تاریخ انتشار: شنبه 1403/03/19 - 10:01
کد خبر: 507010

گزینه های عجیب داخلی در لیست خرید پرسپولیس

گزینه های عجیب داخلی در لیست خرید پرسپولیس

رضا درویش در آخرین مصاحبه خود مدعی شده که اوسمار پیش از ترک ایران، به پرسپولیس لیست مازاد بازیکنان، لیست خریدهای مد نظرش و برنامه تمرینی برای اردوی پیش فصل را ارئه کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بلافاصله بعد از قهرمانی در لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس وارد فاز نقل و انتقالاتی شد. مهم‌ترین چالش پیش رو سرخ‌پوشان در فصل نقل و انتقالات، تعیین تکلیف وضعیت قرارداد اوسمار است. این مربی بدون تمدید قرارداد راهی برزیل شد تا تعطیلاتش را کنار خانواده سپری کند و برای آینده همکاری خود با پرسپولیس از خانواده‌اش مشورت بگیرد. اوسمار به دلیل بیماری سخت همسرش از باشگاه فرصتی خواسته است تا ببیند روند بیماری او چگونه پیش می‌رود و آیا می‌تواند در ایران کار درمان همسرش را ادامه دهد یا نه.

در حالی که هنوز سرنوشت اوسمار در تیم پرسپولیس مشخص نیست اما رضا درویش در آخرین مصاحبه خود مدعی شده که اوسمار پیش از ترک ایران، به پرسپولیس لیست مازاد بازیکنان، لیست خریدهای مد نظرش و برنامه تمرینی برای اردوی پیش فصل را ارئه کرده و بسیار مایل به ادامه همکاری با پرسپولیس در فصل پیش رو خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در لیست مازاد پرسپولیس، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سینا اسد بیگی، محمدمهدی احمدی، مهدی عبدی و احمد گوهری حضور دارند و البته سرنوشت ادامه حضور وحید امیری در پرسپولیس در گرو افزایش تعداد سهمیه بزرگسال این تیم است.
وحدت هنانوف که در جشن قهرمانی جدایی‌اش را رسماً اعلام کرد، به احتمال فراوان راهی تیم اف سی سئول کره جنوبی خواهد شد و وحید امیری هم در صورت مازاد شدن، به تیم برادرش یعنی خیبر خرم‌آباد کوچ خواهد کرد. فرشاد فرجی نیز مذاکراتی با تیم نساجی مازندران داشته و احتمالاً گوهری نیز در اراک ماندنی خواهد بود.

لیست ورودی اوسمار متشکل از بازیکنانی در چهار پست خواهد بود؛ هافبک دفاعی، دفاع راست، وینگر راست و مهاجم؛ برای پست دفاع راست گزینه مد نظر اوسمار مهدی تیکدری است که برای فصل فشرده سرخ‌ها، نیروی پشتیبان دانیال اسماعیلی‌فر باشد.

اوسمار در پست هافبک دفاعی نیم نگاهی به احمدرضا زنده‌روح دارد و این بازیکن در اولویت کادرفنی پرسپولیس است تا جانشین سینا اسدبیگی شود.

برای وینگر راست احتمال خیلی زیاد شاهد بازگشت فرشاد احمدزاده به اردوگاه سرخ خواهیم بود و در خط حمله نیز از بین علی علیپور، جواد آقایی‌پور و یا گزینه خارجی، یک نفر به پرسپولیس اضافه خواهد شد.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس در تمام مذاکرات خود با این نفرات به آنها متذکر شده که احتمال حضور مستمر آنها در ترکیب اصلی وجود ندارد و پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس این بازیکنان باید پیه نیمکت‌نشینی را به تن خود بمالند.

نقطه تاریک این لیست، میانگین سنی بالای گزینه‌های مد نظر است و انگار باشگاه پرسپولیس فراموش کرده بشدت نیازمند جوانگرایی است.

در حال حاضر میانگین سنی ترکیب اولیه پرسپولیس ۳۱.۳ ساله است و این تیم ۱۲ بازیکن با سن ۳۰ به بالا در لیست خود دارد؛ با وجود این به سراغ مهدی تیکدری ۲۸ ساله، زنده روح ۳۱ ساله و احمدزاده ۳۱ ساله رفته است. به این ترتیب نه تنها جوانگرایی در لیست پرسپولیس در نظر گرفته نشده بلکه میانگین سنی این تیم با خریدهای جدیدش بالاتر هم خواهد رفت. این موضوع می‌تواند زنگ خطرها را در اردوگاه سرخ به صدا در بیاورد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس
ایران در برابر هرگونه تهدید هوایی آمادگی کاملی دارد
نماز جمعه از هفته آینده در دانشگاه تهران اقامه می‌شود
اشتباهات رایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳
آواره ساختن فلسطینیان در کرانه باختری اعلان جنگ است
آلمان: اسرائیل به حمله به کرانه باختری پایان بخشد
حماس: آمریکا به اسرائیل برای توافق صلح فشار بیاورد
ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
راهبرد «زمین سوخته»؛ پروژه شوم صهیونیستی برای حذف مسئله فلسطین
گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و بحرین
کنعانی: ادعاهای تکراری و مغرضانه دادستان کل آمریکا را رد می‌کنم
نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳
برگزاری رایگان جلسات آموزش سواد رسانه در مساجد و حسینیه ها
پدر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درگذشت!
زلزله نسبتاً شدیدی شمال استان اردبیل را لرزاند
حواشی تیم ملی ادامه دارد/ طارمی: چرا به ما «بی‌شرف» می‌گویید؟
برخی کشورهای عربی برای خشنودی دشمن تلاش می‌کنند
حاتمی‌کیا سریال «موسی(ع)» را می‌سازد یا سینمایی؟/ جنجال «جواد»
پیروزی نفس‌گیر ایران مقابل قرقیزستان +حواشی
سخنان جالب رحیم‌پور ازغدی درباره اقدامات معاویه/ همه خوبن، دوقطبی نکنید! +فیلم
لاریجانی پشت پرده اصرار اصلاح‌طلبان برای اجرای FATF را لو داد +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top