تاریخ انتشار: شنبه 1403/03/19 - 11:26
کد خبر: 507038

رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور

رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور همچنین ورود گرد و خاک به ایران از مرزهای غربی طی دوشنبه(۲۱ خرداد) خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طی پنج روز آینده در شمال غرب کشور گذر متناوب امواج کم‌دامنه تراز میانی جو پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار و آرام مستقر خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه (۱۹ و ۲۰ خرداد) در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های همدان، مرکزی و جنوب قزوین همچنین در جنوب شرق کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: دوشنبه (۲۱ خرداد) در شمال غرب و پاره‌ای از نقاط غرب کشور و در استان‌های گیلان و قزوین در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. در این روز شرایط برای تشکیل گردوخاک در کشور عراق مهیا خواهد بود و نفوذ گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور انتظار می‌رود.

وی اضافه کرد: سه شنبه (۲۲ خرداد) علاوه بر شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات غرب اصفهان و چهارمحال و بختیاری همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران و در سواحل غربی دریای خزر نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: چهارشنبه (۲۳ خرداد) تنها در نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می شود.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۰ خرداد) صاف از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۲۱ خرداد) کمل ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و احتمال رگبار باران با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۰ و ۸ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سخنرانی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دانشگاه تهران +عکس
بیانیه فراکسیون روحانیت مجلس در خصوص انتخابات
۴ بازیکن پرسپولیس در لیست خرید یحیی
واکنش وزارت بهداشت به ادعای ظریف درباره واردات واکسن کرونا
خطر بزرگ بیخ گوش علیرضا بیرانوند
دیدار سعید جلیلی با مردم تبریز
مشارکت بالا در انتخابات به امنیت ملی کمک می‌کند
تاکید زاکانی بر اجماع ۴ نامزد اصولگرای ریاست جمهوری
زنان چگونه رأی تمام خانواده را تعیین می‌کنند؟
کسی که با حجت عقلی و شرعی کناره‌گیری می‌کند فداکار است
آخرین جزئیات مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر
کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به ۴۸ میلیون رسید
بایدن آمریکا را درگیر جنگ جهانی سوم می‌کند
درخواست ۱۴۰ نماینده مجلس برای اجماع نامزدهای جبهه انقلاب
انتشار وصیت‌نامه شهید‌ آل‌هاشم
خبرخوش برای دانش‌بنیان‌‌ها؛ ضمانت وام تاسقف ۳۰۰میلیارد تومان
نظر نامزدهای ریاست جمهوری درباره مسائل آموزش و پرورش چیست؟
مناظره تلویزیونی فردا شب نامزدها بر سر سیاست خارجی است
قانون عجیب در ایران؛ سازمان لیگ حق تبلیغات را در انحصار گرفت
افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۷ هزار و ۵۹۸ نفر
رشد۴۲درصدی سنجش مهارت در دولت سیزدهم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top