تاریخ انتشار: شنبه 1403/03/19 - 14:17
کد خبر: 507074

آمیتاب پاچان با بازیگر نون خ در یک فیلم ایرانی!

آمیتاب پاچان با بازیگر نون خ در یک فیلم ایرانی!

فیلم «دوست من پاچان» قرار است با بازی بازیگر سریال «نون‌خ»، یوسف تیموری، رضا ناجی و چندی دیگر اتفاق بیفتد. بازیگرانی که قرار است در یک سکانس احتمالی با ستاره معروف هندی روبرو شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ساخت آثار مشترک سینمایی و تلویزیونی همیشه دغدغه بسیاری از فیلمسازان و مورد علاقه مخاطبان هنر هفتم بوده است. خصوصاً کار مشترک بالیوودی و ایرانی که چند بار به صورت طنز و درام اتفاق افتاده که البته کمتر از حضور بازیگران افسانه‌ای و مشهور هندی در این آثار استفاده شده است.

آنچه در مطبوعات و نشریه‌های ژورنالیستی سینمای هند مطرح شده، بسیاری از بازیگران معروف بالیوود به هنرمندان شناخته شده ایرانی علاقه‌مندند. ساخت آثار مشترک و همبازی شدن بازیگران ایرانی و هندی می‌تواند یادآور بسیاری از نوستالژی‌ها برای مخاطبان ایرانی باشد.

همچنان که سازندگان یک فیلم جدید به سراغِ این جذابیت رفته‌اند و قرار است داستانی را با مضمون «دوست من پاچان» را در قالب یک اثر مشترک ایران و هندوستان جلوی دوربین ببرند.

علیرضا خرسند به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم سینمایی پیش از این چادر سپید که پاسخی به سکانس ملتهب سیلی زدن لیلا (ترانه علیدوستی) به پدرش (سعید پورصمیمی) در فیلم «برادران لیلا» را ساخته بود این بار با یک فیلم کمدی به نام «دوست من پاچان» جدیدترین اثر سینمایی خود را به همراه سیاوش قاسمی کارگردانی و تهیه خواهد کرد.

ماجرای این فیلم در نوع خودش جالب است که گفته می‌شود پایِ بازیگر افسانه‌ای هند را برای اولین بار به فیلم‌های سینمایی ایرانی باز خواهد کرد. «صفر ۷۲ ساله بازیگر قدیمی که خبر سرطان و مرگش خانواده‌اش را نگران و آنها را به تب و تاب انداخته است. آنها برای خوشنودی پدر برای دیدار با آقای آمیتاب پاچان به هندوستان می‌روند تا کنار او به نقش‌آفرینی بپردازد و...

خرسند از رایزنی‌ها برای حضور کوتاه آمیتاب پاچان در این فیلم خبر داده است. او همچنین در کنار نام بازیگر افسانه‌ای هند (آمیتاب پاچان) به نام‌های آیشار وات و بهروز چاهل دیگر بازیگران سینمای هند اشاره رکد که در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رضا ناجی، قدرت‌الله ایزدی، کاظم نوربخش، شهین تسلیمی، یوسف تیموری، فریبا ترکاشوند، شیرین منجمی، محسن یوسفی، شایان نوروزی، پریناز عبادئیان، الهام شعبانی، مسعود پیروی، امیر غلامی خلیل، ناصر احمدیان مظفری، امیر هامونی، سیدمسعود حسینی، علیرضا کیارسیان، امید حیاتی و سیاوش قاسمی به همراه باربد صفی‌خانی بازیگر نوجوان در جلوی دوربین این فیلم حاضر خواهند شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لیگ برتر از چه زمانی شروع می‌شود؟
فیلم| توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به نامزدهای انتخابات برای رعایت اخلاق
یارانه معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی واریز شد
وزیر ورزش: لیگ برتر فصل آینده با ۹ دستگاه VAR برگزار خواهد شد
سخنگوی ستاد قالیباف: شایعات انصراف قالیباف به هیچ عنوان صحت ندارد
قاضی‌زاده: در دهه ۹۰ سفره ایرانی‌ها ۳۰ درصد کوچک شد
قالیباف: حفظ قدرت خرید خانوار به عهده رئیس‌جمهور است
پورمحمدی: حجم توزیع یارانه مشکلات اقتصادی را بیشتر کرده است
زاکانی خطاب به پزشکیان: شما همان دولت سوم روحانی هستید +فیلم
پزشکیان: اگر ندانیم کجا را می‌خواهیم نگاه کنیم مسائل حل نمی‌شود
جلیلی: وظیفه دولت این است که منابع را عادلانه بین مردم تقسیم کند +فیلم
سهمیه سوخت تیرماه امشب شارژ می شود
مذاکره استقلال با ۳ مربی اروپایی!
تمامی اعتراضات آزمون دستیاری پیش از صدور کارنامه بررسی و اعمال شد
پرسپولیس از بیرانوند شکایت کرد +جزئیات
پریشان‌حالیِ اصلاح‌طلبان
حمایت اصلاح‌طلبان پیرو خط امام و رهبری از پورمحمدی
نشست ظریف در مشهد لغو شد
ممنوعیت برگزاری تجمع انتخاباتی در تهران بدون هماهنگی
۳ سال اعصاب مردم راحت بود +عکس
بهترین استاد و مدرس زبان آلمانی: چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top