تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/03/23 - 14:47
کد خبر: 507598

حمایت کانون دانشگاهیان از محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری

حمایت کانون دانشگاهیان از محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه‌ای از اساتید، نخبگان و دانشجویان، جوانان و آحاد ملت خواست در هشتم تیرماه با رای بالا به "قالیباف" پشوانه تشکیل دولت قوی "خدمت و پیشرفت" باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه انتخاباتی شماره 2 خود از اساتید، نخبگان و دانشجویان، جوانان و آحاد ملت خواست همان‌گونه که در انتخابات ۱۴۰۰ گزینه مورد نظر این تشکل و دیگر احزاب و گروههای انقلابی را با انتخاب آیت الله رئیسی ترجیح دادند و امروز بر این انتخاب افتخار می کنند، در هشتم تیرماه با رای بالا به جناب آقای "دکتر قالیباف" پشوانه تشکیل دولت قوی "خدمت و پیشرفت" باشند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

إنّ الله یأمرکم أن تؤدوا الامانات الی اهلها

۸ تیر ماه ۱۴۰۳ روزی ماندگار و نقطه‌ی عطفی در تاریخ ملت ایران خواهد شد اگر مردم شریف ایران با مشارکت بالا رئیس‌جمهوری معتقد به مبانی انقلاب، کارآمد، پرتلاش و خستگی ناپذیر انتخاب کنند و مطالبه رهبر فرزانه انقلاب را تحقق بخشند که فرمود: «حماسه‌ی انتخابات، مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان است» و « صحنه‌ی انتخابات، صحنه‌ی عزت و حماسه است، صحنه‌ی رقابت برای خدمت است».

حماسه‌ حضور بالغ بر ده میلیون نفر در تشییع پیکر آیت الله رئیسی سیدالشهدای خدمت و همراهان عزیزش نشان داد که مردم وفادار ایران قدردان خادمانی هستند که تمام توان خود را وقف خدمت به ملت و پیشرفت کشور می‌کنند. مردم به شهید جمهور که مظهر شعارهای انقلاب و یکی از بهترین های زیر آسمان بود، عشق می ورزند و بر این اساس جامه‌ی ریاست جمهوری را زیبنده شخصیتی می دانند که تداوم بخش راه روشن شهدای خدمت باشد، مدیر لایقی که با روحیه جهادی، ولایتمداری و تحول‌گرایی پرچم عزت و پیشرفتی را که شهید رئیسی به اهتزاز درآورد همچنان برافراشته نگه دارد و دهها پروژه پیشران و هزاران طرح در جای جای کشور را به نتیجه و بهره برداری رساند و کام مردم را شیرین نماید.

بدون شک منصب ریاست جمهوری بیش از هر چیز منصب اتخاذ تصمیم های بزرگ، عزم و اراده خلل ناپذیر، صبر و استقامت برای اجرا و اقدام، نظارت و پیگیری، تحقق عدالت و مبارزه با فساد، سخت‌کوشی و مجاهدت است. از این رو در این مقطع سرنوشت‌ساز بیش از آنکه به نظریه ها و برنامه ها بنگریم، لازم است کارنامه و توانمندی گزینه ها در مسئولیتهای گذشته را بررسی کنیم.

شرایط کشور به گونه ای نیست که بعد از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب بتوان با آزمون و خطا رئیس‌جمهوری را برگزید که در کارنامه اش مدیریت اجرایی کلان و موفق نباشد و خدای ناکرده به عقب برگردیم و فاجعه ای همچون انتخابات سال ۹۲ رقم خورد که سایه سنگین رکود، رخوت، درجازدن و سیر قهقرایی ۸ ساله بر کشور حاکم گردد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به عنوان فراگیرترین تشکل استادی سیاسی، علمی و فرهنگی با احترام به داوطلبان جبهه انقلاب به ویژه برادر جانباز و انقلابی دکتر جلیلی و با امید به اینکه در نهایت تنها یک کاندیدای جریان مردمی و انقلابی در صحنه رقابت باقی بماند ، پس از شور و مشورت و تحلیل و بررسی جوانب موضوع و واقعیت های میدانی به این جمع بندی رسید که بار امانت وزین ریاست جمهوری را به همرزم و یاور سردار دلها شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی یعنی "دکتر محمد باقر قالیباف" بسپارد تا تداوم بخش اقدامات یار خراسانی خود باشد و با اشراف و آشنایی به برنامه های در دست اقدام دکتر رئیسی  و با عُرضه و توان اجرایی بی‌نظیر، بتواند اهداف کمی و کیفی برنامه هفتم را عملیاتی سازد.

بر این اساس از اساتید، نخبگان و نیز دانشجویان، جوانان و آحاد ملت ایران انتظار دارد همان‌گونه که در انتخابات ۱۴۰۰ گزینه مورد نظر این تشکل و دیگر احزاب و گروههای انقلابی را با انتخاب آیت الله رئیسی ترجیح دادند و امروز بر این انتخاب افتخار می کنند، در هشتم تیرماه با رای بالا به جناب آقای "دکتر قالیباف" پشوانه تشکیل دولت قوی "خدمت و پیشرفت" باشند و دل دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان به ویژه مردم مظلوم غزه را شاد و بدخواهان نظام اسلامی را از نیل به اهدافشان نا امید سازند. بمنه و کرمه، انه ولی التوفیق

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ۱۴۰۳/۳/۲۳

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمله موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
شاسی‌بلند برقی سیتروئن برای رقابت می‌آید +عکس
رییس‌جمهور باید شبانه‌روز پای کار مردم باشد
کنایه زاکانی به مشاور پزشکیان برای پرت کردن میکروفن
انتقاد قاضی‌زاده هاشمی از تکرار یک سوال در صداوسیما
طحان نظیف: از آراء تک‌تک مردم صیانت می‌کنیم
انتقاد وحیدی از نرمش برخی کاندیداها در برابر استکبار
جلیلی: به حضور در گعده‌های سیاسی و لابی‌ها اعتقادی ندارم
معضل دانشگاه‌ها برای دولت جدید انگلیس
قطعی شدن صعود پرتغال با شکست ترکیه
قاضی‌زاده هاشمی: از زنان خانه‌دار باید پشتیبانی شود
سنگنورد ایرانی به سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس رسید
شناسایی ۲۲ متخلف انتخاباتی درفضای مجازی
گیلان میزبان برنامه «محفل» در شب عید غدیر
ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در فناوری اطلاعات و ارتباطات
سعید جلیلی وارد اهواز شد
سفر انتخاباتی سعید جلیلی به اصفهان +عکس
ثبت اولین طلای پاراوزنه‌برداری ایران به نام جعفری
آمادگی بایدن و ترامپ برای نخستین مناظره انتخاباتی
تکرار مدال برنز محمد رهبری در شمشیربازی قهرمانی آسیا
زارع‌پور: فیلترینگ در اختیار دولت نیست +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top