تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/03/21 - 20:48
کد خبر: 507406

قاضی‌زاده:

فسادستیزی که آرمان شهید رئیسی بود را دنبال می‌کنم

فسادستیزی که آرمان شهید رئیسی بود را دنبال می‌کنم

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:فسادستیزی از جمله مبارزه با فاسدان و اصلاح گلوگاه‌های فساد از آرمان‌های شهید رئیسی بود که من قصد دنبال کردن آن را دارم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امیرحسین قاضی زاده کاندیدای انتخابات ریاست‌‌جمهوری دوره چهاردهم در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی خود که از شبکه اول سیما پخش شد، طی سخنانی اظهار داشت: باور نمی‌شد که کمتر از سه سال بگذرد و من مجددا برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید با مردم گفت‌وگو کنم.

وی افزود: رئیس‌‌جمهور عزیز ما کارهای خوب و مردمی داشت و کارهای بسیاری خوبی آغاز شدکه برخی از آنها به نتیجه رسیده بود و برخی در شرف انجام بود.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی دیروز برادر بزرگ انقلابی ما بود اما امروز بنده ایشان را به عنوان اسوه سخت‌کوشی و صداقت و مردم‌داری در حوزه دولت‌مردی می‌شناسم و خود را موظف به ادامه مسیر او می‌دانم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره علت نامزدی در انتخابات این دوره گفت: دولت آیت‌الله رئیسی کارهای نیمه تمامی داشت و ایشان آرمان‌هایی داشت و مسیر و رویکردهایی را تغییر داده بود و 5 سال فرصت برای پایان کارهای نیمه تمام داشت و ما نباید می‌گذاشتیم که این کارها نیمه تمام بماند.

وی افزود: این حق مردم است که ما اجازه ندهیم با هیاهوهای انتخاباتی تصمیم آنها دچار خدشه شود. برای مسیر درست باید با مردم صحبت کنیم و نگذاریم نسخه‌های تجربه شده و ارتجاعی مجدداً تکرار شود. ما باید برای عدالت در فرصت‌های برابر و نفع قدرت پول،‌پارتی و پدر که هر که داشته باشد به جایی می‌رسد و فرزندان این مرز و بوم به واسطه اینکه دور از این دسترسی‌ها هستند، نمی‌توانند زندگی خود را پیش ببرند و از امکانات این کشور بهره‌مند باشند، در صحنه حضور می‌داشتیم.

قاضی‌زاده با تاکید بر اینکه فسادستیزی از جمله مبارزه با فاسدان و اصلاح گلوگاه‌های فساد از آرمان‌های شهید رئیسی بود که من قصد  دنبال  کردن آن را دارم، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در این حوزه به قدری حساس بود که حتی اگر یکی از نزدیکان خودش دچار فساد می‌شد، ایشان برای برخورد با این فرد پیش‌قدم بود.

وی گفت: تا ما تعارض منافع را در کشور برطرف نکنیم بسیاری از حلقه‌های مافیایی فساد از بین نخواهد رفت.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با اشاره به شعار دولت مدنظرش عنوان کرد: شعار دولت من دولت مردم و  خانواده است؛ وقتی از دولت مردم صحبت می‌کنیم منظورمان این است که محور دولت، مردم است؛ دولت اگر وظیفه تصمیم گیری دارد اینجا مردم برای آن تصمیم می گیرد اگر می خواهد اجرا کند وظیفه اجرایی را به مردم می‌سپارد اگر می‌خواهد نظارت کند نظارت را به مردم می‌سپارد.

وی گفت: دولت ها برای اینکه سریع رضایت مردم را جلب کنند به قول خود شکلاتی‌ دهان مردم می‌گذارند تا محبوبیت آنی ایجاد کنند اما دولت شهید رییسی آینده را فدای امروز نکرد

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه معتقد به انقلاب اسلامی و خود را سرباز ولایت می‌دانم، تصریح کرد: رییس جمهور باید بداند وظایفش در قانون اساسی چیست و اگر قولی می دهد باید بتواند به آن عمل کند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هوشمند سازی مهمترین بخشی است که از گلوگاههای فساد جلوگیری می کند، گفت: در انتخابات ها به مردمی عزیزی که کمک می کنند قول می دهم‌ که اگر تلاشی کردید که مسئولیت گذاشتید من در این مسئولیت کار را درست انجام دهم قول سمت به کسانی که با من بودند نمی دهم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لیگ برتر از چه زمانی شروع می‌شود؟
فیلم| توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به نامزدهای انتخابات برای رعایت اخلاق
یارانه معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی واریز شد
وزیر ورزش: لیگ برتر فصل آینده با ۹ دستگاه VAR برگزار خواهد شد
سخنگوی ستاد قالیباف: شایعات انصراف قالیباف به هیچ عنوان صحت ندارد
قاضی‌زاده: در دهه ۹۰ سفره ایرانی‌ها ۳۰ درصد کوچک شد
قالیباف: حفظ قدرت خرید خانوار به عهده رئیس‌جمهور است
پورمحمدی: حجم توزیع یارانه مشکلات اقتصادی را بیشتر کرده است
زاکانی خطاب به پزشکیان: شما همان دولت سوم روحانی هستید +فیلم
پزشکیان: اگر ندانیم کجا را می‌خواهیم نگاه کنیم مسائل حل نمی‌شود
جلیلی: وظیفه دولت این است که منابع را عادلانه بین مردم تقسیم کند +فیلم
سهمیه سوخت تیرماه امشب شارژ می شود
مذاکره استقلال با ۳ مربی اروپایی!
تمامی اعتراضات آزمون دستیاری پیش از صدور کارنامه بررسی و اعمال شد
پرسپولیس از بیرانوند شکایت کرد +جزئیات
پریشان‌حالیِ اصلاح‌طلبان
حمایت اصلاح‌طلبان پیرو خط امام و رهبری از پورمحمدی
نشست ظریف در مشهد لغو شد
ممنوعیت برگزاری تجمع انتخاباتی در تهران بدون هماهنگی
۳ سال اعصاب مردم راحت بود +عکس
بهترین استاد و مدرس زبان آلمانی: چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top