‌های پوتین
تلفات و خسارات سنگین طوفان آلبرتو بر مکزیک
ژاپن ۱۱ فرد و ۴۱ شرکت روسی را تحریم کرد
توجه ویژه به آموزش عالی همانند دولت سیزدهم باید ادامه یابد
قیمت نفت روند صعودی گرفت
برگزاری همزمان آزمون نهایی مدارس داخل و خارج از کشور برای نخستین بار
۳راهکار برای حمایت از بورس
شست و شوی گنبد مطهر امام‌رضا علیه السلام +فیلم
واکنش پوتین به ارسال سلاح از کره جنوبی به اوکراین
اهواز گرم‌ترین مرکز استان ایران؛ رگبار و رعد و برق در این مناطق
شرط من برای بازگشت به استقلال؛ تیم را برای قهرمانی ببندید!
بازیکن کلیدی سپاهان از این تیم خداحافظی کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top