تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/03/15 - 19:17
کد خبر: 506801

مردم سالاری دینی میراث خدشه ناپذیر امام خمینی (ره) است

مردم سالاری دینی میراث خدشه ناپذیر امام خمینی (ره) است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: مردم سالاری دینی و صندوق رای میراث ماندگار و خدشه ناپذیر امام خمینی ره است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»از اهواز، حجت الاسلام علی جولای مفرد در جمع مدیران بنیاد مستضعفان خوزستان ظهر امروز در مراسم پاسداشت ۱۴ خردادماه رحلت بنیانگذار انقلاب، اظهار داشت:  امام حقیقتی همیشه زنده است و نعمت ولایت فقیه یکی از میراث ماندگار اسلام انقلابی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول حیات مبارک خود پیچهای خطرناکی را طی کرده است که در همه این بزنگاه ها آنچه مانع آسیب شده، تئوری ولایت مطلقه فقیه بوده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان با اشاره به شهادت آیت الله رییسی و همراهان گفت: فقدان رییس جمهور خستگی ناپذیر و انقلابی سخت بود و نظام های اجتماعی و سیاسی و مدنی کشور را دچار شوک کردند ولی حضور پرصلابت و انسجام بخش ولایت فقیه به همه قلوب تسکین داد.

وی ادامه داد: در هندسه فکری امام خمینی ره خداباوری و مردم باوری و خودباوری برجسته بود و به معنی واقعی کلمه امام جز تقوای الهی چیزی در دل نداشت و در طول عمر مبارک خویش از هیچ چیزی جز پرودگار یکتا ابا نداشت و عبد محض الهی بود.

جولایی گفت: امام خمینی ره مردم را باور داشت و هنر امام همراه کردن توده های مردم با انقلاب بود و در همه عرصه ها مردم در تفکر امام پررنگ است. مردم سالاری دینی یکی از میراث خدشه ناپذیر امام است که نشان از اهمیت حضور واقعی و تاثیر گذار مردم در سرنوشت کشور است.

این مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: یکی دیگر از هنرهای امام خمینی ره توانمندسازی توده ها و صرف فعل توانستن بود و نظام استکبار در دوره سیاه پهلوی مردم را تحقیر و تضعیف کرده بودندوی ادامه داد: روح خودباوری را امام به ملت ایران تزریق کرد و همین ملتی که سالها سرکوب شده بود بیدار شد و نظام طاغوت چندهزارساله را به زمین زد و بزرگترین انقلاب قرن را رقم زد.

جولای مفرد تصریح کرد: اینکه امروز دانشمندان ما مرزهای علم و دانش را جابجا می‌کنند برخاسته از این روح خودباروری و استقلال فکری و فرهنگی است. شهید چمران و شهید شهریاری و احمدی روشن و شهید سلیمانی ترجمان روشن و نزدیک این تفکر هستند.

وی در پایان به مسأله انتخابات ریاست جمهوری اشاره و گفت: شهید رییسی و امیر عبدالهیان و دیگر شهدای خدمت تراز حکمرانی را جابجا کردند و سخت کوشی و خلوص شهید رییسی مقیاس ریاست جمهوری را ارتقا داد و در انتخابات باید به تفکری رای دهیم که ادامه دهنده این مسیر رییسی باشند.
 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واشنگتن حمایت از اسرائیل در جنگ با لبنان را رد نکرد
گزینه‌ نهایی نیمکت تیم ملی بسکتبال کیست؟
طالبان شرکت در نشست سازمان ملل در قطر را تایید کرد
حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات رژیم صهیونیستی
حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
علت ممنوعیت فروش طلای دست دوم
نشست مقامات واشنگتن و تل‌آویو درباره برنامه هسته‌ای ایران
پشت‌صحنه آخرین مناظره تلویزیونی نامزدها +فیلم
کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد
شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ
فرصت ۱۵ دقیقه‌ای صداوسیما برای نامزدها
آزمون انقلابی؛ آیا از عبرت تاریخی انتخابات ۹۲درس گرفته می‌شود؟
حضور رای اولی‌ها در انتخابات معادلات دشمن را بهم می‌زند
گفت و شنود/ نه که نمی‌پرسم!
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۶ تیر
بهشتی آزادانه زیست و ناجوانمردانه به شهادت رسید
مرجعیت علمی ایران باید دغدغه رئیس جمهور آینده باشد
فرجام مناظرات انتخابات/ مهمترین برنامه نامزدها برای اداره کشور چیست؟
استقبال مردم پایتخت از مهمانی باشکوه ۱۰ کیلومتری عید غدیر
مراسم چهلمین روز شهادت امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم
عید غدیر، میهمان موکب‌های دانشگاهی باشید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top