تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/03/17 - 00:37
کد خبر: 506885

نامزدها توصیه‌های اخلاقی رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهند

نامزدها توصیه‌های اخلاقی رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهند

سخنگوی جبهه پایداری گفت: ستادهای نامزدها و هواداران آنها لازم است ضمن تبلیغ نامزد مدنظر خود از هرگونه تخریب و تهمت و یقه‌گیری اجتناب کنند و توصیه‌ها و نصایح امام خامنه‌ای مد ظله‌العالی را نصب العین خود قرار دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری گفت:‌ باعنایت به مطالبه یکپارچه ملت مبنی بر ادامه راه شهید رئیسی توسط دولت آینده، مسئولیت جریان انقلاب بیش از پیش سنگین شده تا  نامزدی توانمند، انقلابی، متواضع، دلسوز، بصیر و پیگیر آرمانهای امام و شهدا و ولایت‌مدار را به مردم معرفی کند.

وی افزود: بر همین اساس جبهه پایداری تاکنون چندین جلسه جهت رسیدن به فردی اصلح که قابلیت دنبال کردن اهداف جمهور شهید باشد،‌ برگزار کرده و این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

متقی‌فر خاطرنشان کرد: البته راهبرد جبهه پایداری این است که پس از نهایی شدن نامزدها توسط شورای نگهبان، بررسی دقیق و جامع نامزدهای تأیید صلاحیت شده با محک شاخص‌های رئیس جمهور اصلح که شامل حدود 50 شاخص است، انجام شود و در نهایت نیز گزینه مورد نظر خود را به ملت شهیدپرور و بزرگوار و عزیز  ایران معرفی کند. 

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با ضمن تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی عنوان کرد: ستادهای نامزدها و هواداران آنها لازم است ضمن تبیین شرایط کشور و بیان ویژگی‌های نامزد‌ها و تبلیغ برای نامزد خود در چهارچوب اخلاق اسلامی، از هرگونه تخریب و تهمت و یقه‌گیری اجتناب کنند و توصیه‌ها و نصایح امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را نصب العین خود قرار دهند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، این حادثه را بسیار دردناک و خسارتی جبران ناپذیر توصیف کرد و گفت: اگر در هر جای دیگر دنیا چنین حادثه‌ای رخ می‌داد بی‌تردید فضای کشورِ حادثه دیده گرفتار چالش‌های سیاسی و اجتماعی پیچیده‌ای می‌شد. لکن در ایران اسلامی عزیز با وجود ساختار قانونی کارآمد و مستحکم و حضور و نقش بی بدیل ولایت، امور جاری کشور به نحو احسن مدیریت شد و روند تصمیم گیری برای آینده نظام و کشور با متانت تمام پیگیری شد و کلیه امور، با تدبیر و مدیریت پرکفایت رهبری معظم انقلاب برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نهایت آرامش، پیش رفته است.

متقی‌فر تصریح کرد: آنچه مایه شگفتی جهانیان شد، حضور بی‌نظیر ملت بصیر در صحنه و تکریم و سپاسگزاری از رئیس جمهور شهید و همراهان بود؛ و اینبار بیش از پیش ملت با حضور یکپارچه خود، از نظام اسلامی و رهبری گرانقدر پشتیبانی و از خدمات رئیس جمهور شهید سپاسگزار بود و ادامه راه خدمت به ملت مورد تاکید قرار گرفت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه ستاد انتخابات کشور در رابطه با زمان اتمام تبلیغات
نظر متفاوت پرسپولیسی‌ها برای بازگشت بیرانوند
مربی خارجی استقلال به زودی معرفی می‌شود؟
تعداد بازداشتی های فساد در فوتبال به ۸ نفر رسید
مهم‌ترین مشکل چمن ورزشگاه تختی چیست؟
شاخص بورس تهران ۲۰ هزار واحد رشد کرد
افزایش ۱۷ درصدی درآمد پایدار بودجه در دولت سیزدهم
افزایش ۱۳.۷ درصد‌ی ‌سرمایه‌گذاری و رشد ۵ درصدی اقتصادی در دولت شهیدجمهور‌
تفاهم‌نامه گازی ایران و روسیه‌ امضا شد
امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است
وزیر ارشاد: مراسم چهلم شهید رئیسی فردا با سخنرانی «نصرالله» برگزار می‌شود
وزیر نفت: صادرات نفت کشور در شرایط تحریم ۲.۵ برابر شد
توضیحات مرتضوی درباره واریزی به حساب بازنشستگان
چرا مشارکت حداکثری در انتخابات مهم است؟
اجتماع حامیان سعید جلیلی در شیراز
مخبر: ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در جریان است
زاکانی در دانشگاه تهران: قراردادهای نفتی و گازی که در زمان دولت اصلاحات بستند، فاجعه است
علی باقری: شهید رئیسی مسیر خنثی‌سازی تحریم ها و مذاکرات را دنبال کرد
افتتاح ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی در سراسر کشور
حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان
لاریجانی: پزشکیان توانمندی اداره دولت را ندارد +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top