تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/03/16 - 20:31
کد خبر: 506869

حاج علی‌اکبری: دانش‌آموزان جهاد علمی کنند

حاج علی‌اکبری: دانش‌آموزان جهاد علمی کنند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: جهاد علمی وظیفه اصلی دانش‌آموزان است چراکه حفظ این روحیه باعث عصبانیت دشمن می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عصر امروز در نشست با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کردستان که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان برگزار شد، خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: همواره مخلصانه در جهت تحقق آرزوهای امت اسلام و تقویت ایران قوی تلاش کنید چراکه جهاد و کارهای خوب باعث عصبانیت دشمن می‌شود.

وی درس خواندن و انجام کارهای علمی ویژه دانش‌آموزان را ضروری دانست و گفت: دشمن از پیشرفت‌های کشورمان خشم و عصبانیت داشته و تنها راه مقابله با آنان، جهاد و مقاومت است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه در انجمن اسلامی دانش‌آموزان جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و حفظ ارزش‌های اسلامی در مدارس تلاش می‌کنند، تصریح کرد: زمانی‌که خدمت حضرت آقا می‌رسم دغدغه وضعیت تحصیلی بچه‌ها را دارند و در گزارشی که در این حوزه تهیه و خدمت ایشان ارائه کرده‌ام، باعث رضایتمندی و خشنودی معظم‌له شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان اتحادیه باید با بنیه انجمن اسلامی در کار جهاد علمی باشند، افزود: مجموع این کارها و پیشبرد اهداف مورد نظر باعث قوت هر چه بیشتر ایران خواهد شد.

حاج علی‌اکبری بیان کرد: قبل از انقلاب در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه پزشکی وابستگی زیادی به کشورهای بیگانگه داشتیم اما اکنون مستقل و جمهوری اسلامی آغوشش برای پیچیده‌ترین عمل‌های جراحی به روی دنیا باز است که این ناشی از همان کار جهاد علمی است.

وی اظهار کرد: کارهای علمی باید "آمیخته با تفکر عمیق، هماهنگ با استعداد فرد و متناسب با نیاز جامعه" باشد‌، یعنی در کارهای علمی باید هدف مشخص داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی بااشاره به اهمیت کار علمی و پژوهشی خاطر نشان کرد: هدف و آرمان یک دانش‌آموز عضو انجمن اسلامی گسترش معارف اسلام وتقویت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در کشور است.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام بدانند دانش‌آموزان این سرزمین قدمی از آرمان‌های والای انقلاب عقب نخواهند نشست و یقینا از قطره قطره خون شهیدان مجاهدینی همچون خودشان بر می‌خیزند و هرگز از راه جهاد دست نخواهند کشید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با هدف ایجاد وحدت و هماهنگی بین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور و به منظور حراست از دستاوردهای انقلاب و تحقق ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی در سراسر کشور تلاش می‌کند و این مسیر با قوت ادامه دارد.

وی دانش‌آموزان را به یادگیری علم و زبان‌های مختلف فراخواند و اظهار کرد: جهاد علمی راه رسیدن به قله‌های پیشرفت است، بنابراین دانش‌آموزان باید در این راستا تلاش کنند.

حاج علی‌اکبری یادآور شد: دانش‌آموزان با آموختن علم و دانش می‌توانند جهاد و در راه پیشرفت کشور مشارکت کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رشد ۱۳.۵ درصدی تولید برق ایران در دولت سیزدهم
پروانه فعالیت مراکز درمانی ناایمن پایتخت لغو می‌شود
حریق مجتمع تجاری در بلوار سجاد مشهد
بورس رشد کرد/ افزایش ۱۴ هزار و ۱۲۷ واحدی شاخص کل
پورمحمدی: من باید صدها بار شهید می‌شدم +فیلم
سخنرانی پزشکیان برای مسجد تقریبا خالی قرچک +فیلم
وضعیت واریز سود مرحله سوم سهام عدالت چه زمانی مشخص می‌شود؟
خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت در مراسم عید غدیر
دامنه نوسان نمادها به روال عادی برمی گردد
اعترافات افشاریان مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری را به دادسرا کشاند
دوربین ورزشی چیست؟
لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی
راهنمای جامع انتخاب و خرید لیوان کاغذی
بهترین میز اداری برای فضاهای کوچک؛ انتخابی حیاتی برای دگرگونی محیط کاری
رشته گیاهان دارویی در دانشگاه، آشنایی با گیاهان دارویی
چطور بلیط هواپیما ارزان بخریم؟
۳۱ توصیه اهل بیت(ع) در بزرگداشت غدیر
افزایش نرخ بلیت پروازهای داخلی در روزهای اخیر
فیلم محسن تنابنده به بعد از انتخابات موکول شد
پیشنهاد باورنکردنی به بازیکن استقلال رسید
مهاجری مجرم شناخته شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top