تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/03/13 - 16:56
کد خبر: 506681

فدراسیون و سازمان لیگ دنبال قهرمانی پرسپولیس بودند

فدراسیون و سازمان لیگ دنبال قهرمانی پرسپولیس بودند

پیشکسوت تیم استقلال اعتقاد دارد برگزاری بازی بدون تماشاگر به این معنا بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواستند پرسپولیس قهرمان شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسن روشن، درباره نایب قهرمانی تیم فوتبال استقلال در پایان بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به صورت کلی لیگ قشنگ تمام شد، چون تا روز آخر قهرمان مشخص نبود و یک تیم هم باید به لیگ دسته اول سقوط می‌کرد. لیگ بدی داشتیم ولی حداقل خوب تمام شد. استقلال با برتری مقابل پیکان فصل را خوب تمام کرد. بازیکنان استقلال در فصلی که گذشت خیلی زحمت کشیدند. پرسپولیس هم به لحاظ تیمی بهتر بود.

وی با انتقاد از عدم حضور تماشاگران در دیدار پیکان و استقلال افزود: وقتی تصمیم می‌گیرند تماشاگران نیایند تیم‌ها را به نسبت به فدراسیون و سازمان لیگ بدبین می‌کند. آدم می‌مانند چه چیزی بگوید.

پیشکسوت استقلال در مورد انتقاد استقلالی‌ها از داوری تصریح کرد: داور اشتباه می‌کند ولی این اشتباهات زیاد شده است. برای شرکت در دوره‌ای در لندن حضور داشتم که یک روز آن به داوری‌ها اختصاص داشت. آنجا گفتند داوران ایرانی خوب هستند ولی اشتباهات‌شان را تکرار می‌کنند یا جبران می‌دهند. نمی‌خواهم بگویم قضاوت‌ها به سود پرسپولیس بود ولی اشتباهات داوری به این تیم کمک کرد.

روشن در واکنش به اینکه نکونام و بازیکنان استقلال مدعی هستند جام شرافت را برده‌اند، گفت: قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گوییم ولی شرافت در فوتبال ایران از بین رفته است. استقلال با همه مشکلاتی که داشت تا اینجا خوب پیش آمد. به علی خطیر، مدیرعامل قبلی استقلال گفتم که لجبازی نکنید ولی گوش نکرد. بدترین اتفاق برای استقلال در ابتدای فصل، تغییر مدیرعامل در این مقطع بود و باید اجازه می‌دادند فصل تمام می‌شد.

تغییرات پیش از فصل هم خوب نبود. حجت کریمی را فقط یک بار دیده بودم ولی تیمی که امسال نایب قهرمان شد، به واسطه پای ریزی او بود. نکونام از عملکرد کریمی رضایت داشت ولی لجبازی‌های سازمان خصوصی‌سازی باعث رفتن کریمی شد و استقلال لطمه خورد. شاید اگر او بود کارها راحت‌تر پیش می‌رفت.

وی یادآور شد: پرویز مظلومی چند سال پیش سرمربی استقلال بود و با این تیم قهرمان نیم فصل شد ولی در ادامه گفت باید بازیکن بگیریم ولی پول نداریم. چطور آن نفراتی که تیم را قهرمان نیم فصل کردند خوب بودند ولی در ادامه بد شدند؟

استقلال باید افتخار کند که لیگ را با خوشی تمام کرد، فقط باید بازی با پیکان با حضور تماشاگران برگزار می‌شد تا حرف و حدیثی بوجود نیاید. با این کار مشخص بود که تشکیلاتی مثل فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و داوران می‌خواستند پرسپولیس قهرمان شود. یک جاهایی عمدی و جاهای دیگر غیر عمدی کارهایی کردند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه ستاد انتخابات کشور در رابطه با زمان اتمام تبلیغات
نظر متفاوت پرسپولیسی‌ها برای بازگشت بیرانوند
مربی خارجی استقلال به زودی معرفی می‌شود؟
تعداد بازداشتی های فساد در فوتبال به ۸ نفر رسید
مهم‌ترین مشکل چمن ورزشگاه تختی چیست؟
شاخص بورس تهران ۲۰ هزار واحد رشد کرد
افزایش ۱۷ درصدی درآمد پایدار بودجه در دولت سیزدهم
افزایش ۱۳.۷ درصد‌ی ‌سرمایه‌گذاری و رشد ۵ درصدی اقتصادی در دولت شهیدجمهور‌
تفاهم‌نامه گازی ایران و روسیه‌ امضا شد
امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است
وزیر ارشاد: مراسم چهلم شهید رئیسی فردا با سخنرانی «نصرالله» برگزار می‌شود
وزیر نفت: صادرات نفت کشور در شرایط تحریم ۲.۵ برابر شد
توضیحات مرتضوی درباره واریزی به حساب بازنشستگان
چرا مشارکت حداکثری در انتخابات مهم است؟
اجتماع حامیان سعید جلیلی در شیراز
مخبر: ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در جریان است
زاکانی در دانشگاه تهران: قراردادهای نفتی و گازی که در زمان دولت اصلاحات بستند، فاجعه است
علی باقری: شهید رئیسی مسیر خنثی‌سازی تحریم ها و مذاکرات را دنبال کرد
افتتاح ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی در سراسر کشور
حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان
لاریجانی: پزشکیان توانمندی اداره دولت را ندارد +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top